SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 5. oldal

Értékesítőként, vezetőként, majd tanácsadóként is személyesen megtapasztaltam, hogy az értékesítésben mennyire fontos, hogy megfelelően pozícionáljuk magunkat az ügyfelek előtt. A pozícionálás az elmúlt években a vesszőparipám lett...

tovább


Folyamatosan járom az országot és a környékbeli országokat, találkozom értékesítőkkel, értékesítési vezetőkkel, cégvezetőkkel. Van egy téma, amelyik mindig előjön. Termékértékesítés helyett KONZULTATÍV értékesítés. Elméletben nagyon sokan tudják már, hogy meg kell ismerni az ügyfelet, el kell nyerni a bizalmát, és miután megismertük az igényeit, azután ajánlunk megoldást. 

tovább


Nincsen annál frusztrálóbb az értékesítésben, mint amikor megszerzed az ügyfeled személyes támogatását, aztán kiderül, hogy a háttérben van egy másik személy, aki a jóváhagyó, a döntéshozó, akihez azonban nincsen bejárásod. 

tovább


Mielőtt értékesítési tréner lettem, ügyvezető igazgató voltam egy francia cégnél. Rendszeresen jöttek hozzám értékesítők, akik el akartak adni valamit. Sokszor nem volt érdekes nekem, de figyeltem és tanulmányoztam a technikájukat. A legtöbbször 5-10 perc alatt el tudtam dönteni, hogy vásárolni fogok vagy sem. Döntéshozóként nálam a vásárlási arány 20% körül mozgott, azaz 10-ből 2-től vásároltam, és csak azokat fogadtam, akik érdekesek voltak a számomra. 

tovább


Azonosítottad a célszemélyt, akivel találkozni akarsz, körbejártad a kapcsolatrendszeredet, sajnos nincs semmilyen kapcsolatod az adott személyhez. Felveszed a telefont, és megpróbálsz „hidegen” időpontot egyeztetni... és itt kezdődnek a nehézségek. 

tovább


Azaz mi a nagyvállalati tenderek igazi értelme, és mit tegyünk, amikor a döntéshozót nem tudjuk elérni?

tovább


Az egyik legnehezebb tárgyalási helyzet, amikor egy olyannal tárgyalunk, aki saját bevallása szerint nem tud döntést hozni a felettesei hozzájárulása nélkül.

A nagy cégek szándékosan köztes tárgyalási lépcsőket építenek be a vásárlási folyamatba, így a megbeszélés során lehet majd hivatkozni a felsőbb fórumokra, a felső döntéshozókra vagy más szervezeti egységekre, akik fontos szerepet töltenek be.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »