SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

korábbi írások, 6. oldal

Nincsen annál frusztrálóbb az értékesítésben, mint amikor megszerzed az ügyfeled személyes támogatását, aztán kiderül, hogy a háttérben van egy másik személy, aki a jóváhagyó, a döntéshozó, akihez azonban nincsen bejárásod. 

tovább


Mielőtt értékesítési tréner lettem, ügyvezető igazgató voltam egy francia cégnél. Rendszeresen jöttek hozzám értékesítők, akik el akartak adni valamit. Sokszor nem volt érdekes nekem, de figyeltem és tanulmányoztam a technikájukat. A legtöbbször 5-10 perc alatt el tudtam dönteni, hogy vásárolni fogok vagy sem. Döntéshozóként nálam a vásárlási arány 20% körül mozgott, azaz 10-ből 2-től vásároltam, és csak azokat fogadtam, akik érdekesek voltak a számomra. 

tovább


Azonosítottad a célszemélyt, akivel találkozni akarsz, körbejártad a kapcsolatrendszeredet, sajnos nincs semmilyen kapcsolatod az adott személyhez. Felveszed a telefont, és megpróbálsz „hidegen” időpontot egyeztetni... és itt kezdődnek a nehézségek. 

tovább


Azaz mi a nagyvállalati tenderek igazi értelme, és mit tegyünk, amikor a döntéshozót nem tudjuk elérni?

tovább


Az egyik legnehezebb tárgyalási helyzet, amikor egy olyannal tárgyalunk, aki saját bevallása szerint nem tud döntést hozni a felettesei hozzájárulása nélkül.

A nagy cégek szándékosan köztes tárgyalási lépcsőket építenek be a vásárlási folyamatba, így a megbeszélés során lehet majd hivatkozni a felsőbb fórumokra, a felső döntéshozókra vagy más szervezeti egységekre, akik fontos szerepet töltenek be.

tovább


A potenciális ügyfeled azzal kezdi meg a tárgyalást, hogy egy olyan feltétel (kereskedelmi vagy szakmai) követelmény teljesítését kéri Tőled, amiről biztosan tudja, hogy nem fogod tudni megadni. Miután nyilvánvaló, hogy a számodra és a céged számára ez nehézséget jelent, hozzáteszi, hogy sajnos a versenytársaid vagy a legerősebb versenytársad, ezt teljesíteni tudja, emiatt a Te céged nagy hátrányba került.

tovább


Manapság sok értékesítő, cégvezető az ár bűvöletében él. Véleményem szerint az ár csak az egyik tulajdonsága a termékednek vagy szolgáltatásodnak, RÁADÁSUL NEM A LEGFONTOSABB!

Gondolj csak bele… te vajon mindig a legolcsóbbat választod magadnak? (A legolcsóbb autót, a legolcsóbb ruhát?) Ugye, hogy nem? Az üzleti életben sincsen ez másképpen, pláne nagyvállalati körökben.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »