SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

A portfóliód nélkülözhetetlen eleme

2013. július 04.
írta: Máthé Albert

A szakértői státusz rendkívül vonzó. Tetszik vagy sem, ma „celebközpontú” kultúrában élünk. Szerencsére a szakértői státusz egy sajátkészítésű, sajátgondozású tőke.

Véleményem szerint bárkiből lehet híresség, kiemelkedő szakértő a saját üzleti szférájában, a saját iparágában. Mindössze csak egy kicsivel többet kell tudnia és egy kicsivel többet kell önmagát megmutatnia a többi szakértőhöz vagy konkurenciához képest.

Számos oka van annak, hogy ma nagyon fontos lett a szakértői, személyes márka. Egyrészt a kiemelkedő tudással rendelkező elismert szakértők ritkábban ütköznek ellenállásba a díjaikkal, áraikkal kapcsolatban, így sokkal magasabb árréssel dolgozhatnak. Ha kedvük tartja, megtehetik, hogy megválogatják ügyfeleiket. Az igazság, hogy mindenki szívesebben dolgozik szakértőkkel, a tehetősebb emberek vagy gazdagabb cégek esetében pedig feltétlenül igaz, hogy a legjobb, legelismertebb szakértőkkel akarnak dolgozni, és ezért hajlandóak akár prémium árat fizetni.

Ha prémium, nagyon jól fizető ügyfeleket szeretnétek, akkor el kell kezdeni dolgozni a személyes szakértői márkátokon!

Az internet és közösségi média segítségével ma sokkal alacsonyabb költségvetésből szinte bárki kiépíthet magának személyes szakértői márkát.

Hogyan kezdjünk neki a személyes szakértői márkának?

A cél mindenképpen az legyen, hogy több helyen legyél jelen, mint ahol az iparágadban lévő szakértők többsége jelen van. Ha ők csak személyesen lépnek fel konferenciákon, akkor neked legyen saját weboldalad, szakmai blogod, YouTube csatornád. Ha ők is jelen vannak az online médiában, te legyél többet jelen, lépj ki a nemzetközi piacra. Ahogy a mondás tartja:

„Légy ott mindenütt, ahol fontos!”

Első lépésként válaszold meg a következő kérdéseket:

  • Hol vannak jelen az ügyfeleid, hova mennek személyesen, mit olvasnak, mit néznek, hol gyülekeznek?
  • Hogyan pozícionálod magad, azaz hogyan tudatosítod az iparágadban, miért vagy te fontos, miben vagy te más, mi a te szakértelmed lényege?
  • Mit kell tenned azért, hogy az iparágad felfigyeljen rád?
  • Hol, mikor és hogyan jelenj meg az iparágad számára?

Ha ezeket a kérdéseket megválaszoltad, készítsd el a személyes szakértői márkád marketing tervét, majd láss neki végigcsinálni, amit elterveztél.

Ha értékesítő vagy és azt gondolod, hogy neked nem kell szakértőnek lenned, akkor nagyot tévedsz! Nagyobb cégek felső vezetői, döntéshozói nem kíváncsiak az értékesítőkre, viszont annál nyitottabbak az iparági szakértők irányába.

 

Máthé Albert – napi inspiráció értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm