SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

ENGEDJÜK MÁR EL A HIDEGHÍVÁSOKAT!

2018. május 02.
írta: Máthé Albert

Olvasási idő: 2 perc

2018-at írunk, és számomra megdöbbentő, hogy még mindig vannak olyanok, akik hideghívással próbálnak meg bejutni közép- és nagyvállalatokhoz. Elismerem, hogy a B2C (lakossági szférában) és a KKV szegmensben kis konverzióval ugyan, de még működik, azonban nagyobb cégek esetén ennél sokkal okosabbnak kell lenned. 

 

 

Az én rendszeremben alapszabály, hogy az új ügyfelekhez történő bejutást mindig fentről kell kezdeni, azaz a vezetők irányából, és nem fordítva, az alsó szinten lévő emberek irányából. Dávid Kornélnak (az első és egyetlen magyar kosaras, aki játszott az NBA-ben) volt egyszer egy aranymondása, amikor arról beszélt egy nyílt előadáson, hogy miért a Chicago Bullshoz ment próbajátékhoz, és nem egy gyengébb csapathoz. Kornél nagyon egyszerűen fogalmazott, de ebben minden benne volt. Azért kell fentről kezdeni, mert onnan van hova lefelé menni, ha mégsem sikerülne. Ha azonban lentről kezded, akkor onnan már nincsen lefelé, és az lesz a végállomás.

Ezt az alapelvet követve a sikeres bejutáshoz érdemes olyan platformot keresned, ahol közvetlenül tudsz érintkezni a felső vezetőkkel, a fontos emberekkel. Amennyiben közepes és nagy cégekhez akarsz bejutni, akkor ez a platform semmiképpen sem a hideghívás lesz. 

De miért is akarnál hideghívással bajlódni, keseregni, mérgelődni, amikor ma, 2018-ban vannak olyan platformok, ahol közvetlenül is kapcsolatba léphetsz a potenciális ügyfeleid vezetőivel? És ez itt van karnyújtásnyira, csak tudnod kell jól használnod.

A legjobb platform, amely garantáltan működik, ha döntéshozókkal, fontos emberekkel akarsz kapcsolatba lépni, a LINKEDIN. A közép- és nagyvállalatok vezetői többnyire aktív használói ennek a platformnak Magyarországon és külföldön. Amennyiben neked valódi célod, hogy döntéshozókkal találkozz, engedd el a Facebookot, a hideghívásokat, és kezdj el sokkal aktívabb lenni a LINKEDINEN. Itt közvetlenül is kapcsolatba léphetsz a célpiacod fontos embereivell! Semmi mást nem kell tenned, mint közvetlenül felvenni a kapcsolatot a célszeméllyel. Kapcsolatfelvételkor írhatsz egy rövid üzenetet. Nagyon figyelj arra, hogy az üzenet testreszabott, rövid és lényegre törő legyen. A célod, hogy párbeszédet alakíts ki annak érdekében, hogy a célszemély megelőlegezze neked a bizalmát. 

Hogyan építs fel egy jó kapcsolatfelvételi stratégiát a Linkedinen? Mi kell ahhoz, hogy a fontos emberek visszajelöljenek téged?

Gyere el május 31-én a LinkedIn 4 Sales üzleti tréningemre és olyan konkrét, a gyakorlatban is alkalmazható stratégiákat fogsz megtanulni, amit már a tréninget követő napon használni tudsz! 

 

 

 

 

Részletek a képzésről itthttp://www.mathealbert.com/linkedin4sales/

 

Máthé Albert Eduárd, b2b értékestési tréner

 

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm