SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

Hogyan használd ki a megindító eseményeket a LinkedInen?

2018. május 11.
írta: Máthé Albert

A megfelelő IDŐZÍTÉSaz új kapcsolatfelvétel egyik legfontosabb eleme. Amikor egy új ügyféltől beérkezik hozzád egy ajánlatkérés vagy tenderfelhívás, akkor az azt jelenti, hogy az ügyfél már egy jó ideje gondolkozik azon, hogy vásárolni szeretne. Valószínűleg ezt nem egyedül teszi, hanem valaki mással vagy másokkal már egyeztetett erről (házon belül vagy a versenytársaiddal).  

Ebben az esetben te későn lépsz be a vásárlási folyamatba, ami természetesen nem azt jelenti, hogy lehetetlen nyerned, azonban ha te stratégiai partneri pozícióba szeretnél kerülni, döntéshozókkal akarsz tárgyalni, akkor a vásárlási folyamat legelején, az ún. „FELISMERÉS”szakaszában kell kapcsolatba lépned az ügyféllel. 

Gondolom te is tapasztaltad már, hogy amikor megfelelő IDŐZÍTÉSSELlépsz kapcsolatba a potenciális ügyféllel, akkor sokkal fogadókészebb, mint máskor. A bejutás c. könyvemben részletesen írtam erről a témáról és arról, hogy milyen megindító eseményeket kell keresned ahhoz, hogy sikeresen kapcsolatba tudj lépni a potenciális ügyfeleiddel.  

A LinkedIn napjaink leghatékonyabb üzletfejlesztési eszköze, amennyiben tudatosan használod, akkor nagy konverzióval tudsz közvetlenül kapcsolatba lépni a célpiacod fontos szereplőivel. A LinkedInen a sikeres új kapcsolatfelvételt nagymértékben segíti, ha jól időzítesz és találsz megindító eseményeket. Melyek azok a megindító események, amelyekre mindenképpen érdemes figyelned?

 

 

1.    Megnézték a profilodat: a LinkedInen láthatod, ha valaki megnézte a profilodat. Ebben az esetben érdemes kapcsolatba lépni az adott személlyel egy hívó kérdés kíséretében.

2.    Találtál egy potenciális vevőt: a LinkedInen bárkivel kapcsolatba léphetsz előzetes ismeretség nélkül, csak egy jó indok kell, hogy visszaírjon.

3.    Munkahelyváltozás: a potenciális ügyfeled munkahelyet váltott. Ez számodra egy új lehetőség, lépj kapcsolatba vele. Az „új seprű jól seper”, számíthatsz rá, hogy az ügyfél nyitottabb lesz. Ez abban az esetben is igaz, ha az adott ember feljebb lépett a szervezetben.

4.    Megemlítettek téged az egyik megjegyzésben, posztban, vagy lájkolták az írásaidat: ha ez megtörténik, lépj kapcsolatba az adott személlyel, köszönd meg neki, és kezdeményezz párbeszédet vele.

5.    Profilfrissítés: ha valaki frissíti a profilját, szintén írhatsz neki pár sort. Te is megteheted, hogy frissítesz, és ha valaki gratulál, akkor szintén kapcsolatba léphetsz vele.

6.    Hírek: ha valakit vagy annak cégét megemlítik a médiában, és van erről egy pozitív hír, akkor lépj vele kapcsolatba és gratulálj hozzá, majd pedig kezdeményezz párbeszédet!

7.    LinkedIn-cikk: ha valaki a célpiacodból ír egy cikket a LinkedInen, akkor írj hozzá egy pár sort, majd pedig lépj vele kapcsolatba. 

Ezen események lényege, hogy apropóként szolgálnak a kapcsolatfelvételhez, és hogy létrehozz egy indokot, amiért visszaigazolják a kapcsolatot. Ha ez megtörténik, akkor utána elkezdhetsz közvetlenül az adott emberrel kommunikálni. Nagyon fontos, hogy ne kezdj el azonnal értékesíteni, először bizonyítsd a szakmai és üzleti értékeidet. 

 

A LINKEDIN 4 SALES alapszabálya: először adj, és csak utána kérj! 

 

Szeretnél még többet is megtanulni a Linkedinről? Akkor gyere el május 31-én a LinkedIn 4 Sales üzleti tréningemre és olyan konkrét, a gyakorlatban is alkalmazható stratégiákat fogsz megtanulni, amit már a tréninget követő napon használni tudsz! 

 

 

Részletek a képzésről itthttp://www.mathealbert.com/linkedin4sales/

 

Máthé Albert Eduárd, b2b értékestési tréner

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet
elküldöm