SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

Hol vannak az értékesítés Messijei?

2019. december 03.
írta: Máthé Albert

Tegnap a BL napon Lionel Messi a 700. mérkőzését játszotta a Barcelonában. Egy góllal és két gólpasszal koronázta meg ezt a napot. Ezek után szinte biztos, hogy az idén ő nyeri majd az aranylabdát. Példakép lehet mindenki számára, mert nemcsak a tehetségével tűnik ki, hanem a munka és gyakorlás iránti alázatával is. Ehhez jön még hozzá a klubhűség, vagyis a munkáltató iránti hűség, ami manapság már nem igazán létező fogalom. 

Rendszeresen veszek részt értékesítők kiválasztásában, és sokszor tapasztalom, hogy a vezetők számára az a legfontosabb, hogy a jelöltnek legyen tehetsége az értékesítéshez. Kézenfekvőnek tűnik, hogy ha a jelölt tehetséges, miután megtanulja a termékeket, szolgáltatást, akkor sikeresen fog értékesíteni. Ez mind igaz, de csak az ideális világban...

Vajon mi a helyzet a munka és a tanulás iránti alázattal és a hűséggel? Hiába tehetséges az ember, hiába képes arra, hogy gyorsan tanuljon, ha lusta felvenni a telefont vagy korán felkelni, akkor előbb vagy utóbb a kevésbé zseni, de szorgalmas értékesítő utol fogja érni, és sokkal jobb eredményeket fog elérni.  Az értékesítő kiválasztási kézikönyv c. e-bookomban, nem véletlenül az INVESZTICIÓS HAJLANDÓSÁGOT soroltam az első helyre mint kiválasztási KO kritérium. 

Megértem egyébként a vezetőket, azért akarnak tehetséges értékesítőket, hogy ne kelljen külön a képzésükkel, fejlesztésükkel foglalkozni. Mégiscsak kényelmesebb, ha egy gyors betanítás után az értékesítő már megy egyedül és értékesít. Ezzel önmagában nem is lenne nagy probléma, csak az a helyzet, hogy az értékesítés Messijei nem szaladgálnak minden utcasarkon, még a legjobb esetben is csiszolatlan gyémántként jelennek meg az állásinterjún, a többi már csak a vezetőn múlik, hogy felismerje, majd fejlessze és megfelelően motiválja őt azért, hogy hosszú távon szívesen ott dolgozzon a cégnél. 

Mikor alakul ki win – win helyzet? Ha a vezető hajlandó fejleszteni az értékesítőjét, az értékesítő pedig nem gondolja magáról, hogy ő az értékesítés Messije, hanem hajlandó tanulni! 

Ajánlom a figyelmedbe a soron következő NYÍLT képzéseimet! Részletek itt: https://www.mathealbert.com/b2b-ertekesitesi-trening/

 

 

Máthé Albert Eduárd

www.mathelbert.com

 

 

 

 

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet
elküldöm