SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Hogyan érjük el, hogy ügyfeleink örömmel ajánljanak minket?

2013. április 16.
írta: Máthé Albert

Az új üzletkötés zárási aránya akkor a legalacsonyabb, ha hideghívással jelentkezünk be, és a legmagasabb akkor, ha egy előkészített ajánlás révén kerülünk kapcsolatba a potenciális ügyfelünkkel.

Az értékesítők többsége tisztában van ezzel, a központi kérdés inkább az, hogy miért olyan nehéz jó ajánlásokat kapni?  A válasz: A KOCKÁZAT.

Az ügyfeleinknek, partnereinknek kockázatot jelent, hogy tovább ajánljanak minket. De ez érthető is; vajon miért lenne nekik érdemes egy jó kapcsolatot kockára tenni valaki más üzlete miatt?

Mit kell tennünk ahhoz, hogy örömmel ajánljanak minket? Figyeljünk a következő három dologra:  

  1. Érdemeljük ki az ajánlást.
  2. Motiváljuk ügyfeleinket, hogy ajánljanak minket. Például kezdjünk azzal, hogy mi adunk nekik ajánlásokat. Általános érvényű szabály: ahhoz, hogy kapjunk, először adnunk kell.
  3. Győzzük meg ügyfeleinket, hogy ha minket ajánlanak, az nem kockázatot jelent, hanem szívességet tesznek valakinek, amiért akár még hálásak is lesznek nekik.

Hogyan érdemeljünk ki egy ajánlást? Mit adjunk ahhoz, hogy örömmel ajánljanak minket partnereiknek?

Van néhány dolog, amit akár már holnap is megtehetünk és biztos vagyok benne, hogy segít:

  • Kezd el mélyíteni a kapcsolatodat ügyfeleiddel. Segíts nekik, ahol csak tudsz. Adj nekik többet, mint amennyi a fizetséged.
  • Használd a kapcsolatrendszeredet, értsd meg az ügyfeleidet és kezd el ajánlani őket. Ezt nem csak személyesen teheted meg, használd a közösségi médiát (Facebook, LinkedIn, Twitter).
  • Rendszeresen küldj ügyfeleidnek hasznos leveleket, hírleveleket, információkat.
  • Vezess be egy hűségprogramot, klubtagságot, kuponprogramot, amire az ügyfeled feliratkozik, és időnkét partnereinek is adhat valamit ebből.
  • Szervezz találkozókat, ebédeket, üzleti reggeliket, amelyekre elhívod legjobb ügyfeleidet és kapcsolataidat. 

Ha ajánlásokból szeretnél új üzleteket kötni, akkor szokásoddá kell tenni azt, hogy folyamatosan segítesz ügyfeleidnek, partnereidnek.


Máthé Albert – napi inspiráció értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm