SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 2. oldal

"Úgy úsztam, mint edzésen, amikor nem érdekel semmi, edzésen is így szoktam meghalni. De most annyira jó érzés mindenkivel együtt örülni." (Hosszú Katinka a 400 vegyes győzelme után)

tovább


A vállalati értékesítők egyik legnagyobb kihívása a döntéshozó megtalálása és a támogatásának megszerzése. 100 vállalati értékesítőből legfeljebb 5 képes arra, hogy a valódi döntéshozókhoz bejusson, és közvetlenül velük tárgyaljon az üzletről. 

tovább


Tegnap este az úszó világbajnokságon a magyar férfi 4x100-as gyorsváltó – túllépve minden elvárást – megszerezte a bronzérmet, legyőzve olyan úszó világhatalmakat, mint Oroszországot, Japánt vagy Ausztráliát. A magyar úszás történetében a férfi gyorsváltó még sosem jutott ilyen magasságokba. Ez az egyedülálló eredmény véleményem szerint példamutató kell, hogy legyen, sportolók és üzletemberek számára egyaránt. 

tovább


Értékesítői szempontból nézve az egyik legbosszantóbb helyzet az, amikor a potenciális ügyfél pókerarccal közli, hogy szeretne még gondolkozni az ajánlaton vagy az általad bemutatott megoldáson. 

 

tovább


A hétvégén Roger Federer ismét történelmet írt azzal, hogy megnyerte karrierje 19. Grand Slam versenyét. Fantasztikusan nagy teljesítmény úgy, hogy ő sem számít már fiatalnak.

Nekem nem ő az első számú kedvencem, hanem Nadal, de ettől függetlenül nagyon jó nézni a játékát. Amikor ránézek, az első gondolat, ami eszembe jut róla: ELEGANCIA.

Elegáns a játéka, elegáns a megjelenése, elegáns a kommunikációja. A nyugalma pedig magabiztosságot sugall. 

tovább


B2B tárgyalási játszma tréningjeimen, amikor a WIN-WIN témához érkezünk, a résztvevők gyakran felkapják a fejüket és a következőt mondják:

 

„Albert, a mi üzletágunkban másképpen gondolkoznak az ügyfelek. Azok, akikkel mi tárgyalunk, egyáltalán nem törekednek a közös WIN-re, csak az számít nekik, hogy a legjobb áron megkapják azt, amit akarnak! Emiatt a WIN-WIN csak elméletben létezik...”

 

Mit jelent valójában a WIN-WIN, és mit tehetsz meg azért, hogy a tárgyaláson ezt valóban el is érd?

tovább


Az egyik legkínosabb szituáció, amikor felkészületlenül érkezel egy üzleti tárgyalásra. Ott lenne a lehetőség, hogy megnyerd az üzletet, az ügyfél meg akar veled állapodni, de sajnos TE nem állsz készen erre, mert a vevő által felvetett kritikus kérdésekre nincsen határozott álláspontod. Ennek a következménye az lesz, hogy számodra kedvezőtlen feltételekkel fogsz megállapodni, de az is lehet, hogy úgy jössz el a tárgyalásról, hogy nem kötötted meg az üzletet. 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »