SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

korábbi írások, 21. oldal

Használd a „kontraszt” hatalmát és eléred, hogy ügyfeled azt érzi majd: jó üzletet kötött, - de az is lehet, hogy megveszi a „prémium” szolgáltatást.

Néhányszor láttam már ezt a trükköt értékesítőknél. Én jónak tartom, és működik, akár B2C azaz fogyasztói értékesítésnél, akár B2B vállalati értékesítésnél.

A stratégia nagyon egyszerű.

tovább


Az internetnek köszönhetően egyre több eszköz áll az értékesítők rendelkezésére. Azt tanácsolom mindenkinek: használjátok őket! Az egyik legjobb eszköz arra, hogy a meglévő vevőinknek, vagy esetleg elveszett, eltűnt vevőinknek ismét eladjuk termékünket – akár személyes találkozó nélkül – az e-mail!

tovább


2013-at írunk és számomra megdöbbentő, hogy még mindig vannak értékesítők, akik hideghívással vagy hangposta üzeneteket hagyva próbálnak meg bejutni a döntéshozókhoz. Az internet és a közösségi média örökre eltemette az említett eszközöket!  A 100 éves értékesítési stratégiáknak vége!

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal