SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Hogyan teheted értékessé az első megbeszélést?

2014. március 23.
írta: Máthé Albert

Eljutottál az első megbeszélésig és szeretnéd elérni, hogy az a 30 perc, amit kaptál a potenciális ügyfeledtől, értékes legyen az ő számára. Mit tehetsz ennek érdekében?

Az alábbi 9+1 tipp abban segít, hogy a maximumot kihozd az első megbeszélésből, és bebiztosítsd a következő megbeszélés létrejöttét.  

  1. Készülj fel! A találkozó előtt találj egy maximum 3 pontból álló tematikát. Az első megbeszélésen többre nem lesz időd. Mielőtt belépsz az ajtón már  tudnod kell, miről fogtok beszélni.
  2. Írd össze azokat a kérdéseket, amelyekre kíváncsi vagy, állíts fel egy prioritási sorrendet közöttük.  
  3. Ne késs el! Ha mégis olyan dolog történik, amivel előre nem számoltál és úgy látod, hogy nem fogsz tudni odaérni időben, akkor azonnal értesítsd ügyfeledet. A legjobb, ha ezt abban a pillanatban teszed meg, amikor először fordul meg benned a kétely, hogy nem fogsz odaérni. Ne várj ezzel az utolsó pillanatig!
  4. Legyél laza és nyugodt, ugyanakkor maradj professzionális! Mutass tiszteletet és cserében te is várj el tiszteletet.
  5. Tegyél fel elgondolkoztató, akár provokatív kérdéseket. A célod, hogy megértsd az ügyfeled helyzetét és felmérd az igényeket. Nem mehetsz el a találkozóról úgy, hogy semmit sem tudtál meg.
  6. Készülj fel a potenciális ügyfeled iparágából. Nézd meg a legfrissebb híreket, piaci trendeket.
  7. A megbeszélés alatt adj értéket: mondj ötleteket, saját tapasztalatokat.
  8. Tarts magad az előzőleg leegyeztetett időintervallumhoz. Ha a találkozó előtt 30 percet beszéltetek meg, akkor lehetőleg ne lépd túl. Természetesen, ha az ügyfél szeretne többet is megtudni, akkor maradj tovább, de fontos, hogy az ügyfél lássa, hogy tartod a szavad és tiszteled az ő idejét.
  9. A találkozó vége előtt állapodj meg az ügyféllel a következő találkozó időpontjában.

+1

Tedd sürgőssé a következő lépéseket és a következő találkozót. A legjobb, ha legkésőbb a következő héten ismét találkoztok.

 

Szeretnél többet is megtudni erről a témáról?  Akkor gyere el április 3.-án a VÁLLALATI SALES MASTERMIND KÉPZÉSÜNKRE! RÉSZLETEKÉRT KATTINTS IDE:

 

                        

Máthé Albert – napi inspiráció vállalati értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm