SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

korábbi írások, 21. oldal

A hosszú távú értékesítési siker titka, hogy felismerjük és használjuk az alábbi ellentmondásokat:

tovább


Elgondolkoztál már ezen a kérdésen? 

Az én válaszom a következő:

„Tanulj meg mindent azoktól, akiknek már sikerült az, amit Te is el szeretnél érni!”

tovább


Egyik nap beszéltem egy ügyvezető igazgatóval, aki egy nagy multinacionális céget képvisel. Valahogy szóba jött az értékesítés és a „hideghívók”, azonnal éreztem rajta, hogy eltaláltam a témát. Röviden így reagált:

tovább


Minden értékesítő életében biztosan sokszor előfordult már (vagy éppen pont most van ilyen helyzetben), hogy minden ajtó bezárult, és nem tudott eljutni a döntéshozóhoz. Van egy kipróbált módszerem erre, ami garantáltan működik!  

tovább


Nemrég voltam egy konferencián, ahol értékesítési vezetőkkel találkoztam. Amikor előjött az ajánlás téma, nagyon sokan panaszkodtak arról, hogy értékesítőik annak ellenére sem kérnek az ügyfelektől ajánlásokat, hogy tudják az ajánlások sokkal hatásosabbak, mint a hideghívások.

tovább


Használd a „kontraszt” hatalmát és eléred, hogy ügyfeled azt érzi majd: jó üzletet kötött, - de az is lehet, hogy megveszi a „prémium” szolgáltatást.

Néhányszor láttam már ezt a trükköt értékesítőknél. Én jónak tartom, és működik, akár B2C azaz fogyasztói értékesítésnél, akár B2B vállalati értékesítésnél.

A stratégia nagyon egyszerű.

tovább


Az internetnek köszönhetően egyre több eszköz áll az értékesítők rendelkezésére. Azt tanácsolom mindenkinek: használjátok őket! Az egyik legjobb eszköz arra, hogy a meglévő vevőinknek, vagy esetleg elveszett, eltűnt vevőinknek ismét eladjuk termékünket – akár személyes találkozó nélkül – az e-mail!

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal 22. oldal »