SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Miért fontos a szakértői személyes márka?

2013. augusztus 23.
írta: Máthé Albert

A mai gazdasági körülmények között (recessziós állapot van), az emberek sokkal jobban megnézik, hogy KIRE, MIRE és KIKKEL kötnek üzletet. Általános igazság, hogy az ügyfelek mindig a lehető legjobbat akarják megvenni. Ezt meg is tehetik, mert a piacon ma nagy a kínálat. Ezért van az, hogy bizonyos márkák, cégek jobban mennek, mint valaha.  Ez, a SZAKÉRTŐI STÁTUSZ, vagy az ISMERT MÁRKANÉV erejének köszönhető!

Mindenki szívesebben dolgozik szakértőkkel, a tehetősebb emberek vagy gazdagabb cégek esetében pedig feltétlenül igaz, hogy a legjobb, legelismertebb szakértőkkel akarnak dolgozni, és ezért hajlandóak akár prémium árat fizetni.

Íme, 3+1 indok, amiért érdemes személyes szakértői márkát építened:

  1. A célpiacod döntéshozói téged fognak hívni, tőled fognak személyes szakértői segítséget kérni.
  2. Az iparági szakértői státusz segítségével könnyedén fogsz tudni kapcsolatokat építeni felsővezetőkkel, döntéshozókkal.
  3. A szakértői státusz segít abban, hogy árverseny nélkül szerezz új ügyfeleket, és hogy szolgáltatásodat prémium áron értékesítsd.

+1

Lehetséges, hogy a konkurenciád már építi személyes márkáját és élvezi az előbb felsorolt előnyöket!  Ez neked hátrányt fog jelenteni, hiába vagy jobb szakértő!

 

Hogyan kezdj neki személyes szakértői márkát építeni?

A cél mindenképpen az legyen, hogy több helyen legyél jelen, mint ahol az iparágadban lévő szakértők többsége jelen van. Ha ők csak személyesen lépnek fel konferenciákon, akkor neked ezen kívül legyen saját weboldalad, szakmai blogod, YouTube csatornád. Ha ők is jelen vannak az online médiában, te legyél még többet jelen!

Néhány online marketing eszköz, amely mindenképpen legyen része a személyes márkádnak: LinkedIn, Facebook, Blog vagy személyes weboldal, YouTube csatorna, rendszeres hírlevél, előkelő helyezés a Google keresőben a célpiacod problémájára történő keresésekre.

Máthé Albert – napi inspiráció értékesítőknek

 

Kapcsolódó cikkek:

 

Mire van szükséged a bizalmon tűl?

A portfoliód nélkülözhetetlen eleme





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm