SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

ENGEDJÜK MÁR EL A HIDEGHÍVÁSOKAT!

2017. szeptember 19.
írta: Máthé Albert

2017-et írunk, és számomra megdöbbentő, hogy még mindig vannak olyanok, akik hideghívással próbálnak meg bejutni közép- és nagyvállalatokhoz. Elismerem, hogy a B2C (lakossági szférában) és a KKV szegmensben kis konverzióval ugyan, de még működik, azonban nagyobb cégek esetén ennél sokkal okosabbnak kell lenned. 

 

 

Az én rendszeremben alapszabály, hogy az új ügyfelekhez történő bejutást mindig fentről kell kezdeni, azaz a vezetők irányából, és nem fordítva, az alsó szinten lévő emberek irányából. Dávid Kornélnak (az első és egyetlen magyar kosaras, aki játszott az NBA-ben) volt egyszer egy aranymondása, amikor arról beszélt egy nyílt előadáson, hogy miért a Chicago Bullshoz ment próbajátékhoz, és nem egy gyengébb csapathoz. Kornél nagyon egyszerűen fogalmazott, de ebben minden benne volt. Azért kell fentről kezdeni, mert onnan van hova lefelé menni, ha mégsem sikerülne. Ha azonban lentről kezded, akkor onnan már nincsen lefelé, és az lesz a végállomás.

Ezt az alapelvet követve a sikeres bejutáshoz érdemes olyan platformot keresned, ahol közvetlenül tudsz érintkezni a felső vezetőkkel. Amennyiben közepes és nagy cégekhez akarsz bejutni, akkor ez a platform semmiképpen sem a hideghívás lesz.

De miért is akarnál hideghívással bajlódni, keseregni, mérgelődni, amikor ma, 2017-ben vannak olyan platformok, ahol közvetlenül is kapcsolatba léphetsz a potenciális ügyfeleid vezetőivel? És ez itt van karnyújtásnyira, csak tudnod kell jól használnod.

Az egyik ilyen platform, amely garantáltan működik, ha döntéshozókkal akarsz kapcsolatba lépni, a LINKEDIN. A közép- és nagyvállalatok vezetői többnyire aktív használói ennek a platformnak Magyarországon és külföldön. Amennyiben neked valódi célod, hogy döntéshozókkal találkozz, engedd el a Facebookot, és kezdj el aktív lenni a LINKEDINEN. Viszonylag gyorsan el tudsz jutni oda, hogy közvetlenül kapcsolatba léphetsz döntéshozókkal! Semmi mást nem kell tenned, mint közvetlenül felvenni a kapcsolatot a célszeméllyel. Kapcsolatfelvételkor írhatsz egy rövid üzenetet. Nagyon figyelj arra, hogy az üzenet testreszabott, rövid és lényegre törő legyen. A célod, hogy párbeszédet alakíts ki annak érdekében, hogy a célszemély megelőlegezze neked a bizalmát.

 

KÍVÁNCSI VAGY A HOGYANRA?

GYERE EL A BEJUTÁS C. TRÉNINGEMRE (SZEPTEMBER 28-29-én),

ÉS GARANTÁLTAN OLYAN STRATÉGIÁKAT, TECHNIKÁKAT FOGSZ TANULNI, AMELYEKET AZONNAL ÁT TUDSZ ÜLTETNI A GYAKORLATBA!

 

Máthé Albert Eduárd, b2b értékestési tréner

 

 





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm