SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Miért nem sikerülnek a prezentációk?

2013. július 18.
írta: Máthé Albert

Előfordult már veletek, hogy felkészültetek egy prezentációra, készítettetek Power Point diákat, de a prezentáció végén megállapítottátok, hogy sajnos valami félresiklott?

Ha egy prezentáció nem sikerül, az azért van, mert az előadó elkövette az alábbi három legsúlyosabb hiba egyikét:

  1. Túl sok információ:

Termékeket és funkciókat mutatunk be, ahelyett hogy azt mutatnánk be, hogy mivé válik a felhasználó a termék vagy szolgáltatás használata során vagy utána.

A hagyományos termék prezentáció helyett, mutassuk be inkább, mi az a három legfontosabb előny, amit csak a te terméked vagy szolgáltatásod tud nyújtani a vevő számára. Tegyük ezt meg úgy, hogy szövegek helyett képeket mutatunk a prezentációban. Mi emberek képekben és mintákban gondolkozunk, ezért sokkal hatásosabb, ha szöveg helyett jellegzetes képeket mutatunk be.

 

  1. Rossz irányból közelítünk:

A prezentáció rólad szól, vagy a cégedről, például: 10 éve vagyunk a piacon, 2100 céget szolgáltunk ki eddig, a Váci úton van irodánk, egy nemzetközi hálózat része vagyunk. Mit gondolsz, érdekli ez a potenciális vevőket? Ezek hasznos információk? Egyáltalán nem.

Helyette inkább mutass egy esettanulmányt, ami egy hasonló cégről szól, akinek a Te céged segíteni tudott. A történetből a potenciális ügyfeled magára ismer, és a prezentációd máris róla fog szólni és nem rólad vagy a cégedről.

 

  1. Nem mondod el, hogy te, a céged vagy a megoldásod mitől különleges, más mint a többi:

Gondolj arra, hogy a potenciális ügyfelednek elég nehéz lesz majd döntenie, ne tedd még nehezebbé a döntést! Inkább segíts rajta és hálás lesz neked. A prezentációba építs be tudatosan egy olyan részt, ami arról szól, hogy te és a céged miben más, mint a több cég a piacon. Mutasd be, mi az a három különleges dolog, ami csak benned van meg és senki másban.

 

Ezek természetesen csak az alapvető hibák, egy sikertelen prezentáció számtalan más tényezőtől is függhet. A témában megjelent egy szuper jó könyv, szerintem kötelező olvasmány minden értékesítőnek. A címe: „PITCH, Add el az ötleted egy jó prezentációval” (szerző: Peter Coughter), HVG Kiadó

 

Máthé Albert - napi inspiráció értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm


09qkUicdSMiO

•   2015-06-04 19:41


Nekem sajnos <a href="http://adwkzpbsjl.com">nayogn</a> pici a kertem ezert biztosan Nem tudok ilyet epiteni.A keleti vagy a nyugati ablakban erezne jobban magat?Bocs az ekezethianyert!


FROtaJaF

•   2015-05-30 02:48


szerint:Nagyon tetszik nekem ez flash-es aedaopliyur. Ez a wordpress egyik pluginja, vagy saje1t gye1rte1s. Ha wordpress-es, akkor megmondane1d melyik? Ha saje1t, akkor nem-e lehetne-e elke9rni?