SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

A döntéshozó: „Csak tíz percem van, foglalja össze röviden!”

2014. április 06.
írta: Máthé Albert

Bejutottál a potenciális ügyfélhez, az előzetes egyeztetésnek megfelelően felkészültél egy 30 perces prezentációval. A döntéshozó némi késéssel fogad, majd a következőt mondja: „Csak tíz percem van az Ön számára, kérem, foglalja össze a lényeget!”.  

A mai üzleti életben a felső vezetők egyik fájó pontja az idő hiánya, ezért készülj fel arra, hogy ilyen helyzetek veled is előfordulhatnak!

Mit érdemes tenned egy ilyen helyzetben?

Biztos vagyok benne, ha belevágsz a prezentációba, nem fogsz semmire sem jutni, és nagy esélyed lesz arra, hogy negatív érzést és ellenszenvet váltasz ki a döntéshozóból, ami azt fogja jelenteni, hogy több időpontot nem kapsz.

Az első és a legfontosabb, hogy őrizd meg a nyugalmadat és legfőképpen ne fejezd ki a csalódottságodat. Itt a hatalmas lehetőség, hogy a magad javára fordítsd ezt a kihívást! Amennyiben ebben a 10 percben meggyőző vagy, nagy esélyed van arra, hogy komolyan fognak venni, és a legközelebbi találkozón részletesen is megmutathatod a megoldásodat.

Ahhoz, hogy igazán professzionális módon kezeld a helyzeted, előzetesen három dolgot kell megtenned:

  • Legyen nálad egy átütő erejű üzenet, amely tulajdonképpen a prezentációd lényege és tanulsága. Az lenne az, amire a döntéshozónak mindenképpen emlékeznie kellene, ha végig hallgatná a prezentációdat. Az üzenet semmiképpen nem lehet hosszabb, mint egy „TWITTER ÜZENET”. Ha prezentációd lényege nem foglalható össze egy rövid TWITTER méretű üzenetben, akkor baj van, mert a döntéshozó a teljes prezentációdat sem értené meg.
  • A prezentációdban jelölj ki EGY OLYAN DIÁT, amely a lényeget elmondja.
  • Legyen nálad a teljes prezentáció (elektronikusan vagy kinyomtatva), amit a döntéshozó kezébe adhatsz.

Amikor a döntéshozó közli veled, hogy csak tíz perced van, köszönd meg a lehetőséget és vezesd fel, hogy ebben az esetben csak ezt az egyetlen, legfontosabb diát szeretnéd megmutatni. Miután megmutatod és elmondod, foglald össze a teljes prezentációd „TWITTER ÜZENETÉT”.  Ezután tegyél fel egy olyan kérdést, amely az ő üzleti kihívásaira vonatkozik. (Ennek megfogalmazásához az alábbi linkre kattintva kaphatsz segítséget.)

A leírt módszert én már kipróbáltam a gyakorlatban és működik!

Szeretnél még többet is megtudni arról, hogyan juthatsz be nagy stratégiai partnerekhez, és hogyan tudsz árverseny elkerülésével, hosszú távon bizalmi kapcsolatot kiépíteni?

Kattints az alábbi KÉPRE:

 

Máthé Albert – napi inspiráció vállalati értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm