SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 6. oldal

A potenciális ügyfeled azzal kezdi meg a tárgyalást, hogy egy olyan feltétel (kereskedelmi vagy szakmai) követelmény teljesítését kéri Tőled, amiről biztosan tudja, hogy nem fogod tudni megadni. Miután nyilvánvaló, hogy a számodra és a céged számára ez nehézséget jelent, hozzáteszi, hogy sajnos a versenytársaid vagy a legerősebb versenytársad, ezt teljesíteni tudja, emiatt a Te céged nagy hátrányba került.

tovább


Manapság sok értékesítő, cégvezető az ár bűvöletében él. Véleményem szerint az ár csak az egyik tulajdonsága a termékednek vagy szolgáltatásodnak, RÁADÁSUL NEM A LEGFONTOSABB!

Gondolj csak bele… te vajon mindig a legolcsóbbat választod magadnak? (A legolcsóbb autót, a legolcsóbb ruhát?) Ugye, hogy nem? Az üzleti életben sincsen ez másképpen, pláne nagyvállalati körökben.

tovább


Szeretnék veled megosztani egy nagyon fontos tárgyalási stratégiát, amivel én személyesen is találkoztam.

Egy informatikai projektet értékesítettem egy nagy gyártó cégnek. Miután leegyeztettem a technikai adatokat (specifikáció, előírások, stb.), a cég beszerzője elhívott egy megbeszélésre...

tovább


Nagyvállalati értékesítésnél gyakran előfordul, hogy a beszerző, miután megismeri az ajánlatodat, közli veled, hogy a továbbiakban ő lesz a kapcsolattartó és a céggel csak rajta keresztül lehet kommunikálni. Tudjuk, hogy nagyon sokszor a beszerző a „kapuőr”, nem mondhat igent az ajánlatodra, viszont könnyen elintézheti, hogy a cég ne vásároljon tőled (feketelistára tesz). További probléma az, hogy sokszor a beszerző azt állítja magáról, hogy ő a döntéshozó.

tovább


Tudom, hogy Donald Trump egy nagyon megosztó személyiség. Lehet őt szeretni vagy utálni, minden esetre, amit véghez vitt, egyedülálló. Először került a Fehér Házba a politikától eddig távolálló üzletember...

Én öt évvel ezelőtt hallottam először Donald Trumpról, amikor a kezembe került a „Gondolkodj nagyban és csapj oda keményen” c. üzleti könyve. A hétvégén ismét elővettem ezt a könyvet, mivel a beiktatása eszembe jutatta, hogy annak idején milyen sokat kaptam ettől a könyvtől. Kinyitottam ismét és azt láttam, hogy telejegyzeteltem! Most, hogy ismét elővettem, egy kicsit más szemmel olvastam végig. Azt kerestem benne, hogy mi az, ami kifejezetten az értékesítőknek vagy értékesítési vezetőknek szól.

tovább


Nem tudom tudtad-e rólam, hogy nagy tenisz rajongó vagyok! Minden év végén megnézem a ATP Masters tornát, ahol a világ legjobb 8 teniszezője küzd meg egymással. A tavalyi versent ANDY MURRAY nyerte, és habár nekem nem ő az első számú kedvencem, el kell ismernem, hogy igazán kitett magáért, hiszen a döntőben leggyőzte a világelső Novak Djokovicot. A mérkőzés után a stúdióban a szakértők arról beszéltek, hogy a legnagyobb különbség egy TOP 10-es és egy TOP 100-as teniszező között az, hogy a döntő pillanatokban egy TOP 10-es teniszező az esetek 75%-ában nyeri meg a döntő labdákat. Ugyanez az arány egy TOP 3-as teniszezőnél már 90%!

 

tovább


A régi „cégbemutató, termékbemutató, termékprezentáció” típusú értékesítés halott! Biztos lehetsz benne, hogy ma az internet és a közösségi média korában az ügyfeleid rendelkezésére áll rengeteg információ rólad, a termékedről és a cégedről még azelőtt, hogy eljutottál volna az első találkozóig. 

Ennek tudatában vajon melyek azok az értékesítési stratégiák, amelyeket amit minden vállalati értékesítőnek tudnia kell ahhoz, hogy sikeres tudjon lenni 2017-ben?

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »