SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Új szokások: három partner minden napra!

2017. június 18.
írta: Máthé Albert

Engedjétek meg, hogy felfedjek egy olyan szokást, amit az elmúlt három évben alakítottam ki. Ez egy szigorú napirendi pont, amit minden nap betartok. Ezt a szokást egy sikeres nemzetközi trénertől tanultam meg, Mark Huntertől.

Bármit is kell csinálnom, még ha egész nap ügyfelekkel találkozom, tárgyalok, utazok, vagy nyaralok is, minden nap valamilyen formában felveszem a kapcsolatot számomra három nagyon fontos partneremmel. Ez lehet akár egy személyes találkozó, egy tartalmas telefonbeszélgetés vagy egy személyre szóló email. A kapcsolatfelvétel célja első sorban a kapcsolatépítés és nem eladás vagy arra való kísérlet, próbálkozás.

 

 

Az adott „érintkezés” tartalma  lehet akár valami apróság (például felhívom partnerem figyelmét egy érdekes fejlesztésre, újdonságra), lehet hogy válaszolok egy levélre, de az is lehet, hogy egy üzleti ajánlást adok át.

Minden nap, amikor megiszom a reggeli kávémat, már tudnom kell, hogy azon a napon ki lesz az a három személy, akivel felveszem a kapcsolatot. Ez természetesen némi előkészülést igényel. Én ezt úgy oldottam meg, hogy munkából hazafelé úton átgondolom, kivel tudok a következő napon érintkezni. Amikor hazaérek, a fontos gondolatokat beírom a telefonomba, másnap semmi más dolgom nincsen, mint végrehajtani, amit megterveztem. Igazság szerint  nem minden nap lenne szükségem arra, hogy három partnert megkeressek, de mégis megteszem, mert hiszek benne, hogy hosszú távon ez sokat fog segíteni nekem a fejlődésemben. 

Az értékesítésben sajnos nagyon is jellemző, hogy sokan szüneteltetik az értékesítést, amíg a megszerzett megbízásokat leszállítják, így a későbbiekben üresjáratok keletkeznek. Ilyen rendszerű szokások kialakításával elkerülhetjük az előbb említett hullámvölgyeket, hiszen folyamatosan pörgésben maradunk.

(Ezt a szokást a munkakeresők figyelmébe is ajánlom: három potenciális munkáltató minden napra)

 

Szeretnél még többet is megtudni arról, hogyan értékesíts CxO szintű vezetőknek? 

 

 

Máthé Albert Eduárd - b2b értékesítési tréner





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm