SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Amikor a döntéshozót nem tudjuk elérni…

2013. március 19.
írta: Máthé Albert

Minden értékesítő életében biztosan sokszor előfordult már (vagy éppen pont most van ilyen helyzetben), hogy minden ajtó bezárult, és nem tudott eljutni a döntéshozóhoz. Van egy kipróbált módszerem erre, ami garantáltan működik!  

Az értékesítők olyanok, mint az orvosok, összetartanak. Ha két értékesítő véletlenszerűen összetalálkozik egy konferencián, gyakori, hogy a bárpultnál kötnek ki és hajnalig beszélgetnek, sztoriznak. Ez azért van, mert egy „világban” élnek, ugyanazokkal a problémákkal, nehézségekkel, kihívásokkal találkoznak nap, mint nap, iparágtól függetlenül. A másik közös jellemzőjük: a személységük hasonló.   

Ezt lehet kihasználni, ha már semmiképpen nem tudunk eljutni a döntéshozóhoz. Keressük meg a vevőnk értékesítőjét, legyünk őszinték, és kérjük meg arra, hogy ajánljon minket a döntéshozónak. Ez a stratégia furcsán hangzik, de működik! Azért én még javaslom, hogy vigyük magunkkal a kapcsolatrendszerünket és először adjunk belőle a vevőnk értékesítőjének. A tapasztalatom, hogy az értékesítők hasznosság orientált emberek, ezért nem árt, ha adunk is nekik valamit, ha kapni is szeretnénk.

Általában az értékesítő neve és telefonszáma minden cég weboldalán elérhető, de ha nem, akkor biztos, hogy egy egyszerű hideghívással meg lehet szerezni. Ez milyen érdekes, nem? Ha mondjuk a beszerzőt vagy a gazdasági igazgatót keressük hideghívással, akkor sokszor elhajtanak minket, de ha mondjuk az értékesítővel szeretnénk beszélni, akkor mindenki készséges és az értékesítő biztosan ráér. Ez csak azért van, mert azt hiszik, vásárolni akarunk.

Kipróbált és bizonyított tény, hogy általában az értékesítők készségesek, segítőkészek és empatikusak, ha egy másik értékesítő segítséget kér.

Ennek a stratégiának a másik szépsége, hogy az értékesítők nemcsak segíteni fognak nekünk, hanem még promotálni is fognak minket, mert amikor majd ajánlanak minket, felveszik az értékesítési stílusukat.

Én többször elővettem ezt a stratégiát, de csak abban az esetben, ha nem volt más megoldás. Van olyan partnerem, most már mondhatom barátom is egyben, akivel így ismerkedtem meg, és azóta is segítünk egymásnak. Használjátok ezt a módszert, ahányszor információra van szükségetek.

Mi a legrosszabb, ami történhet? Egy új kapcsolattal lesztek gazdagabbak!

Mi a legjobb, ami történhet? Lesz egy új ügyfeletek és lesz egy új értékesítő ismerősötök, akinek segítettetek új ügyfelekhez eljutni.
 

Máthé Albert – Töltsd fel magad napi inspirációval!





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm


jCK5XTYRHq

•   2015-06-05 02:11



RkT2bHgFf0N

•   2015-06-04 19:51



s0ornZ6b

•   2015-06-04 19:42



EKepRLkc

•   2015-05-31 17:48



xww4jzf8mik

•   2015-05-30 05:29