SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 3. oldal

Az értékesítők gyakori kihívása, hogy alsó szinteken, azaz olyan emberekkel tárgyalnak, akik nem tudnak döntést hozni. Sokkal könnyebb úgy értékesíteni, ha olyan ember is jelen van, aki tud dönteni. Amennyiben te is rendszeresen azzal a kihívással küzdesz, hogy a döntéshozók nem hajlandóak veled találkozni, pedig mindent megpróbálsz, akkor valószínűleg a gond az, hogy a te értékajánlatod nem elég érdekes a döntéshozók számára. 

tovább


Nagyon sok vállalati (B2B) értékesítőtől hallom, hogy a leghatékonyabb vevőszerzési stratégia AZ AJÁNLÁS. Ha megkérdezem, hogyan csinálja, legtöbbször a következő választ kapom: "Bízunk benne, hogy ha jól végezzük a munkánkat és jó kapcsolatot ápolunk az ügyfeleinkkel, akkor továbbajánlják a céget másnak is."  

tovább


Miért van az, hogy ha egy iparágban valaki megköt egy üzletet, a többi szereplő irigykedve vagy értetlenkedve tekint rá? Ebből nagy bukta lesz, a politikai érdekek közbe szóltak, előre le volt zsírozva stb. Pedig, ha jó belegondolunk, ha egy jelentős üzletet kötnek egy iparában, az egy megindító esemény lesz. Ilyenkor kell igazán résen lennünk, mert biztos, hogy hamarosan egy új nagy lehetőség nyílik a piacon! (A nagy üzleteknek mindig ez a hatásuk!)

 

tovább


"Úgy úsztam, mint edzésen, amikor nem érdekel semmi, edzésen is így szoktam meghalni. De most annyira jó érzés mindenkivel együtt örülni." (Hosszú Katinka a 400 vegyes győzelme után)

tovább


A vállalati értékesítők egyik legnagyobb kihívása a döntéshozó megtalálása és a támogatásának megszerzése. 100 vállalati értékesítőből legfeljebb 5 képes arra, hogy a valódi döntéshozókhoz bejusson, és közvetlenül velük tárgyaljon az üzletről. 

tovább


Tegnap este az úszó világbajnokságon a magyar férfi 4x100-as gyorsváltó – túllépve minden elvárást – megszerezte a bronzérmet, legyőzve olyan úszó világhatalmakat, mint Oroszországot, Japánt vagy Ausztráliát. A magyar úszás történetében a férfi gyorsváltó még sosem jutott ilyen magasságokba. Ez az egyedülálló eredmény véleményem szerint példamutató kell, hogy legyen, sportolók és üzletemberek számára egyaránt. 

tovább


Értékesítői szempontból nézve az egyik legbosszantóbb helyzet az, amikor a potenciális ügyfél pókerarccal közli, hogy szeretne még gondolkozni az ajánlaton vagy az általad bemutatott megoldáson. 

 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal »