SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Mit kezdjünk a weboldalunkra érkezett látogatókkal?

2013. május 31.
írta: Máthé Albert

Egyre több cég érzi, akár kisebb, akár nagyobb, hogy mennyire fontos ma az online megjelenés. A leggyakoribb kérdés amit hallok, azzal kapcsolatos, hogy hogyan lehet előre kerülni a Google keresőjében anélkül, hogy kattintás alapú hirdetést fizetnék.

 

Véleményem szerint a jó helyezés a Google keresőjében nagyon fontos, de ez nem minden, az online vevőszerzés sokkal többről szól!

Először is, igaz hogy az internetezők 95%-a a Google keresőjét használja, mégsem kell teljes mértékben erre alapoznunk a marketing stratégiánkat. Érdemes inkább egy forgalmi mixet összeállítanunk, amiben a következők szerepelhetnek: Google hirdetés, Google organikus találati lista, display hirdetés, keresztmarketing partnerek (nem konkurens oldalak, akik a mi célpiacunkat szolgálják ki), email és hírlevelek, közösségi média (Facebook, Linkedin), szakmai vagy PR cikkek, kihelyezett linkek.

Nagyon sok cég ott követi el a hibát, hogy egyrészt csak a Google keresőjére összpontosítanak, másrészt pedig nem kezdenek semmit sem a weboldalukra látogatókkal, pedig ez nagyon fontos lenne. Ma az már nem elegendő, hogy a weboldalunkon van kapcsolattartó email cím, telefonszám vagy ajánlatkérő űrlap. A weboldalunk célja az kell hogy legyen, hogy értéket adjon a célpiacunknak, cserében pedig szerezzük meg a potenciális vevő nevét, címét, telefonszámát, méghozzá úgy, hogy ő adja oda nekünk örömmel. A hírlevélre való feliratkozás jó dolog, de akkor működik hatékonyan, ha először valamilyen „csalival” kínáljuk meg a potenciális vevőnket, cserében pedig elkérjük nevét, email címét, telefonszámát. Milyen „csali” típusok vannak? Néhány példa: ingyenes tudásanyag, tréning anyag, videó, ingyenes teszt, kupon, hűségkártya. A lényeg, hogy miután a „csaliért” cserében megszereztük a potenciális vevőnk email címét, telefonszámát, keressük meg egy ellenállhatatlan ajánlattal!

Két fontos tipp:

  1. Ha hirdetünk, ne a termékünket vagy szolgáltatásunkat akarjuk eladni, hanem a „csalit”!
  2. A „csali” megszerzése után a potenciális ügyfelünk legyen még szomjasabb, azaz még többet akarjon tőlünk!

Amennyiben szeretnél többet megtudni arról, hogy hogyan építsd fel az ellenállhatatlan ajánlatodat, töltsd le az ingyenes tudásanyagomat!

 

Máthé Albert – napi inspiráció értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm


jl6mhVxGGG8Z

•   2015-06-05 02:05


Enikő: kf6szf6nf6m!coyote: neked is. c9n ugye, me1r lassan Nagygalambfalve1ra is haza je1rok, sreeetzm az ottani embereket, ahogyan Se1ndor be1csit is. Aze9rt itt sem volt egy megkf6zeledthető szeme9ly. http://cvwezejve.com [url=http://vrbsgegvrd.com]vrbsgegvrd[/url] [link=http://eegonkulmfm.com]eegonkulmfm[/link]


EFmFKrJGN

•   2015-06-04 19:46


Kf6szi. Te9nyleg olyan vagyok, hogy re1e1llok<a href="http://liftdik.com"> vrimalae</a>, e9s azt az e9let f6sszes terfclete9re re1 prf3be1lom hfazni. Nosss, a ke9zművesse9gben siker. Me1sban ne ke9rdezzetek!


WvL7L4FCclZE

•   2015-05-30 14:33


: 2013. janue1r 7. he9tfő na ve1rjunk.c9n előzőhe9t szerde1n rendeltem meg a ME3 pc ve1ltozatze1t akkor az kisze1lledte1sssal 4000 ft be kerfclt.Name1rmost az e1rve1ltoztate1s a me1r megednerlt je1te9kokra vagy a megrendelendő je1te9kokra vonatkozik?Illetve NEKEM ve1ltozni fog az e1r?