SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

korábbi írások, 2. oldal

Sok értékesítő elköveti azt a hibát, hogy a termékből és annak előnyeiből indul ki, ahelyett hogy a megoldásával felépítené az ügyfél vízióját és azzal kezdené el az értékesítést. Pedig, ha az ügyfél „megveszi” a víziót, akkor sokkal könnyebb lesz elmagyarázni neki, hogyan jut el oda a terméked, szolgáltatásod által, hogy megvalósítsa a vízióját.

tovább


Biztos vagyok benne, hogy te is hallottad már ezt a kijelentést:

„Sajnos nem engedi meg a költségvetésünk, hogy ezen az áron vásároljunk, 30% engedményt kérünk!”

tovább


A következő szituációval találkozol:

Éppen indulni készülsz hazafelé a munkából a késő esti órákban, amikor megszólal a telefonod. Az egyik ügyfeled keres (pl. a beszerző), akivel éppen ma reggel sikerült szóban megállapodnod egy új szerződés megkötéséről. Ekkor jön a hideg zuhany!

tovább


Bejutottál a vevődhöz, ott vagy a siker kapujában, szinte „már csak” meg kell állapodnod az ügyféllel, és jöhet a megrendelés. Van egy aranymondás, amit Brian Tracytől hallottam, érdemes minden tárgyalás előtt szem előtt tartanod...

tovább


Vannak olyan esetek, amikor az ügyfél felismeri, hogy van egy olyan kihívása, problémája, amit meg akar oldani, de nincs meg a kellő tudása ahhoz, hogy egyedül kitaláljon egy megoldást, vagy hogy egyáltalán választani tudjon a lehetséges megoldások közül. A megoldás megtalálásához szakértőket keres, akiktől tanulni tud, és akiknek a segítségével meg tudja hozni a számára legjobb döntést. 

tovább


Biztos vagyok benne, hogy veled is előfordult már olyan, hogy kaptál egy „fél ajánlást” valakitől, amivel aztán nem nagyon tudtál mit kezdeni, pedig még telefonszámod is volt hozzá. Erre tipikus példa az, amikor egy kedves ismerősöd (vagy akár ügyfeled) elmondja neked, hogy az egyik régi partnere, munkáltatója, volt barátnője, volt felesége, volt férje (stb.) számodra egy nagy potenciális ügyfél lenne, azonban a rossz kapcsolat miatt nem adhatja a nevét, nem köthet össze közvetlenül titeket. 

tovább


A B2B értékesítésben az elmúlt 3 évben gyökeres változások történtek. A vevők sokkal okosabbak és felkészültebbek, mint valaha, a hagyományos értékesítési trükköket pedig messziről megérzik! A Corvinus Egyetemen már létezik „beszerző képzés”, amibe bevontak nagyvállalati beszerzési vezetőket.  Azok a cégek, akik tudatosan figyelnek a sales szervezet fejlesztésére, versenyelőnyhöz jutnak! 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »