SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 4. oldal

Azonosítottad a célszemélyt, akivel találkozni akarsz, körbejártad a kapcsolatrendszeredet, sajnos nincs semmilyen kapcsolatod az adott személyhez. Felveszed a telefont, és megpróbálsz „hidegen” időpontot egyeztetni... és itt kezdődnek a nehézségek. 

tovább


Azaz mi a nagyvállalati tenderek igazi értelme, és mit tegyünk, amikor a döntéshozót nem tudjuk elérni?

tovább


Az egyik legnehezebb tárgyalási helyzet, amikor egy olyannal tárgyalunk, aki saját bevallása szerint nem tud döntést hozni a felettesei hozzájárulása nélkül.

A nagy cégek szándékosan köztes tárgyalási lépcsőket építenek be a vásárlási folyamatba, így a megbeszélés során lehet majd hivatkozni a felsőbb fórumokra, a felső döntéshozókra vagy más szervezeti egységekre, akik fontos szerepet töltenek be.

tovább


A potenciális ügyfeled azzal kezdi meg a tárgyalást, hogy egy olyan feltétel (kereskedelmi vagy szakmai) követelmény teljesítését kéri Tőled, amiről biztosan tudja, hogy nem fogod tudni megadni. Miután nyilvánvaló, hogy a számodra és a céged számára ez nehézséget jelent, hozzáteszi, hogy sajnos a versenytársaid vagy a legerősebb versenytársad, ezt teljesíteni tudja, emiatt a Te céged nagy hátrányba került.

tovább


Manapság sok értékesítő, cégvezető az ár bűvöletében él. Véleményem szerint az ár csak az egyik tulajdonsága a termékednek vagy szolgáltatásodnak, RÁADÁSUL NEM A LEGFONTOSABB!

Gondolj csak bele… te vajon mindig a legolcsóbbat választod magadnak? (A legolcsóbb autót, a legolcsóbb ruhát?) Ugye, hogy nem? Az üzleti életben sincsen ez másképpen, pláne nagyvállalati körökben.

tovább


Szeretnék veled megosztani egy nagyon fontos tárgyalási stratégiát, amivel én személyesen is találkoztam.

Egy informatikai projektet értékesítettem egy nagy gyártó cégnek. Miután leegyeztettem a technikai adatokat (specifikáció, előírások, stb.), a cég beszerzője elhívott egy megbeszélésre...

tovább


Nagyvállalati értékesítésnél gyakran előfordul, hogy a beszerző, miután megismeri az ajánlatodat, közli veled, hogy a továbbiakban ő lesz a kapcsolattartó és a céggel csak rajta keresztül lehet kommunikálni. Tudjuk, hogy nagyon sokszor a beszerző a „kapuőr”, nem mondhat igent az ajánlatodra, viszont könnyen elintézheti, hogy a cég ne vásároljon tőled (feketelistára tesz). További probléma az, hogy sokszor a beszerző azt állítja magáról, hogy ő a döntéshozó.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »