SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

Mit csinálnak a csúcsértékesítők? (Kereskedő vs. tanító)

2018. január 31.
írta: Máthé Albert

A felismerés: az emberek bizalmatlanok, ha kereskedőktől vagy üzletkötőktől kell vásárolniuk. Meg is értem őket, mert van okuk rá, sajnos az évek során az értékesítők rászolgáltak erre.  Gondolj csak a telefonos jelenetre a Wolf Street farkasa című filmben...

Az első vásárlás előtt szinte mindig benne van a levegőben a nagy kérdés: MEGBÍZHATOK BENNED? Nem véletlen, hogy a sikeres értékesítés kulcsa a bizalomépítésben rejlik.

Több módszer is van a bizalomépítésre, ez egyik, amely szerintem a legjobb, és amit én régóta használok, az nem más, mint az üzleti tanítás stratégiája.

A stratégia célja: el kell érned, hogy az ügyfél ne kereskedőként vagy egyszerű üzletkötőként tekintsen rád, hanem tanítóként. Ahhoz, hogy ezt elérd, kell hogy legyen a birtokodban egy olyan tudás az ügyfél problémája, kihívásai és ennek megoldása tekintetében, amire az ügyfélnek szüksége van. Amint az ügyfél rájön, hogy te birtokolod ezt a tudást, egy magasabb szintre fog pozicionálni téged, és az ár már nem fog számítani, hanem az üzleti érték, amit képviselsz. Innentől kezdve az ő szemében te már nem egy egyszerű kereskedő, hanem üzleti tanító leszel.

Ami viszont nagyon fontos! Ha meg akarod szerezni az ügyfelet, akkor neked kell gondoskodnod arról, hogy az üzleti tanításod záró tanulsága egyben a TE ÉRTÉKAJÁNLATOD LEGYEN. Nincsen annál bosszantóbb és frusztrálóbb dolog, amikor felvilágosítod az ügyfelet, új tudást adsz a kezébe, a végén pedig nem tőled, hanem valaki mástól vásárol.

A tavalyi év végén megjelent a Láthatatlan meggyőzés c. B2B értékesítési könyvem. Ebben a könyvben gyakorlati példákon keresztül foglaltam össze a CSÚCSÉRTÉKESÍTŐK által használt legjobb értékesítési stratégiákat. Ajánlom neked is a figyelmedbe...

 

 

 

Máthé Albert Eduárd

b2b sales tréner





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet
elküldöm


Zab Gábor

•   2018-06-11 22:56


Wolf Street Farkasa??