SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Értékajánlat C szinten: A mesterhármas

2017. augusztus 31.
írta: Máthé Albert

Az értékesítők gyakori kihívása, hogy alsó szinteken, azaz olyan emberekkel tárgyalnak, akik nem tudnak döntést hozni. Sokkal könnyebb úgy értékesíteni, ha olyan ember is jelen van, aki tud dönteni. Amennyiben te is rendszeresen azzal a kihívással küzdesz, hogy a döntéshozók nem hajlandóak veled találkozni, pedig mindent megpróbálsz, akkor valószínűleg a gond az, hogy a te értékajánlatod nem elég érdekes a döntéshozók számára. 

 

 

Sok értékesítő úgy gondolja, hogy az értékajánlat egy rövid összefoglaló, bemutatkozó a cégről, illetve a termékekről, a szolgáltatás előnyeiről, amelyeket értékesítenek.

Ezzel szemben a vállalati döntéshozók elsősorban nem a cégedre, termékeidre vagy szolgáltatásaidra kíváncsiak, hanem arra, hogy az, amit te és a céged képviseltek, az milyen értéket jelent a számukra.

Az értékajánlatodnak három egyszerű kérdést kell megválaszolnia:

  • Hogyan segíti az ügyfeled üzleti céljait (döntéshozói szinten)?
  • Miben különlegesebb, jobb vagy másabb, mint a többi cég ajánlata?
  • Mitől lesz jobb az ügyfeled élete, miután a termékedet vagy szolgáltatásodat igénybe veszi?

A döntéshozókat napi szinten az foglalkoztatja, hogyan tudják elérni a saját üzleti céljaikat vagy hogyan tudják a leghatékonyabban, legeredményesebben végrehajtani a vállalat üzleti stratégiáját. Éppen emiatt ők azokkal a beszállítókkal hajlandóak szóba állni, akik képesek hozzásegíteni őket a céljaik eléréséhez.  

Néhány példa olyan kifejezésekre, amelyekre a döntéshozók felfigyelnek: profitoptimalizálás, árrés növelése, profitnövekedés, piaci részesedés növelése, új értékesítési csatornák létrehozása, operatív hatékonyság, ügyféllojalitás növelése, új piacok elérése, új értékesítési módszerek, innováció, konkurencia legyőzése, versenyelőny, szervezetfejlesztés, a szervezeti teljesítmény növelése.

Amennyiben szeretnél olyan értékajánaltot létrehozni, amely a döntéshozók számára is érdekes, akkor gondold végig, illetve írd össze, hogy a terméked, szolgáltatásod előnyei hogyan hatnak az alábbi 3 fő területre:

  1. AZ ÁRBEVÉTEL NÖVELÉSE
  2. A KÖLTSÉGEK CSÖKKENTÉSE
  3. A KOCKÁZAT CSÖKKENTÉSE

Felsővezetői szinten ez az üzleti érdekek MESTERHÁRMASA. Amennyiben döntéshozókkal akarsz találkozni, képesnek kell lenned ebből a három dologból kettőre választ adni.

Gyere el A BEJUTÁS tréningemre (szeptember 28-29-én) és megtanulod, hogyan építs fel egy olyan profi bejutási stratégiát, amelynek segítségével nem ragadsz le az alsó szinteken, hanem bejutsz a fontos emberekhez! 

 

 

Máthé Albert Eduárd, b2b értékestési tréner

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm