SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Hatékonyabb kapcsolatépítés üzleti rendezvényeken

2014. március 25.
írta: Máthé Albert

Első, és szerintem az egyik legfontosabb, hogy ne téveszd össze a kapcsolatépítő rendezvényeket az „értékesítési klubokkal” vagy” eladási rendezvényekkel”.  Ha elmész egy kapcsolatépítő rendezvényre, ne akarj eladni, hanem törekedj a minőségi kapcsolati hálód kiszélesítésére.

 

Megérkezéskor célszerű rögtön keresni valakit, akinek bemutatkozol. Egy jól megszervezett kapcsolatépítő rendezvényen a szervezők figyelnek erre, de megkönnyítheted a munkájukat azzal, hogy elébe mész ennek.

További tippek, amitől hatékonyabb leszel, ha megérkezel egy kapcsolatépítő rendezvényre:

  • NE ÉRTÉKESÍTS! Inkább kezdj el figyelni a másik emberre. Hagyd, hogy inkább mások beszéljenek helyetted. Ha jó kérdéseket teszel fel, hamar kiderül, hogy számodra értékes kapcsolat tud kialakulni vagy sem.

  • Legyenek kéznél a névjegykártyáid és a tollad. Miután beszélsz valakivel, aki számodra érdekes volt, írd rá a névjegykártyára, miért volt számodra érdekes. Így később is emlékezni fogsz arra, amit az adott személy mondott neked.

  • Tedd személyesebbé a névjegykártyádat! Tanácsadóknál márkaépítő a személyes fényképpel ellátott névjegykártya. Ha nem vagy tanácsadó, attól is személyesebb lesz, ha ráírsz valami fontosat, mielőtt átadod (pl. ráírod a privát mobilszámodat vagy ajánlasz egy céget).

  • Beszélgetés közben kétszer-háromszor is mondd ki a másik ember keresztnevét. Az emberek többnyire szeretik visszahallani a nevüket, ráadásul a beszélgetés ettől személyesebbé válik.

  • Figyelj a testbeszédedre! Illeszkedj a másik ember testtartásához, ha lehetséges, hajolj közelebb és jelezd, hogy figyelsz rá! Amikor beszélnek hozzád, ne nézz más felé, hanem nézz egyenesen a másik emberre.  Ha látják, hogy figyelsz, akkor azzal bátorítod őket, hogy többet is megosszanak veled.

  • A kapcsolatépítés leghatékonyabb helyszínei: a bárpult, a nagy forgalmú előterek vagy az étel közelében. Ne menj oda valakihez, ha elindult a mosdó felé!

  • Ha sok embert ismersz az adott rendezvényen, akkor mutasd be az ismerőseidet egymásnak. Az újonnan érkezők felé ez egy kedves gesztus és értékelni fogják.

  • Ha 4 főnél nagyobb csoporthoz csatlakozol, ne kezdj azonnal beavatkozni a beszélgetésbe, mert sohasem tudhatod, mi hangzott el korábban. Először vedd fel mindenkivel a szemkontaktust és csak a megfelelő pillanatban csatlakozz a beszélgetéshez.

  • Ha két ember hevesen beszélget, ne menj oda, mert lehet, hogy megszakítasz egy fontos beszélgetést.

  • Ha találkoztál egy számodra érdekes emberrel, a találkozó után 48 órán belül vedd fel vele ismét a kapcsolatot. Ha túl sokat vársz ezzel, akkor az új kapcsolat elveszíti erejét.

  • A kapcsolatépítés nem arról szól, hogy összeszeded az összes névjegykártyát, majd hírlevél formájában megpróbálsz eladni nekik valamit! Helyette törekedj arra, hogy olyan emberekkel találkozz, akikkel stratégiai kapcsolatot alakíthatsz ki. Stratégiai kapcsolat lehet az, aki a te célpiacodnak értékesít, de számodra nem jelent konkurenciát.

 

Szeretnél többet megtudni A VÁLLALATOK KÖZÖTTI ÜZLETSZERZÉSRŐL? 

Akkor gyere el április 3.-án a VÁLLALATI SALES MASTERMIND KÉPZÉSÜNKRE! RÉSZLETEKÉRT KATTINTS IDE:

 

 

Máthé Albert - napi inspiráció értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm


xZZBYDUy6NNX

•   2015-06-05 01:59



r4LnTK3Aq

•   2015-06-04 19:42



lYHOqjP1CPi

•   2015-05-30 04:15