SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 7. oldal

Mindannyian szeretnénk több üzletet kötni, és ezt lehetőleg minél gyorsabban akarjuk. Ennek ellenére nagyon sok értékesítő olyan üzleteket hajt, amelyek lassan haladnak előre, vagy ahol az ügyfelek nem tudnak döntetni.

Nézzünk meg három megoldást arra, hogyan lehet gyorsabban eljutni az üzlet megkötéséig!

tovább


Elhunyt minden idők legnagyszerűbb boxolója… Ugye nem kell bemutatnom neked Muhammad Alit?

Életpályája, mentalitása, motivációja, győzni akarása követendő példa. Nemcsak a fiatal sportolók tanulhatnak tőle rengeteget, hanem az üzletemberek is! A BAJNOK emlékére hétvégén megnéztem az „I am Ali” c. filmet, majd úgy döntöttem, egy kicsit többet foglalkozom a témával, főleg üzleti szempontból nézve.

tovább


A vállalatok közötti értékesítésnek (B2B) három szintje van:

A” szint, B” szint és C” szint.

Először nézzük meg, mit jelentenek ezek a szintek, majd vizsgáljuk meg, Te milyen szinten értékesítesz most, majd ez alapján eldöntheted, hogy melyik szinten szeretnél a jövőben értékesíteni!

tovább


Az egyik leggyakoribb bejutási akadály nagy és multinacionális cégek döntéshozóihoz az, amikor az alsóbb szinteken lévő szakemberek vagy beszerzési munkatársak elzárják előtted a kommunikációt a döntéshozók felé. Teszik ezt úgy, hogy az első egyeztetések alkalmával kérik tőled, hogy minden további kommunikáció csak az ő jóváhagyásukkal mehet tovább cégen belül.

tovább


Az egyik legnehezebb tárgyalási helyzet, amikor egy olyannal tárgyalunk, aki saját bevallása szerint nem tud döntést hozni a felettesei hozzájárulása nélkül.

Először azt gondolná az ember, hogy aki tárgyalni akar valamiben, annak az a jó, ha rendelkezik a döntéshez szükséges felhatalmazással. Ez lenne a logikus, nem? 

tovább


Lassan itt van a nyár és szinte már hallom, ahogyan az értékesítők mondják egymás közt: „Nálunk nyáron leállás van, mindenki elmegy nyaralni, nem lesz üzlet…”

Ezzel én nem értek egyet! Ha mindenki elmegy nyaralni, elérkezett a te időd! Ha a konkurenciád a tengerparton nyaral, akkor most lépj a gázra!

Mi az, amit megtehetsz a nyár ideje alatt, ami közvetlen ráhatással van az üzletre?

tovább


Közeledik a nyári szezon és a vakáció. Biztos vagyok benne, hogy Te is nagyod várod már, hogy végre kipihenhesd magad.

Nem tudom, Te hogy vagy vele, de a nyaralás alatt én mindig elolvasok egy-két könyvet. Teszem ezt egyrészt azért, hogy bővítsem a tudásomat, másrészt pedig azért, hogy amikor visszajövök a nyaralásomból és ismét munkába állok, akkor FELTÖLTVE ENERGIÁVAL ÉS ÚJ ÖTLETEKKEL MOTIVÁLTAN KEZDJEM A MUNKÁT!

Mivel az én szakterületem a B2B értékesítés, szeretnék neked ajánlani 2+1 olyan könyvet az értékesítési témakörben, amelyeket véleményem szerint érdemes elolvasnod, ha még nem tetted meg eddig. 

 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »