SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 8. oldal

Nagyon pozitív visszajelzéseket kaptam „Miért kell csöndben lenned az ártárgyaláson?” című írásommal kapcsolatban. Fontosnak tartom, hogy a témát kiegészítsem két hasznos gyakorlati tapasztalattal.

tovább


Az értékesítés egy játék. Játék a számokkal, játék az emberekkel. Érdemes időnként hátradőlni és átgondolni mi az, amit megcsinálunk és mi az, amit NEM csinálunk meg, pedig kellene. Érezted már azt, hogy semmi kedved még 10 potenciális ügyfelet felhívni, annak ellenére, hogy tudtad fontos lenne felvenni velük a kapcsolatot?

tovább


A nagyvállalati értékesítési folyamatok vagy tenderek során sajnos nagyon gyakran előfordulhat, hogy a beszerzési munkatársak „sarokba szorítanak”vagy akár lehetetlen helyzetbe hoznak minket.

tovább


Nehezen tudsz bekerülni nagy és multinacionális cégekhez beszállítóként? Az egyik legkomolyabb bejutási korlát a Te céged értékajánlata! Ha nincsen egy, a nagy cégek számára is erős értékajánlatod, akkor legfeljebb az első megbeszélésig fogsz tudni eljutni.

 

tovább


Kezdeném rögtön az első, talán a legfontosabb szabállyal:

A kifogások a vásárlási szándékot jelzik!

Ez olyan, mintha azt mondanák nekünk: „Ha megoldod a problémámat, vásárolni fogok!” Éppen ezért, amikor én kifogást hallok, akkor hálás vagyok, hiszen eljutottam az ügyfél vásárlási szándékáig.

tovább


A legtöbb értékesítő úgy teszi sürgőssé a potenciális ügyfél számára a döntést, megrendelést, hogy az értékesítési folyamat végén egy speciális, határidőhöz kötött engedményt tesz.

„Amennyiben megrendeli ajánlatunkat 5 napon belül belül, úgy igénybe veheti speciális kedvezményünket!”

tovább


Eszembe jutott egy tanulságos történet még azokból az időkből, amikor a Nokia Networks értékesítési igazgatója voltam. Az egyik potenciális ügyfélnél tárgyaltunk egy sokmilliós üzletről. Nagy volt a verseny a projekt megnyeréséért, az ügyfél pedig nagyon ügyesen el is hitette velünk, hogy műszaki szempontból minden beszállító ugyanazt tudja nyújtani. Ezek után nem maradt más hátra, minthogy megállapodjunk a kereskedelmi feltételekben (ár, szállítás, bónuszok, garanciák stb.). 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »