SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

LINKEDIN ELŐFIZETŐI SZINTEK

2018. október 25.
írta: Máthé Albert

Mikor és miért érdemes üzleti felhasználóvá válnod?

A LinkedIn 4 SALES üzleti tréningjeimen gyakran felmerülő kérdés, hogy mikor váljunk üzleti előfizetővé, és ha már hajlandóak vagyunk előfizetni, akkor mire fizessünk elő. Ebben a cikkben összefoglaltam különböző lehetőségeket, bízom benne, hogy amennyiben benned is felmerült, hogy többet szeretnél kihozni az üzleti közösségi médiából, akkor ez segít a döntésedben.

 

 

A LinkedIn a világ legkomplexebb és leghatékonyabban működő üzletfejlesztési platformja. A felhasználók egy sor szolgáltatást vehetnek igénybe, attól függően, hogy milyen rendszerességgel és milyen céllal használják. A platform alapfunkciói ingyenesen elérhetők a „BASIC ACCOUNT” keretében. Amikor a LinkedInen regisztráltál, ha csak elő nem fizettél azonnal valamilyen PRÉMIUM SZOLGÁLTATÁSRA, „BASIC”,azaz „alap” felhasználóvá váltál. „BASIC” felhasználóként nagyon sok funkciót elérsz, tartalmat tudsz megosztani, új kapcsolatokat tudsz keresni, üzeneteket tudsz küldeni. Az ingyenes fiókkal az a legnagyobb kihívás, hogy amennyiben sok keresést indítasz el, akkor a LinkedIn korlátozni fog, és javasolni fogja, hogy térj át a PRÉMIUM előfizetésre. A keresési limit az alábbi keresések számától függ: 

  • profilkeresés,
  • profilkeresés a „PEOPLE ALSO VIEWED” funkció segítségével.

Amikor közeledsz a keresési limitedhez, a LinkedIn ezt jelezni fogja rendszerüzenet formájában. A keresések számát a LinkedIn havi szinten számolja, tehát ha az egyik hónapban korlátoz téged, a következő hónap elején feloldja a korlátozást. A megengedett keresések számát a LinkedIn nem osztotta meg, így nem is tudjuk, hány keresésre van lehetőség egy hónapban. A keresési limitet három előfizetői szolgáltatással lehet feloldani. Ezek a következők: 

  • PRÉMIUM BUSINESS CSOMAG,
  • SALES NAVIGATOR: prémiumeszköz értékesítőknek és menedzsereknek,
  • RECRUITER: prémiumeszköz HR szakembereknek.

Mindhárom előfizetés fizethető havidíj vagy éves díj formájában. Havidíj esetén a szolgáltatás szüneteltethető, tehát az eszközök időszakosan használhatóak különböző kampányok megtámogatására. A PRÉMIUM BUSINESSCSOMAGhavidíja 40 EUR, a SALES NAVIGATORhavidíja: 60 EUR. Az előfizetés bármikor megszüntethető és bármikor folytatható, tehát ha csak az év bizonyos szakaszaiban akarod használni, akkor ezt is megteheted. Ha egy évre előre kifizeted az előfizetési díjat, akkor valamivel kedvezőbben jössz ki. 

„PREMIUM BUSINESS”előfizetés szolgáltatásai szinte ugyanazok, mint egy „BASIC” CSOMAGÉ, annyi különbséggel, hogy a keresési limit fel van oldva. Amennyiben megelégszel a „BASIC” keresési motorral és az alapszolgáltatásokkal, és csak azért használnád a „PRÉMIUM” CSOMAGOT, mert a LinkedIn korlátoz téged, akkor ez a csomag elegendő lehet neked. Értékesítőként vagy vezetőként akkor érdemes ezt használnod, ha nem végzel napi szinten üzletfejlesztési tevékenységet, és nem fontos számodra a gyors, hatékony, rendszerszerű használat. A LinkedIn lehetőséget biztosít arra, hogy egy hónapig ingyen kipróbáld a különböző eszközöket. Azt javasolom, hogy próbáld ki, és ezután dönts arról, hogy melyiket fogod hosszú távon használni. A „PREMIUM BUSINESS” szolgáltatás további előnye, hogy több potenciális kapcsolatot mutat meg, mint „BASIC” szolgáltatás esetén, valamint itt lehetőséged van 3. szintű kapcsolatokkal is kapcsolatba lépni. 

Amennyiben komolyan veszed a LEADGENERÁLÁST, és napi szinten fejleszted a kapcsolataidat a LinkedInen, előbb vagy utóbb szükséged lesz egy olyan masszív eszközre, amelynek segítségével szervezetten és hatékonyan, gyorsan tudsz dolgozni.  Ez az, amiben elsősorban a SALES NAVIGATORsegíteni tud neked. A SALES NAVIGATORegy külön eszköz a LinkedInen belül, professzionális, nagyszerű funkciókkal, az egyetlen hátránya, hogy költsége van. Érdemes végiggondolni, hogy mennyi üzletet hoz neked, és amennyiben megéri előfizetni rá, akkor fizess elő! Mielőtt döntenél az előfizetésről, azt javaslom, hogy próbáld ki! A LinkedIn lehetőséget biztosít arra, hogy egy hónapig ingyen kipróbáld. Ezen kívül tudnod kell, hogy egy gombnyomással bármikor szüneteltetheted vagy folytathatod az előfizetést, az adataid nem fognak elveszni.

A SALES NAVIGATOR legfontosabb funkciói, amiért használni érdemes: 

  • kibővített keresés és kiterjesztett hálózat megmutatása,
  • keresési listák, LEAD- és ACCOUNT-listák létrehozása,
  • LEADEK és ACCOUNTOK mentése, 
  • Szűkített hírfolyam, ahol a LEADEK és ACCOUNTOK posztjait látod,
  • ki nézte meg a profilodat (90 napra visszamenőleg),
  • InMail,
  • „Note” és „Tag”, azaz megjegyzés és címke hozzáadása egy-egy kapcsolathoz,
  • automatikus LEAD-javaslatok,
  • munkahelyváltozások.

Az alábbi táblázat összefoglalja a különböző előfizetések szolgáltatásait, a leglényegesebb különbségeket. 

 

 

Bízom benne, hogy ezzel segítettem a döntésedet, amennyiben szeretnél még többet megtudni a LINKEDIN LEADGENERÁLÓ megoldásáról, akkor ajánlom figyelmedbe a A LINKEDIN 4 SALES üzleti tréningemet! 

 

 

Részletek itt: http://www.mathealbert.com/linkedin4sales/

Máthé Albert Eduárd

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet
elküldöm