SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Az értékesítés 7 legnagyobb ellentmondása

2013. március 19.
írta: Máthé Albert

A hosszú távú értékesítési siker titka, hogy felismerjük és használjuk az alábbi ellentmondásokat:

  1. Ha többet szeretnél értékesíteni, ne értékesíts!

Ha a potenciális vevőink megérzik, hogy el akarunk adni nekik, negatívan reagálnak, bezárkóznak és kifogásokat keresnek. Ne értékesítsünk, hanem próbáljuk megérteni a vevőink problémáját, igényeit, üzleti céljait és tényleg akarjunk segíteni!

„Az emberek utálják, ha el akarunk adni nekik, viszont imádnak vásárolni!” – J.Gitomer

  1. Ha fel akarod gyorsítani az értékesítési folyamatot, lassíts le!

Minél jobban próbálsz nyomulni, és próbálod tolni a vevőd felé a termékedet, szolgáltatásodat, annál nagyobb lesz az ellenállás. Először próbáld megérteni, mit szeretne a vevőd, mi a problémája, mik a céljai. Amint rájön, hogy az ő problémájára a megoldás kulcsa nálad van, a folyamat „magától” felgyorsul.

  1. Ha egyszerűbb és gyorsabb döntést szeretnél, ajánlj kevesebb opciót!

Amikor növeled az ajánlatod komplexitását, gondolj arra, hogy valakinek dönteni kell erről. Minél összetettebb az ajánlatod, annál nehezebb lesz dönteni, azaz nehezebb lesz nyerni. Segíts potenciális ügyfelednek, hogy gyorsan tudjon dönteni, azaz készíts egyszerű ajánlatokat, kevés opcióval. Legyél egyszerű!

  1. Minél természetesebb akarsz lenni, amikor prezentálsz, annál jobban kell készülnöd rá!

Ma 2013-ban a vevőink sokkal okosabbak, mint mondjuk 10 évvel ezelőtt. A vevők az internet segítségével, felkészülten fognak várni rád! Ha nem vagy megfelelően felkészült, a prezentációd könnyen zátonyra futhat. Készülj fel a lehető legjobban és sikerrel jársz majd!

  1. Nagyobb szerződéseket akarsz? Kezd el kicsivel!

Ha mindent el akarsz adni nagy pénzért, a vevők sokkal óvatosabbak lesznek, főleg, ha még nem dolgoztak veled vagy a cégeddel. Gondoljatok bele, ha a befektetés nagy összegű, és kockázatos, akkor a döntéshozatal is sokkal bonyolultabb. Tegyük be a lábunkat kisebb értékű üzletekkel, ha megbíznak bennünk, akkor könnyebb lesz nagyobb szerződéseket kötni.

  1. Fel akarod gyorsítani a „tanulási” fázist? Merj hibázni és gyorsan átesel rajta!

Elkerülhetetlen, hogy időnként hibázni fogunk. Ne várjunk a kezdéssel, amíg tökéletesek nem leszünk, hanem kezdjük el minél hamarabb. Lehet, hogy az elején többet fogunk hibázni, de a hibákból lehet a legtöbbet tanulni. Az értékesítési folyamatban nincsen olyan fogalom, hogy „hiba”. Vannak viszont olyan fogalmak, mint: tapasztalat, lehetőség, növekedés, tanulás.

  1. Szeretnél „MÁS” ajánlatokat adni, mint a versenytársaid? Legyél TE más!

A mai üzleti életben ez a valóság! A terméked, szolgáltatásod és a megoldásod a TE tudásoddal szemben csak másodlagos szerepet töltenek be. Ha mást akarsz ajánlani, mint a versenytáraid, először kezd magaddal, legyél Te más, mint a versenytársaid! Ne feledd: az emberek olyanoktól szeretnek vásárolni, akiket ismernek, akiket kedvelnek és, akikben megbíznak.

 

Máthé Albert – Töltsd fel magad napi inspirációval!





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm


Gn35PDDowZ0

•   2015-06-04 19:44



ZCfOFLQUBA

•   2015-05-30 07:57