SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Milyen a jó ügyfélajánló?

2014. február 26.
írta: Máthé Albert

A legtöbben arra törekednek, hogy az elégedett ügyfél mondjon vagy írjon néhány jó szót vagy mondatot. Ez vajon elegendő? Nézzük meg, hogyan lehet a maximumot kihozni egy ügyfélajánlóból!

Először is a hatékony ügyfélajánlónak három alapvető sikerfeltétele van:

  • legyen aktuális,
  • legyen hiteles,
  • legyen lenyűgöző és imponáló.

Ezek hiányában egy ügyfélajánló inkább ellenkező hatást fejt ki, azaz ellenünk dolgozik, ezért nagyon fontos, hogy ha ügyfélajánlót helyezünk el egy weboldalra, egy  prezentációba vagy termékbemutatóba, akkor azt tegyük meg úgy, hogy teljesítjük ennek alapvető sikerfeltételeit.

Nézzük meg, hogyan tudjuk a legjobban teljesíteni az alapvető sikerfeltételeket!

Legyen aktuális

Az ügyfélajánló nem ér semmit sem, ha nem tartalmaz aktuális információkat. Gondoskodjunk róla, hogy olyan ügyfeleket, termékeket, szolgáltatásokat mutassunk be, amelyek aktuálisak, frissek. Az üzlet jellegétől függően rendszeresen nézzük át az ügyfélajánlókat, egy ügyfélajánló ne legyen régebbi 9 hónapnál! Kiskereskedelemben akár havonta is frissíthetjük az ügyfélajánlókat, főleg ha kampányokban gondolkozunk.  A legjobb, ha minden ügyféltől kérünk ügyfélajánlót, legfeljebb nem használjuk fel.

Legyen hiteles

Gondoskodj róla, hogy az ajánlóid olyan személyek, cégek legyenek, akik azonosak az ügyfélbázisoddal, a célpiacoddal. Fontos, hogy aki olvassa vagy nézi az ügyfélajánlót, azonosulni tudjon vele. Nem kell feltétlenül, hogy az ajánló a legnagyobb cég vagy a legismertebb személy legyen (bár ennek nyilván jó reklámereje van), viszont az nagyon fontos, hogy az ajánló tiszteletre méltó cég és személy legyen. Az ajánlóban minden esetben tüntessük fel az ajánló nevét és titulusát, valamint a cég nevét. A név nélküli ügyfélajánlók romboló hatással bírnak! Tovább emeli az ügyfélajánló hitelességét, ha fényképet is csatolunk hozzá, még hatásosabb, ha az ajánló audió vagy videó üzenetben teszi meg az ajánlást. A leghatékonyabb, ha az ajánlás személyesen történik meg, például egy rendezvény vagy konferencia során.

Legyen lenyűgöző és imponáló

Az ügyfélajánló akkor lenyűgöző és imponáló, ha az ügyfél mérhető formában, pontosan számol be a terméked vagy szolgáltatásod előnyeiről és az elért eredményekről.  Néhány példa erre:

  • Az XY cég termékeivel 15%-os megtakarítást értünk el.
  • Az új rendszer bevezetése után heti 40 munkaórát takarítottunk meg.
  • A tréningeknek köszönhetően sikerült 30%-kal megnövelnünk a bevételt.

Amikor ügyfélajánlót kérünk valakitől, törekedjünk arra, hogy rákérdezzünk a konkrét előnyökre és eredményekre. Az emberek hajlamosak arra, hogy csak általánosságokban adjanak visszajelzést, ezért ha nem számolnak be a konkrét eredményekről, akkor kérdezzük meg!

A konkrét előnyök és eredmények fogják majd lenyűgözővé és vonzóvá tenni az ajánlást.

Máthé Albert  - napi inspiráció értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm


gtORPprUGn

•   2015-06-05 02:05


Stedlus: zf6ld Mickey egeres pf3lf3, barna bolerf3, crbaioksna kf6rmf6k.Nasi: fahe9jas buktaEsti program: Once upon a time, szlove9n hf.Mottf3: A he9tkf6znapi e9letben sf6te9tnek le1tjuk a vile1gosat, zavarosnak a tiszte1t, szedntelennek a szive1rve1nyt. Ha mindennapi e9leteden felfclemelkedsz, megpillanthatod a fe9nyt, a tisztase1got, a szedneket s rajtuk keresztfcl f6nmagadat. Ha magadban mindezeket megtale1ltad, felfedezed őket az emberekben is.Hioszi Tatiosz http://gklxjehiv.com [url=http://pavaoysct.com]pavaoysct[/url] [link=http://pqzqkleae.com]pqzqkleae[/link]


y2L3ZSbBne

•   2015-05-30 14:22


lila-szfcrke9k! tartsunk f6ssze ;) e9n is a nadre1gos verzif3ban nomyom-de holnap kiprf3be1lom ezt a kalapoze1st, mert van itthon egy fekete karime1s kalapom, ami me9g soha nem volt rajtam, csak a zsepiket tartottam benne. de pont ma kifogyott a zsepi=semmi sem ve9letlen, tehe1t szabad a kalap:))uzsi: ma kecskesajtos-sale1te1s-sf6re9lesztő pelyhes szendvics jf3f3 me9zes he1rsfatee1val, de holnap megcsine1lom ezt a kf6rte9set, nagyon jf3l hangzik!esti program: beadandf3 edre1s, olvase1s (tankf6nyv, de nagyon jf3) azte1n egy kis besze9lgete9sVia-mottf3 megint tale1lt, fagy e9rzem nagyo e9rve9nyes mindenfe9le beadandf3k e9s tanulnivalf3k elkezde9se9re is


Andorkó Julianna

•   2014-06-27 11:22


Köszönöm, nagyon hasznos és értékes gondolatokat közölsz. üdv: Julianna