SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 3. oldal

Sok cég eljut arra a fejlettségi szintre, hogy miután jelentős sikereket ért el az egyik iparágban, abban látja a fejlődést, hogy egy új piacra szeretne lépni. A cégnek van már egy erős háttere stabil ügyfélbázissal, és egy új stratégiai célt fogalmazott meg: egy új iparágban, új piacon szeretne fontos szereplővé válni.

tovább


Tudom, hogy sok értékesítési tréningen azt tanítják, hogy a megbeszélés elején, mielőtt a tárgyra vagy a lényegre térsz, először kezd el felépíteni a személyes kapcsolatot: kezdj el beszélgetni személyes dolgokról, ismerkedni, találj közös témát. Nem állítom, hogy ez nem fontos, sőt, sok olyan értékesítési helyzet van, amikor ez feltétlenül szükséges. AZONBAN EGY CxO SZINTŰ VEZETŐVEL EZT NE TEDD! 

 

tovább


Engedjétek meg, hogy felfedjek egy olyan szokást, amit az elmúlt három évben alakítottam ki. Ez egy szigorú napirendi pont, amit minden nap betartok. Ezt a szokást egy sikeres nemzetközi trénertől tanultam meg, Mark Huntertől.

tovább


Értékesítőként, vezetőként, majd tanácsadóként is személyesen megtapasztaltam, hogy az értékesítésben mennyire fontos, hogy megfelelően pozícionáljuk magunkat az ügyfelek előtt. A pozícionálás az elmúlt években a vesszőparipám lett...

tovább


Folyamatosan járom az országot és a környékbeli országokat, találkozom értékesítőkkel, értékesítési vezetőkkel, cégvezetőkkel. Van egy téma, amelyik mindig előjön. Termékértékesítés helyett KONZULTATÍV értékesítés. Elméletben nagyon sokan tudják már, hogy meg kell ismerni az ügyfelet, el kell nyerni a bizalmát, és miután megismertük az igényeit, azután ajánlunk megoldást. 

tovább


Nincsen annál frusztrálóbb az értékesítésben, mint amikor megszerzed az ügyfeled személyes támogatását, aztán kiderül, hogy a háttérben van egy másik személy, aki a jóváhagyó, a döntéshozó, akihez azonban nincsen bejárásod. 

tovább


Mielőtt értékesítési tréner lettem, ügyvezető igazgató voltam egy francia cégnél. Rendszeresen jöttek hozzám értékesítők, akik el akartak adni valamit. Sokszor nem volt érdekes nekem, de figyeltem és tanulmányoztam a technikájukat. A legtöbbször 5-10 perc alatt el tudtam dönteni, hogy vásárolni fogok vagy sem. Döntéshozóként nálam a vásárlási arány 20% körül mozgott, azaz 10-ből 2-től vásároltam, és csak azokat fogadtam, akik érdekesek voltak a számomra. 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »