SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Napi szokások és rutinok a személyes márkád megépítésére

2013. június 02.
írta: Máthé Albert

Felkelünk reggel, kimegyünk a fürdőszobába, fogat mosunk, borotválkozunk… ezek mindennapi szokások és rutinok, amelyek kialakultak bennünk, és amelyeket gondolkodás nélkül megcsinálunk. A személyes szokásokhoz hasonlóan alakítsunk ki magunkban olyan szokásokat, amelyektől az üzleti életben sikeresek leszünk!

Vannak már kialakult szokásaid, napi rutinjaid az üzleti életben? És az értékesítésben? Nagyot hibázol, ha csak a célkitűzéseidet figyeled és ahhoz mérten próbálsz cselekedni! Sajnos ez rövidtávú gondolkodás, amolyan tűzoltás típusú értékesítés.

Legyenek napi üzleti szokásaid és különösen figyelj a személyes márkád építésére!  Ez ma, 2013-ban nagyon fontos, mert ezzel fogsz majd kiemelkedni a sok értékesítő közül! Az online világ fejlődésével ma sokkal fontosabb, hogy ismert legyél, mint mondjuk 20 évvel ezelőtt. Bármelyik iparágban dolgozol, értékesítesz, fontos, hogy az iparág ismerjen téged, mint szakértőt. Ez úgy hangzik, mintha nagyon sok munkával járna, de a valóságban, ha csak annyi időt szánsz rá minden nap, mint amennyit reggel a fürdőszobában töltesz, már eredményes tudsz lenni. Ha esetleg azt gondolnád, hogy ez nagy költséggel jár, szintén nagyot tévedsz, mert miután összeállítod a személyes márkád elemeit, az egész már nem fog neked pénzbe kerülni.

Miért fontos a személyes márkád?

Először is hadd kérdezzek valamit? Kitől szeretsz vásárolni, egy szakembertől, vagy egy olyan embertől, aki csak el akar adni neked egy terméket, szolgáltatást? Az internet segítségével nagyon gyorsan lehet megoldást találni sok problémára, szóval, ha csak egy átlagos értékesítő leszel, akkor leginkább az alacsony áraiddal vagy kedvezményekkel fogsz tudni kiemelkedni. Biztos vagyok benne, hogy az alacsony árazáson alapuló értékesítési stratégia nem tud működni hosszú távon.

Néhány online marketing elem, amelyek mindenképpen legyenek részei a személyes márkádnak:

  • LinkedIn: bármilyen üzletágban vagy, legyen egy egyedi üzleties megjelenésed a világ legnagyobb online üzleti kapcsolatépítő rendszerében. Mutasd be magadat, mint szakértőt, a profilod semmiképp se legyen „önéletrajz” típusú. Csatlakozz szakmai csoportokhoz. Építsd a kapcsolatrendszeredet.
  • Facebook: nem teheted meg, hogy nem légy aktív része ennek a közösségi médiának. Elfogadod vagy nem, ma már elengedhetetlen, hogy elérhető legyél. Még jobb egyébként, ha vásárlói fórumnak is használod a közösségi médiát. Ha van rá lehetőséged, hozz létre zárt csoportot és hívd meg a szakmádban dolgozó fontos embereket. Legyél kreatív!
  • Blog, személyes weblap: akár nagy cégnél dolgozol, akár nem, legyen saját weboldalad, mutasd be magadat, pozícionáld magad szakértőként. Adj tanácsokat ingyen. Ne felejtsd el az igaz mondást: „Aki ad, az nyer!”
  • YouTube: a videó marketing a jelen és a jövő. Legyen saját csatornád, szerezz videó referenciákat. Mutasd be magadat és termékeidet videóban is.
  • Hírlevél, email marketing: rendszeresen írj olyan hírleveleket, amelyek hasznos információkat adnak. Ne akarj rögtön eladni, előbb adakozz!
  • Google kereső: gondoskodj arról, hogy ha valaki rákeres a nevedre vagy arra, amit képviselsz, akkor az első találati oldal tetején szerepelj.

Ezeket az eszközöket rendszeresen, lehetőleg naponta kellene használnod ahhoz, hogy online személyes márkád legyen.

Mit tegyél egy szakmai konferencián? Hogyan szerezz sok névjegyet vagy potenciális ügyfelet? Hogyan érheted el azt, hogy egy szakmai konferencia után emlékezzenek rád és ne legyél egy a sok közül?

Vannak olyan értékesítők, akik elmennek egy konferenciára és szaladgálnak jobbra-balra, mindenkitől elkérik a névjegykártyáját, majd két héttel később hideghívást alkalmazva próbálnak értékesíteni. Te ne legyél ilyen! Van ennél sokkal jobb megoldás. Törekedj inkább arra, hogy ha elmész egy konferenciára, akkor tarts egy rövid, de hatékony előadást, amiben rögtön az adott téma szakérőjeként lépsz fel. Ha jól csinálod, akkor az esti vacsoránál majd mindenki veled akar beszélni. Ez már fél siker!

 

Végezetül egy utolsó tipp:                        JUST DO IT!

 

Máthé Albert – napi inspiráció értékesítőknek


Aktuális képzésünk:

 

 

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm


cc4qVGNo

•   2017-05-20 01:16


A pliagensly rational answer. Good to hear from you. http://xpeurtib.com [url=http://iljgmkpl.com]iljgmkpl[/url] [link=http://dvhertluzrs.com]dvhertluzrs[/link]


4PVyf26jlt0

•   2017-05-18 01:55


Hey, that post leaves me feeling <a href="http://glufgf.com">foisolh.</a> Kudos to you!


KjaFzTho6

•   2017-05-17 17:09


No more s***. All posts of this quailty from now on http://rcoobxgiyr.com [url=http://qjkyfum.com]qjkyfum[/url] [link=http://shhqdpbog.com]shhqdpbog[/link]


QJXKWj1i8

•   2017-05-16 04:06


That <a href="http://duvrwl.com">insgiht</a> would have saved us a lot of effort early on.


fChcgD7Z

•   2017-05-15 20:24


Unapeallelrd accuracy, unequivocal clarity, and undeniable importance!