SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Mindig legyen nálad egy „Prémium” ajánlat!

2013. március 19.
írta: Máthé Albert

Használd a „kontraszt” hatalmát és eléred, hogy ügyfeled azt érzi majd: jó üzletet kötött, - de az is lehet, hogy megveszi a „prémium” szolgáltatást.

Néhányszor láttam már ezt a trükköt értékesítőknél. Én jónak tartom, és működik, akár B2C azaz fogyasztói értékesítésnél, akár B2B vállalati értékesítésnél.

A stratégia nagyon egyszerű.

Amikor az alap ajánlatodat készíted el, akkor csináld meg a prémium verziót is. Ha nehezen megy, akkor nézz körül, mit csinálnak mások, esetleg nézd meg a konkurenciát, vagy olyan cégeket, akik kizárólag VIP ügyfeleknek értékesítenek. Másik nagyon egyszerű tippem, hogy egész egyszerűen szorozd meg az áraidat például 1.3-al, majd rendelj hozzá extra szolgáltatásokat. Ha elmész tárgyalni csak a magasabb opcióra gondolj, semmi másra. Az lesz a Te árad, ezt akarod eladni. Akár lesz tárgyalás, akár nem, legyél felkészülve arra, hogy erről is fogtok majd beszélni.

Most jön a legfontosabb! Az ügyfeled mindenképpen lássa a „prémium” opciót. Erre több lehetőség is van. Amikor találkozol az ügyfeleddel, legyen a gépeden nyitva az ajánlat, vagy felírva valahol jól látható helyen. Ha van táblagéped még könnyebb: amikor bekapcsolod a gépet, pont a prémium ár jelenik meg, mivel a fájl „nyitva maradt” korábban. Még egyszerűbb és nem kell trükköznöd sem, ha egész egyszerűen csak bemutatod az ajánlatodat. Rögtön a magasabb, drágább opciót vedd az elejére. Ezzel rögtön pozícionálod magad és az áraidat. Amikor bemutatod majd az alap opciót, aminek az ára alacsonyabb lesz, akkor az ügyfélnek a kontraszthatás miatt nem fog annyira magasnak tűnni. Az egész szépsége egyébként az, hogy a gyakorlat azt mutatja, hogy az ügyfelek nagyobb része a magasabb opción kezdenek el alkudozni és van, hogy meg is veszik. 

Amennyiben el akarod kápráztatni a vevőt, tegyél neki egy ellenállhatatlan ajánlatot, azaz készíts egy „csomag” ajánlatot, annak árát pedig helyezd az alacsonyabbik ajánlat fölé. Erre tegyél rá egy vagy két bónuszajándékot, majd kösd az egészet egy határidőhöz vagy valamilyen más limithez. Kérj ügyfeledtől egy gyors döntést, cserében pedig vállalj garanciát, lehetőleg olyat, amit a konkurenciád nem vállal.

Máthé Albert – Töltsd fel magad napi inspirációval!





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm