SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Miért nem fogadókészek a döntéshozók?

2014. szeptember 05.
írta: Máthé Albert

Sok időt töltöttél el mostanában nagy cégeknél? Tapasztalatom, hogy sokat változott a helyzet az elmúlt néhány évben, ugyanis a nagy cégek is küzdenek a globális gazdaság hiperkompetitív üzleti környezetével. Hozzád vagy hozzám hasonlóan a nagy cégek is nagy nyomás alatt vannak, nekik is hozni kell a számokat! Miért legyen rád idejük?

 

Volt kollégáimtól, barátaimtól, ügyfeleimtől hallom, hogy nem számít milyen sokat és keményen dolgoznak, vagy milyen hatékonyan delegálnak, a munka mindig megvárja őket. Sohasem érnek a feladat végére. Ha pedig közelednek a vége felé, jönnek újabb és újabb feladatok, kihívások. Gyakran hallom tőlük:

„Ha lenne heti 70 órám, az sem lenne elég!”

Tudtad, hogy egy nagyvállalati közép- vagy felsővezető átlagosan naponta több mint 100 emailt kap? Nagy cégeknél szokás a csoportos email küldés, mindenki megkapja a levelet, még az is, akinek semmi köze a tartalomhoz. Az emberek fontosnak akarnak látszani, ezért mindenkit feltesznek a levéllistára.

 Ezek után csodálkozol rajta, hogy nem lehet őket elérni, és nem válaszolnak a levelekre?

A döntéshozók másik legnagyobb kihívása mellett mindig többet, gyorsabban és hatékonyabban kell teljesíteniük. A profit vagy megtérülés elvárások miatt a döntéshozatal kockázata magas. A kockázat csökkentése érdekében egy-egy fontos döntés meghozatalakor több ember jóváhagyása szükséges és többen vesznek részt a döntési folyamatban.

A nagy cégek döntéshozói megszokták, hogy a piac folyamatosan keresi őket. Ha úgy döntenek, bármelyik konkurenciádat megkereshetik, az értékesítők azonnal ugranak és személyesen mennek el hozzájuk.

 

 Ezek után remélem megérted, és már nem haragszol rájuk, amiért nem hívnak vissza, nem válaszolnak a leveleidre vagy az üzeneteidre.

 

A döntéshozók sok mindent csinálnak, és sok mindent terveznek még csinálni, DE EGYET BIZTOSAN NEM AKARNAK: FELESLEGES MUNKÁT, IDŐTÖLTÉST MAGUKNAK egy értékesítő, tanácsadó vagy szakember miatt.

Ennek tudatában bármit is értékesítesz, mindig győződj meg arról, ha találkozni szeretnél egy döntéshozóval, MINDIG ADJ ÜZLETI ÉRTÉKET A SZÁMÁRA!

Ha be szeretnél jutni egy-egy nagy céghez, NAGYON KITARTÓNAK KELL LENNED. Nem elegendő egy vagy két megkeresés, BEJUTÁSI KAMPÁNYBAN KELL GONDOLKOZNOD, ahol legalább 8-9-szer, különböző kreatív eszközökkel próbálsz meg bejutni. Azok az értékesítők, akik elbuknak, azért buknak el, mert nem elég kitartóak.

 

Hogyan építhetsz fel SIKERES BEJUTÁSI KAMPÁNYOKAT?

 

Október 2-án Budapesten a NAGYVÁLLALATI ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNINGEMEN megismerheted a legkorszerűbb megoldásokat!

 

 

Máthé Albert - nagyvállalati értékesítési megoldások





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm


sBL8VVFH6j

•   2015-06-05 02:00



VbuNMDkA3

•   2015-06-04 19:43



NOt3fGgt73

•   2015-05-30 06:04