SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

korábbi írások, 8. oldal

Eszembe jutott egy tanulságos történet még azokból az időkből, amikor a Nokia Networks értékesítési igazgatója voltam. Az egyik potenciális ügyfélnél tárgyaltunk egy sokmilliós üzletről. Nagy volt a verseny a projekt megnyeréséért, az ügyfél pedig nagyon ügyesen el is hitette velünk, hogy műszaki szempontból minden beszállító ugyanazt tudja nyújtani. Ezek után nem maradt más hátra, minthogy megállapodjunk a kereskedelmi feltételekben (ár, szállítás, bónuszok, garanciák stb.). 

tovább


Találkoztál egy potenciális vevő jelölttel, a megbeszélés rendben zajlott le és számodra úgy tűnt, hogy ebből egy komoly üzleti lehetőség lesz.

Ezek után eltelik két hét és nem hallasz semmit sem az ügyfélről. A telefont nem veszi fel, az e-mailedre nem reagál. Már azon kezdesz aggódni, hogy valami baj történt az adott emberrel, esetleg elment a cégtől. Ismerős a helyzet?

Mivel Te kitartó értékesítő vagy, nem adod fel… és ezzel máris átkerültél a nyomulós értékesítők táborába. 

tovább


Hosszú éveken át az értékesítés legfontosabb eleme az volt: építsünk bizalmat és harmonikus kapcsolatot ügyfeleinkkel. Az üzlet fejlesztéséhez az volt a legfontosabb, hogy az értékesítőink minél több „minőségi”, potenciális ügyféllel találkozzanak, akikből aztán első vásárlók, majd lojális vevők lettek, akik jó esetben tovább is ajánlottak minket. Jó hír, hogy ez ma, 2016-ban is ugyanígy igaz! Az elmélet mögött a következő áll: ha elnyerjük a potenciális vevő bizalmát a „kapcsolaton” keresztül – amikor vásárlási döntést fog hozni – akkor minket fog választani.

tovább


2016-ot írunk és számomra megdöbbentő, hogy még mindig vannak cégek, ahol a marketing gyerekcipőben jár, vagy egyáltalán nincsen tudatos marketing a cégnél. Még mindig találkozom olyan cégekkel, akik hideghívással próbálnak meg bejutni a vállalati döntéshozókhoz. 

tovább


Néhány évvel ezelőtt, amikor a világ egyik legnagyobb telekommunikációs eszközöket szállító cég magyarországi értékesítési vezetőjeként dolgoztam, rengeteg hétvégét, éjszakát töltöttünk el az irodában tenderek megválaszolásával, sok százoldalas dokumentumok és mega méretű excel táblázatok kitöltésével. Vajon valóban azon múlik a siker, hogy mennyire jól készítünk el egy pályázatot?

tovább


Szeretnék veled megosztani egy nagyon fontos tárgyalási stratégiát, amivel biztosan találkozni fogsz, ha nagy ügyfelekhez akarsz bejutni.

tovább


Az elmúlt időszakban sok kérdést kaptam arra vonatkozóan, hogyan találjuk meg a döntéshozót és hogyan szerezzük meg az Ő támogatását.

A vállalati értékesítésben ez kritikus akadály, amit MINDEN ÉRTÉKESÍTŐNEK MEG KELL TUDNIA OLDANI.  A döntéshozó kihagyása az értékesítési folyamatból végzetes hiba lehet. 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »