SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

Ami közös azokban, akiknek a home sales jól megy...

2020. március 24.
írta: Máthé Albert

1998-ban dolgoztam először home office-ból, akkor egy pittyegős, betárcsázós modemet használtunk. Azóta hatalmasat fejlődött a világ: mindenki számára profi eszközök állnak rendelkezésre, ráadásul mindenki elérhető telefonon, e-mailen, a közösségi médiában és viedókonferencián.

A múltban időnként előfordult, hogy olyan cégvezetőkkel, salesvezetőkkel találkoztam, akik nem voltak elég nyitottak a LinkedIn-alapú üzletfejlesztéshez. A szokásos kifogások:

„A mi iparágunk teljesen más, nálunk csak személyesen lehet értékesíteni.” 

„A mi ügyfeleink különlegesek, elvárják tőlünk a személyes látogatást.” 

„Amit mi értékesítünk, azt nem lehet online, telefonon vagy videókonferencián megmutatni.”

A kedvencem: Magyarországon a személyes kapcsolatok számítanak, akik fent vannak a LinkedInen, úgyis csak álláskeresők.” 

 

 

Ők voltak azok, akik nem akartak szemléletet váltani, vagy nem akartak fejlődni. 

Most, hogy az értékesítők home office-ba kényszerültek,  „hot topic” lett a távértékesítés.

A home office sales nem egy új dolog, több olyan ügyfelem van, aki évek óta így dolgozik, ráadásul sikeres benne.  Sokféleképpen lehet sikeres valaki távértékesítésben, de van egy közös tulajdonságuk azoknak, akik sikeresek benne: mindenki aktívan jelen van az üzleti közösségi médiában és tudja, hogyan kell ebből üzleti lehetőségeket létrehozni.  

 

 

Három alap kulisszatitok a home office-ból történő értékesítésről: 

 

1️⃣ AZ IDŐ FOGALMÁNAK ÁTGONDOLÁSA: home office-ban (lehet, hogy már most is tapasztalod) nincsen olyan, hogy munkaidő. Nem számít, hogy hány órát dolgozol, csak az számít, milyen eredményt tudsz letenni az asztalra. Koncentrálj a célokra, tűzz ki napi célokat, és azokra fókuszálj! Készíts háromhetes tervet, ebből vezesd le a heti célt, majd tűzz ki napi célokat! 

2️⃣ LINKEDIN ÉS SOCIAL NETWORKING: nagyon nehezen lehetsz sikeres távértékesítésben, ha nem vagy aktív az üzleti közösségi médiában. Ha eddig ez még nem történt meg, akkor azonnal kezdj el felépíteni egy komoly iparági kapcsolati hálót. Jelöld be a célpiacod szereplőit, kezdj el kommunikálni velük! Tűzd ki célnak, hogy 30 napon belül legyen legalább 500 olyan kapcsolatod, aki a célpiacod tagja. Egy kattintásra vagy attól, hogy bárkivel kapcsolatba lépj, tedd is meg! Miután felépítetted a kapcsolati hálódat, kezdj el kommunikálni vele!

3️⃣ A SZEMÉLYES TALÁLKOZÁSOKAT TERELD ÁT A VIRTUÁLIS TÉRBE: fizikailag korlátozva vagyunk, de ez nem azt jelenti, hogy nem lehet másokkal találkozni. Hívd meg videókonferenciára, webmeetingre az ügyfeleidet! Ehhez keress egy olyan témát, amely aktuális, hasznos a célpiacod szereplőinek! Gondolj az újraindulásra is, nem csak az az aktuális téma érdekes az ügyfeleknek, amire most azonnal szükségük van, hanem az is, amire az újrainduláskor szükségük lesz a cégeknek.

A most kialakult helyzet egy erőpróba mindenkinek: csak az marad fenn, aki képes lesz felfejlődni ehhez a kihíváshoz. 

A karanténra való tekintettel az ÖSSZES ÜZLETI KÖNYVEMRE 20% KEDVEZMÉNYT ajánlok fel, a fejlődés CSAK RAJTAD MÚLIK!   

írta: Máthé Albert Eduárd

http://www.mathealbert.com

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet
elküldöm