SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

Három fő hiba, amit az üzletfejlesztők elkövetnek a LinkedInen

2018. május 06.
írta: Máthé Albert

Örömmel tapasztalom, hogy Magyarországon egyre több üzletfejlesztő (értékesítő, cégvezető, marketinges) veszi komolyan az üzleti közösségi médiát! Nagyon sokan felismerték a benne rejlő potenciált. A LinkedInnek itthon több, mint 750 ezer tagja van, és ez a szám folyamatosan emelkedik. Sajnos azt tapasztalom, hogy még mindig nagyon nem jól vagy másra használják ezt az üzleti platformot, mint kellene. 

 

 

Az elmúlt években a digitális világ és a közösségi média  megváltoztatta az ügyfelek gondolkodásmódját, vásárlási szokásait. A legszembetűnőbb, amivel én is találkozom nap mint nap, hogy az ügyfelek szinte mindent tudnak a potenciális beszállítókról és az értékesítőikről. Te is biztos lehetsz benne, hogy mielőtt bejutsz egy potenciális új ügyfélhez az első találkozóra, már rég leellenőriztek téged a közösségi médiában és az interneten. Ha nem találnak semmit sem rólad, akkor már gyanús vagy. Tehát nem teheted meg, hogy nem építesz fel egy tudatos üzleti stratégiát a LinkedInen (céges és személyes szinten).

Súlyos hibának tartom, hogy az üzletfejlesztők nem figyelnek eléggé az online megjelenésükre: régi fénykép, unprofesszionális megjelenés, félig kitöltött profil, nulla szakmai érték... Sokan úgy gondolják, a LinkedIn egy szakmai Facebook, és ahhoz hasonlóan „viselkednek” az üzleti közösségi médiában. Egyebként ez az első fő hiba, amit egy értékesítő elkövethet a LinkedInen. Szerencsére ezt viszonylag könnyen lehet orvosolni, ha valaki utánajár a Linkedin profiloptimalizálásának, vagy ha netán beiratkozik egy erről szóló képzésre, akkor utána önállóan is fel tud építeni egy professzionális üzleti megjelenést magáról. 

A második hiba, amit az értékesítők elkövetnek, hogy azonnal értékesíteni akarnak, ahelyett, hogy először hasznos értéket adnának a potenciális célpiacnak. A LinkedIn4Sales üzletfejlesztési modellem egyik alapszabálya, hogy bárkivel kapcsolatba léphetsz a LinkedInen, akivel csak akarsz, csak egy jó indokot kell adnod neki, hogy a kapcsolatot visszaigazolja. Itt már nagyon sokan bajban vannak. Az „adok-adok-kapok” gondolkodásmóddal (ami a módszertanom alapja) ugyan egyetértenek, azonban úgy gondolják, ők nem tudnak olyan hasznos dolgot adni a célpiacnak, amiért nem kérhetnek pénzt. Az „adok-adok-kapok” gondolkodásmódnak pedig pont ez a lényege: először adok, és miután a célpiacom megismeri a szakmai értékemet, akkor én kérek valamit cserébe! 

A harmadik hiba, hogy az értékesítők nem helyezik át a fontos üzleti kapcsolatokat a LinkedInről az offline világba. Ennek két oka van: az egyik, hogy nem figyelnek tudatosan erre, a másik, hogy nem tudják, hogy ezt, hogyan kell jól csinálni. 

Pedig a LinkedIn az üzletfejlesztés piros Ferrarija!

A hideghívások konverzióját magasan veri, ráadásul aki jól használja, nem az alsó technikai szintekkel kezd el üzletről beszélni, hanem vezetőkkel és olyan emberekkel, akik az üzlet szempontjából fontos szerepet töltenek be, döntéshozók vagy véleményvezérek. 

 

Szállj be te is a piros Ferrariba! 

 

...azaz gyere el május 31-én a LinkedIn 4 Sales üzleti tréningemre és olyan konkrét, a gyakorlatban is alkalmazható stratégiákat fogsz megtanulni, amit már a tréninget követő napon használni tudsz! 

 

 

Részletek a képzésről itthttp://www.mathealbert.com/linkedin4sales/

 

Máthé Albert Eduárd, b2b értékestési tréner





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet
elküldöm