SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 7. oldal

2016-ot írunk és számomra megdöbbentő, hogy még mindig vannak cégek, ahol a marketing gyerekcipőben jár, vagy egyáltalán nincsen tudatos marketing a cégnél. Még mindig találkozom olyan cégekkel, akik hideghívással próbálnak meg bejutni a vállalati döntéshozókhoz. 

tovább


Néhány évvel ezelőtt, amikor a világ egyik legnagyobb telekommunikációs eszközöket szállító cég magyarországi értékesítési vezetőjeként dolgoztam, rengeteg hétvégét, éjszakát töltöttünk el az irodában tenderek megválaszolásával, sok százoldalas dokumentumok és mega méretű excel táblázatok kitöltésével. Vajon valóban azon múlik a siker, hogy mennyire jól készítünk el egy pályázatot?

tovább


Szeretnék veled megosztani egy nagyon fontos tárgyalási stratégiát, amivel biztosan találkozni fogsz, ha nagy ügyfelekhez akarsz bejutni.

tovább


Az elmúlt időszakban sok kérdést kaptam arra vonatkozóan, hogyan találjuk meg a döntéshozót és hogyan szerezzük meg az Ő támogatását.

A vállalati értékesítésben ez kritikus akadály, amit MINDEN ÉRTÉKESÍTŐNEK MEG KELL TUDNIA OLDANI.  A döntéshozó kihagyása az értékesítési folyamatból végzetes hiba lehet. 

tovább


Mindannyian szeretnénk több üzletet kötni, és ezt lehetőleg minél gyorsabban akarjuk. Ennek ellenére nagyon sok értékesítő olyan üzleteket hajt, amelyek lassan haladnak előre, vagy ahol az ügyfelek nem tudnak döntetni.

Nézzünk meg három megoldást arra, hogyan lehet gyorsabban eljutni az üzlet megkötéséig!

tovább


Elhunyt minden idők legnagyszerűbb boxolója… Ugye nem kell bemutatnom neked Muhammad Alit?

Életpályája, mentalitása, motivációja, győzni akarása követendő példa. Nemcsak a fiatal sportolók tanulhatnak tőle rengeteget, hanem az üzletemberek is! A BAJNOK emlékére hétvégén megnéztem az „I am Ali” c. filmet, majd úgy döntöttem, egy kicsit többet foglalkozom a témával, főleg üzleti szempontból nézve.

tovább


A vállalatok közötti értékesítésnek (B2B) három szintje van:

A” szint, B” szint és C” szint.

Először nézzük meg, mit jelentenek ezek a szintek, majd vizsgáljuk meg, Te milyen szinten értékesítesz most, majd ez alapján eldöntheted, hogy melyik szinten szeretnél a jövőben értékesíteni!

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal »