SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

5 drámai változás a B2B értékesítésben

2017. szeptember 25.
írta: Máthé Albert

A B2B értékesítésben az elmúlt 3 évben gyökeres változások történtek. A vevők sokkal okosabbak és felkészültebbek, mint valaha, a hagyományos értékesítési trükköket pedig messziről megérzik! A Corvinus Egyetemen már létezik „beszerző képzés”, amibe bevontak nagyvállalati beszerzési vezetőket.  Azok a cégek, akik tudatosan figyelnek a sales szervezet fejlesztésére, versenyelőnyhöz jutnak! 

 

 

Nézzük meg az 5 legjelentősebb változást!

 

1. Az internet és a közösségi média segítségével a vevők önállóan is utánajárhatnak annak, hogyan oldják meg a felmerülő problémáikat, kihívásaikat. Problémájuk mély megértéséhez és a megoldás kitalálásához csak speciális esetekben van szükségük értékesítőkre. Mivel a termék-, szolgáltatás leírások online elérhetőek, már nem jelent versenyelőnyt, ha az értékesítő jól ismeri a termékeket. NEM TERMÉKSZAKÉRTŐKRE VAN SZÜKSÉG, HANEM ÜZLETEMBEREKRE!

2. Egyre több cégnél használnak E-platformokat a beszerzés hatékonyságának növelésére. Azokat a beszállítókat, akiknek termékeik nincsenek feltöltve ezekbe a rendszerekbe, nem tudják figyelembe venni beszerzéskor. A felkerülés és a preferált, jóváhagyott beszállítói szám megszerzése fontosabb lett, mint valaha! AZ ÉRTÉKESÍTŐK SZÁMÁRA EZ STRATÉGIAI LÉPÉS LETT! 

3. Ma a vevők tisztában vannak a piaci árakkal, jobban, mint az értékesítők. Ezzel szemben az értékesítők nem ismerik a vevők büdzséjét. Ez jobb alkupozícióba helyezi a beszerzőket, akik ezt ki is használják. 

4. Minden valamire való cégnek van egy jó online megjelenése, az értékesítők megtalálhatóak a cég oldalán és a LinkedIN-en. A beszerző nemcsak, hogy könnyen találja meg a potenciális beszállítókat, hanem minden információjuk meg is van ahhoz, hogy hatékonyan tárgyaljanak. EGY PROFI ÉRTÉKESÍTŐNEK MA TUDNIA KELL, HOGYAN KELL JÓL HASZNÁLNI A CÉG MARKETING ESZKÖZEIT, ÉS PROFINAK KELL LENNIE A LINKEDIN HASZNÁLATÁBAN.          

5. A versenytársaid között biztosan vannak olyanok, akik erőteljes „LEAD GENERÁLÓ” marketing tevékenységet folytatnak. Ha nem figyelsz erre, akkor rövid időn belül behozhatatlan versenyelőnyhöz jutnak. Az idei évben a cégek növekedő pályán vannak, aki nem figyel a hosszú távú LEAD GENERÁLÓ tevékenységekre, hamarosan nagyon meg fog lepődni. 

 

MAI TIPPEM: Amennyiben értékesítőként behozhatatlan versenyelőnyhöz akarsz jutni, minden hónapban olvass el legalább egy üzleti könyvet, és minden negyedévben menj el legalább egy üzleti, sales vagy marketing képzésre!

 

Szeretnél még jobb, még sikeresebb üzletemberré válni? Gyere el szeptember 28-29-én A BEJUTÁS – B2B KONZULTATÍV ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNINGEMRE! 

 

Máthé Albert Eduárd, b2b értékestési tréner

 




Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet
elküldöm