A-Concept Kft.
2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615
A régi „cégbemutató, termékbemutató, termékprezentáció” típusú értékesítés halott! Biztos lehetsz benne, hogy ma az internet és a közösségi média korában az ügyfeleid rendelkezésére áll rengeteg információ rólad, a termékedről és a cégedről még azelőtt, hogy eljutottál volna az első találkozóig.
Ennek tudatában vajon melyek azok az értékesítési stratégiák, amelyeket amit minden vállalati értékesítőnek tudnia kell ahhoz, hogy sikeres tudjon lenni 2017-ben?
A vállalati döntéshozók egyik legnagyobb kihívása az idő hatékony menedzselése. Éppen ezért is van az, hogy csak akkor hajlandóak fogadni egy-egy értékesítőt, ha látják, hogy értéket tud adni nekik. A döntéshozók számára az számít értéknek, ami közvetlenül pozitív ráhatással van a vállalatuk üzleti céljaira. Amennyiben nem tudunk ilyen jellegű értéket felmutatni, nagy valószínűséggel egy alacsonyabb szakmai szintre fognak delegálni minket. Minden esetben, amikor egy döntéshozóhoz akarunk bejutni, először gondoljuk át, hogyan fogunk tudni hozzájárulni, a vállalat eredményességéhez.
Ahhoz, hogy sikeresen értékesíts vállalati döntéshozóknak, üzleti szemlélettel kell felépítened az értékesítési projektet. Az üzleti szemléletnek az alábbiakat kell tartalmaznia:
Szeretnél még többed megtudni arról, HOGYAN KEZELD A VÁLLALATI DÖNTÉSHOZÓKAT? TÖLTSD LE INGYENES TUDÁSANYAGOMAT!
DÖNTÉSHOZÓ KEZELÉSI KÉZIKÖNYV LETÖLTÉSE ITT
Bejutási specialista, b2b sales tréner
• 2015-06-05 01:59
• 2015-06-04 19:42
• 2015-05-30 05:22