SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Mit jelent az értékesítői pozícionálás? (itt a definíció!)

2017. június 14.
írta: Máthé Albert

Értékesítőként, vezetőként, majd tanácsadóként is személyesen megtapasztaltam, hogy az értékesítésben mennyire fontos, hogy megfelelően pozícionáljuk magunkat az ügyfelek előtt. A pozícionálás az elmúlt években a vesszőparipám lett...

 

 

10 évvel ezelőtt a Nokia Networksnél kineveztek értékesítési vezetőnek. Volt egy nálam jóval idősebb és tapasztaltabb főnököm, aki állandóan azzal jött nekem, hogy pozícionáljam magam a felsővezetői szintekre. Értettem én, hogy mit akar, csak a hogyant nem tudtam. Elővettem a régi marketing jegyzeteimet, megnéztem, hogy az egyetemen mit tanultam pozícionálási stratégiák címszó alatt, de sajnos az a tudás, amit ott kaptam, az üzletfejlesztésben használhatatlan volt.

Mit gondolsz, miért van az, hogy vannak értékesítők, üzletfejlesztők, akiknek rendszeres bejárásuk van a felső vezetőkhöz, és vannak olyanok, akik csak szeretnének bejutni, de nem sikerül nekik, aztán végül megelégednek az alsó szintekkel. A válasz nagyon egyszerű: azok az üzletfejlesztők, akik vezetői szintekre járnak be, ARRA A SZINTRE POZÍCIONÁLJÁK MAGUKAT, míg a többiek az alsó vagy a szakmai szintekre.

Ahhoz, hogy értékesítőként elkezdj tudatosan pozícionálási stratégiákat használni, először meg kell értened pontosan, mit jelent a pozícionálás az értékesítésben. Íme a pozícionálás definíciója:

 

Az ügyfél fejében és szívében egy olyan hely kialakítása, amely lehetővé teszi, hogy amikor az ügyfél SZÍVÉBEN megjelenik a HIÁNY, a FÁJDALOM, a FÉLELEM, az IGÉNY és a VÁGY, akkor gondolati szinten TE, MINT SZAKÉRTŐ JUSSÁL AZ Ő ESZÉBE, mint A MEGOLDÁS SZÁLLÍTÓJA.

 

Azok az értékesítők, akik eljutnak a felsővezetői szintekre, ahol aztán bizalmat építve értékesítenek, képesek arra, hogy a FELSŐVEZETŐI SZINTEKEN keletkező igényeket és vágyakat megértsék és megoldják.  

 

Szeretnél még többet is megtudni arról, hogyan értékesíts CxO szintű vezetőknek? Várlak szeretettel június 22-23-án A BEJUTÁS c. B2B KONZULTATÍV ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNINGEMEN!

 

 

 

Részletek itt: 

http://www.mathealbert.com/sales-hunter-a-bejutas/

 

Máthé Albert Eduárd

b2b sales coach

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm