SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

korábbi írások, 2. oldal

Az év elején volt egy projektem egy olyan cégnél, amelyik mérnöki termékeket és megoldásokat értékesít az iparnak. A cég nagyon stabil partneri körrel rendelkezik, de szeretett volna egy új iparágba betörni...​​​​

tovább


Az értékesítésben vannak olyan helyzetek, amikor a potenciális ügyfél felismerte, hogy van egy problémája, amit meg kell oldania, azonban nincs meg a kellő szakmai tudása ahhoz, hogy egyedül találjon megoldást rá. Az értékesítő szinte ugrál örömében, mert végre villoghat a tudásával, és szakértőként pozicionálhatja magát. Ekkor jön a pofon, hogy a párbeszédnek nem értékesítés lesz a vége, hanem ingyenes tanácsadás. Az ügyfél elégedett, mert segítséget kapott a problémája megoldásához úgy, hogy költenie sem kellett. 

 

tovább


B2B értékesítőként az egyik legnehezebb bejutási akadály, amivel találkozhatsz, amikor az ügyfél azt állítja, hogy a te területedre már van beszállítója, akivel régebb óta dolgozik, és meg van vele elégedve. Nagy és multinacionális cégek esetén egy preferált beszállítói listára hivatkoznak, amire először fel kell kerülnöd, és csak azután tudnak veled érdemben egyeztetni. 

 

tovább


Minden értékesítő a döntéshozóval akar tárgyalni. A valóság azonban az, hogy a döntéshozók csak nagyon ritkán akarnak találkozni értékesítőkkel.

tovább


A felismerés: az emberek bizalmatlanok, ha kereskedőktől vagy üzletkötőktől kell vásárolniuk. Meg is értem őket, mert van okuk rá, sajnos az évek során az értékesítők rászolgáltak erre.  Gondolj csak a telefonos jelenetre a Wolf Street farkasa című filmben...

tovább


Sok értékesítő elköveti azt a hibát, hogy a termékből és annak előnyeiből indul ki, ahelyett hogy a megoldásával felépítené az ügyfél vízióját és azzal kezdené el az értékesítést. Pedig, ha az ügyfél „megveszi” a víziót, akkor sokkal könnyebb lesz elmagyarázni neki, hogyan jut el oda a terméked, szolgáltatásod által, hogy megvalósítsa a vízióját.

tovább


Biztos vagyok benne, hogy te is hallottad már ezt a kijelentést:

„Sajnos nem engedi meg a költségvetésünk, hogy ezen az áron vásároljunk, 30% engedményt kérünk!”

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal » 22. oldal »