SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 9. oldal

A következő két hétben szeretnék veled megosztani 5 olyan kulcsfontosságú vállalati tárgyalástechnikai stratégiát, amelyet ha használni fogsz, akkor sokkal felkészültebb, profibb tárgyaló leszel és képes leszel arra, hogy észrevedd azokat az apró részleteket is, amiket a konkurenciád figyelmen kívül hagy.

 

tovább


Észrevettem, hogy az értékesítők nagyon sokat szeretnek beszélni, néha túl sokat. Nem esik jól kimondani, de sokszor nekem is nehezemre esik néhány másodpercig csöndben lenni. Pedig vannak kritikus pillanatok, amikor hallgatni kell. A „túl sok beszéd” az egyik leggyakoribb hiba, amit az értékesítők elkövetnek.

Az egyik leghatékonyabb értékesítési technika, amit használhatsz: „a csend”.

tovább


 

A „mazsolázgatás” a gyakorlott beszerzők egyik hihetetlenül jól működő fegyvere.  Hogyan védekeznek ellene a TOP értékesítők?

tovább


Egy gyakori kihívás, amivel a vállalati értékesítők találkoznak:

"Mit tegyünk, ha beadtunk egy kedvezményes árajánlatot, amit határidőhöz kötöttünk, a határidő lejárt, de a megrendelés nem jött."

Mit tegyünk ilyenkor?

tovább


Értékesítési tréningen az értékesítők gyakran kérdezik tőlem, hogyan lehet nagyobb konverzióval lezárni az értékesítést. Sokan tudni akarják, mik a legjobb zárási technikák vagy módszerek.

A kérdést szerintem egy másik szempontból kell megközelíteni. Ha jól építed fel az eladási folyamatot, akkor nem lesz szükség lezárási technikákra, mert az ügyfél vásárolni fog. Legfeljebb megkérdezed, hogy szeretné-e megrendelni a termékedet.

tovább


 A legtöbb cég növekedési korlátját nem a piacgazdaság, és nem is a termék vagy a konkurencia jelenti, hanem az értékesítői csapatának minősége, fejlettségi szintje adja. Amikor az üzleti célok nem teljesülnek, akkor sok vezetőnek egyszerűbb a külső körülményeket okolni (pl. gazdasági recesszió, árverseny, konku­rencia). Az igazság viszont az, hogy az üzleti célok nem teljesülésének okát elsődlegesen házon belül kell keresni, nevezetesen az értékesítési csapatban! Miután meggyőződtünk róla, hogy a csapattal minden rendben van, utána jöhetnek a külső okok. 

tovább


Bejutottál egy potenciális ügyfélhez, felfedeztél vagy felébresztettél egy igényt, elérted, hogy bemutathatod ajánlatodat. Ez önmagában már nagyon jó eredmény, hiszen az egyik legnagyobb kihívásunk az, hogy az emberek nem hajlandóak a jelen helyzetükön változtatni. 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »