SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 4. oldal

Értékesítői szempontból nézve az egyik legbosszantóbb helyzet az, amikor a potenciális ügyfél pókerarccal közli, hogy szeretne még gondolkozni az ajánlaton vagy az általad bemutatott megoldáson. 

 

tovább


A hétvégén Roger Federer ismét történelmet írt azzal, hogy megnyerte karrierje 19. Grand Slam versenyét. Fantasztikusan nagy teljesítmény úgy, hogy ő sem számít már fiatalnak.

Nekem nem ő az első számú kedvencem, hanem Nadal, de ettől függetlenül nagyon jó nézni a játékát. Amikor ránézek, az első gondolat, ami eszembe jut róla: ELEGANCIA.

Elegáns a játéka, elegáns a megjelenése, elegáns a kommunikációja. A nyugalma pedig magabiztosságot sugall. 

tovább


B2B tárgyalási játszma tréningjeimen, amikor a WIN-WIN témához érkezünk, a résztvevők gyakran felkapják a fejüket és a következőt mondják:

 

„Albert, a mi üzletágunkban másképpen gondolkoznak az ügyfelek. Azok, akikkel mi tárgyalunk, egyáltalán nem törekednek a közös WIN-re, csak az számít nekik, hogy a legjobb áron megkapják azt, amit akarnak! Emiatt a WIN-WIN csak elméletben létezik...”

 

Mit jelent valójában a WIN-WIN, és mit tehetsz meg azért, hogy a tárgyaláson ezt valóban el is érd?

tovább


Az egyik legkínosabb szituáció, amikor felkészületlenül érkezel egy üzleti tárgyalásra. Ott lenne a lehetőség, hogy megnyerd az üzletet, az ügyfél meg akar veled állapodni, de sajnos TE nem állsz készen erre, mert a vevő által felvetett kritikus kérdésekre nincsen határozott álláspontod. Ennek a következménye az lesz, hogy számodra kedvezőtlen feltételekkel fogsz megállapodni, de az is lehet, hogy úgy jössz el a tárgyalásról, hogy nem kötötted meg az üzletet. 

tovább


Sok cég eljut arra a fejlettségi szintre, hogy miután jelentős sikereket ért el az egyik iparágban, abban látja a fejlődést, hogy egy új piacra szeretne lépni. A cégnek van már egy erős háttere stabil ügyfélbázissal, és egy új stratégiai célt fogalmazott meg: egy új iparágban, új piacon szeretne fontos szereplővé válni.

tovább


Tudom, hogy sok értékesítési tréningen azt tanítják, hogy a megbeszélés elején, mielőtt a tárgyra vagy a lényegre térsz, először kezd el felépíteni a személyes kapcsolatot: kezdj el beszélgetni személyes dolgokról, ismerkedni, találj közös témát. Nem állítom, hogy ez nem fontos, sőt, sok olyan értékesítési helyzet van, amikor ez feltétlenül szükséges. AZONBAN EGY CxO SZINTŰ VEZETŐVEL EZT NE TEDD! 

 

tovább


Engedjétek meg, hogy felfedjek egy olyan szokást, amit az elmúlt három évben alakítottam ki. Ez egy szigorú napirendi pont, amit minden nap betartok. Ezt a szokást egy sikeres nemzetközi trénertől tanultam meg, Mark Huntertől.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »