SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Milyen egy jó LinkedIn profil?

2013. május 26.
írta: Máthé Albert

Hogyan használod a LinkedIn-t? Mire használod? Hány aktív kapcsolatod van?

Ha olyan üzletágban vagy benne, ahol cégeknek értékesítesz termékeket vagy szolgáltatásokat, akkor a LinkedIn az online megjelenésed kötelező eleme! Ez vonatkozik rád személyesen és a cégedre, ahol dolgozol! Magyarországon egyre jobban kezd felfutni az online üzleti kapcsolatépítő rendszer használata, a multinacionális cégek közép- és felső vezetői szintén aktív használók.

Nem akarsz bajlódni a hideghívásokkal? Sokkal hasznosabb, ha már „online” elkezdesz dolgozni egy kapcsolaton! A LinkedIn segítségével erre lehetőséged van. Mivel a LinkedIn egy üzleti kapcsolatépítő közösségi portál, nagyon fontos a megjelenésed és a kommunikációd! Ellentétben a Facebookkal, itt professzionális megjelenésre kell törekedned, és a magánéletedet ki kell zárnod belőle. Ha valaki rákeres a nevedre a Google keresőben, a LinkedIn profilod az első találatok között fog feljönni, szóval érdemes odafigyelni, mit kommunikálsz magadról.

Néhány hasznos tipp a megjelenéseddel kapcsolatosan:

  • A fényképed legyen professzionális, üzleties és olyan, amire büszke vagy. A Facebookkal ellentétben ez nem opcionális tétel, ez lesz a kommunikációd alapja.
  • A profilod mutassa meg ki vagy, mit képviselsz, és mi az, amiben másoknak segíteni tudsz. Ne legyen olyan, mint egy önéletrajz, inkább emelkedj ki a tömegből és hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai érdekességgel, amit képviselsz. Ha valakivel kapcsolatba szeretnél kerülni, az első két dolog amit megnéznek, a fényképed és a szakmai háttered.
  • Próbálj meg egyedi lenni, a sztandard dolgokat inkább kerüld el a LinkedIn-en.
  • Hozz létre szakmai csoportot, ha pedig csatlakozol egy szakmai csoporthoz, akkor legyél aktív.
  • Ne kérj ajánlást és ne kérj szakmai véleményt magadról! Ha valakivel kapcsolatba akarsz kerülni, akkor először próbálj meg egy első szintű közös kapcsolatot keresni, majd közvetlenül lépj kapcsolatba az adott személlyel.
  • Kizárólag személyre szabott üzeneteket küldj, ne használd a LinkedIn üzenetküldő funkcióját körlevelek írására.

 

A legfontosabb: minden nap szánj rá legalább 30 percet és építsd a kapcsolatrendszeredet, legyél a legismertebb szakértő az iparágadban, és akkor a felsővezetők, a döntéshozók kíváncsiak lesznek rád!

Máthé Albert – napi inspiráció értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm