SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 9. oldal

Nehezen tudsz bekerülni nagy és multinacionális cégekhez beszállítóként? Az egyik legkomolyabb bejutási korlát a Te céged értékajánlata! Ha nincsen egy, a nagy cégek számára is erős értékajánlatod, akkor legfeljebb az első megbeszélésig fogsz tudni eljutni.

 

tovább


Kezdeném rögtön az első, talán a legfontosabb szabállyal:

A kifogások a vásárlási szándékot jelzik!

Ez olyan, mintha azt mondanák nekünk: „Ha megoldod a problémámat, vásárolni fogok!” Éppen ezért, amikor én kifogást hallok, akkor hálás vagyok, hiszen eljutottam az ügyfél vásárlási szándékáig.

tovább


A legtöbb értékesítő úgy teszi sürgőssé a potenciális ügyfél számára a döntést, megrendelést, hogy az értékesítési folyamat végén egy speciális, határidőhöz kötött engedményt tesz.

„Amennyiben megrendeli ajánlatunkat 5 napon belül belül, úgy igénybe veheti speciális kedvezményünket!”

tovább


Eszembe jutott egy tanulságos történet még azokból az időkből, amikor a Nokia Networks értékesítési igazgatója voltam. Az egyik potenciális ügyfélnél tárgyaltunk egy sokmilliós üzletről. Nagy volt a verseny a projekt megnyeréséért, az ügyfél pedig nagyon ügyesen el is hitette velünk, hogy műszaki szempontból minden beszállító ugyanazt tudja nyújtani. Ezek után nem maradt más hátra, minthogy megállapodjunk a kereskedelmi feltételekben (ár, szállítás, bónuszok, garanciák stb.). 

tovább


A következő két hétben szeretnék veled megosztani 5 olyan kulcsfontosságú vállalati tárgyalástechnikai stratégiát, amelyet ha használni fogsz, akkor sokkal felkészültebb, profibb tárgyaló leszel és képes leszel arra, hogy észrevedd azokat az apró részleteket is, amiket a konkurenciád figyelmen kívül hagy.

 

tovább


Észrevettem, hogy az értékesítők nagyon sokat szeretnek beszélni, néha túl sokat. Nem esik jól kimondani, de sokszor nekem is nehezemre esik néhány másodpercig csöndben lenni. Pedig vannak kritikus pillanatok, amikor hallgatni kell. A „túl sok beszéd” az egyik leggyakoribb hiba, amit az értékesítők elkövetnek.

Az egyik leghatékonyabb értékesítési technika, amit használhatsz: „a csend”.

tovább


 

A „mazsolázgatás” a gyakorlott beszerzők egyik hihetetlenül jól működő fegyvere.  Hogyan védekeznek ellene a TOP értékesítők?

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal »