SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Három SALES könyv, amit a nyári szünetben érdemes elolvasnod

2016. június 01.
írta: Máthé Albert

Közeledik a nyári szezon és a vakáció. Biztos vagyok benne, hogy Te is nagyod várod már, hogy végre kipihenhesd magad.

Nem tudom, Te hogy vagy vele, de a nyaralás alatt én mindig elolvasok egy-két könyvet. Teszem ezt egyrészt azért, hogy bővítsem a tudásomat, másrészt pedig azért, hogy amikor visszajövök a nyaralásomból és ismét munkába állok, akkor FELTÖLTVE ENERGIÁVAL ÉS ÚJ ÖTLETEKKEL MOTIVÁLTAN KEZDJEM A MUNKÁT!

Mivel az én szakterületem a B2B értékesítés, szeretnék neked ajánlani 2+1 olyan könyvet az értékesítési témakörben, amelyeket véleményem szerint érdemes elolvasnod, ha még nem tetted meg eddig. 

 

Jeffrey Gitomer: Az Értékesítés Kis Vörös Könyve

Az értékesítésben a lényegi különbség a sikeres és a sikertelen között abban rejlik, hogy csak megpróbálod-e eladni azt, amid van, vagy inkább megteremted azt a légkört, ahol a potenciális vevő meg fogja vásárolni azt, amid van. ’Az emberek nem szeretik, ha el akarnak nekik adni, viszont imádnak vásárolni’. Ezen könyv elolvasását követően el fogsz kezdeni egy olyan filozófiát alkalmazni, amely egy magasabb, értékvezérelt, segítő cél felé vezet téged.

 

Brian Tracy: Az értékesítés pszichológiája - Hogyan értékesíthetsz többet, könnyebben és gyorsabban?

Ez a könyv minden idők legnagyobb példányszámban eladott, nemzetközi sikert aratott értékesítési oktatóanyaga. Véleményem szerint minden értékesítőnek kötelező olvasmány. Brian Tracy, aki egyébként nagy kedvencem, remek stratégiákat és technikákat mutat be, melyek révén rövid időn belül növelhető a forgalom, gyorsabbá és hatékonyabbá tehető az értékesítés. Az ok-okozat törvénye kimondja, hogy minden hatásnak oka van, azaz minden okkal történik. A siker kulcsa: „Ha azt teszik újra és újra, amit más sikeres emberek tesznek, a világon semmi sem állíthatja meg önöket abban, hogy elérjék ugyanazt, amit ők.” Nagyon jó könyv, szívből ajánlom neked. 

 

A BEJUTÁS… avagy hogyan érd el, hogy a döntéshozók veled akarjanak tárgyalni?

 

Ez  a könyv azoknak az értékesítőknek, cégvezetőknek szól, akik elsősorban más vállalatok, nagy szervezetek felé értékesítenek termékeket vagy szolgáltatásokat,  és arra keresik a választ, HOGYAN tudnak még sikeresebben bejutni nagy ügyfelekhez úgy, hogy ne kelljen folyton azon gondolkozni, hogyan adjanak még több kedvezményt.

 

 

 

 

Főbb témák, amiről írok:

  • A vállalati döntéshozatal pszichológiája;
  • A bejutási kampányok felépítése;
  • A bejutási korlátok elhárítása;
  • A preferált beszállítói lista áttörése;
  • Az ideális bejutási pont.

 

Amennyiben úgy gondolod, hogy a könyvben Te is találhatsz hasznos tippeket, akkor az alábbi linken tudsz erről bővebben olvasni, vagy akár a könyvet megrendelni:  

 

<<<MEGRENDELÉS ITT>>>

Máthé Albert Eduárd

www.mathealbert.com

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm