SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

Kihívás: a preferált beszállítói lista áttörése

2018. február 14.
írta: Máthé Albert

B2B értékesítőként az egyik legnehezebb bejutási akadály, amivel találkozhatsz, amikor az ügyfél azt állítja, hogy a te területedre már van beszállítója, akivel régebb óta dolgozik, és meg van vele elégedve. Nagy és multinacionális cégek esetén egy preferált beszállítói listára hivatkoznak, amire először fel kell kerülnöd, és csak azután tudnak veled érdemben egyeztetni. 

 

 

 

Feltételezzük, hogy a vevő igazat mond, és tényleg van beszállítója. A legrosszabb, amit ilyenkor tehetsz, hogy feladod, és elengeded az ügyfelet. Ahogyan A bejutás c. könyvemben is írtam, a nagy cégekhez történő bejutás nem egy egyszeri próbálkozásból áll, hanem tudatosan megtervezett eseménysorból.

Az első célod ilyenkor, hogy megpróbálsz egy specialista pozíciót felvenni, és bekerülsz egy speciálisabb termékkel/szolgáltatással a másik beszállító mellé. Ehhez az kell, hogy találj egy területet, amiben különleges tudásod van. A legjobb, ha ez egy belépő termék/szolgáltatás, ami minimális kockázattal, alacsonyabb beruházással jár. Amikor a termékpiramisodat kialakítod, érdemes erre odafigyelni.  A vevőd az első kapcsolatfelvétel pillanatában még nem tudja, hogy ez számára hasznos lesz-e, csak az értékesítőt látja benned, aki el akar adni neki valamit. A te feladatod az lesz, hogy igényt generálj a speciális termékre/szolgáltatásra. Ennek egyik legeredményesebb módja, hogy a LinkedInen kapcsolatba lépsz az adott cégnél az érintett szereplőkkel (döntéshozó, minősítők), és hasznos értéket adsz.

A lényeg: ne vedd készpénznek, hogy van egy meglévő beszállító, és legyél kitartó, mert ha tudsz hasznos értéket nyújtani, akkor előbb vagy utóbb szükség lesz rád!

Szeretnél még többet megtudni a bejutási stratégiákról? Szeretnéd lecserélni a hideghívásokat egy klasszisokkal hatékonyabb és gyorsabb megoldásra? Ajánlom figyelmedbe A BEJUTÁS ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNINGEMET, amely március 20-21-én lesz Budapesten.  Ezen a héten 45% SUPER EARLY BIRD KEDVEZMÉNNYEL TUDSZ JELENTKEZNI.

 

    

 

Máthé Albert Eduárd

b2b értékesítési tréner

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet
elküldöm