SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 19. oldal

Hogyan használod a LinkedIn-t? Mire használod? Hány aktív kapcsolatod van?

Ha olyan üzletágban vagy benne, ahol cégeknek értékesítesz termékeket vagy szolgáltatásokat, akkor a LinkedIn az online megjelenésed kötelező eleme! Ez vonatkozik rád személyesen és a cégedre, ahol dolgozol! Magyarországon egyre jobban kezd felfutni az online üzleti kapcsolatépítő rendszer használata, a multinacionális cégek közép- és felső vezetői szintén aktív használók.

tovább


...Szeretném megbeszélni a főnökömmel, szeretném átgondolni az ajánlatodat, szeretnék még gondolkozni rajta, információkat gyűjteni stb... Ezeket hallottad már? Én igen, és sajnos az igazság az, hogy ahányszor ez a válasz jött vissza egy potenciális ügyfelemtől, nem lett belőle üzlet.

tovább


Előfordult már veletek, hogy felkészültetek egy prezentációra, készítettetek Power Point diákat, de a prezentáció végén megállapítottátok, hogy sajnos valami félresiklott?

tovább


Bármilyen terméket vagy szolgáltatást értékesítünk, előbb vagy utóbb el kell juttatnunk ügyfelünket a döntési pontig.

Amennyiben azt szeretnéd, hogy ez a helyzet kedvező legyen számodra és ügyfeled számára, nem csak a prezentációdra kell odafigyelned, hanem a kommunikációdra is.

Hogyan érjük el, hogy odafigyeljenek rád, hogy akarjanak téged és azt, amit képviselsz?

tovább


Az új üzletkötés zárási aránya akkor a legalacsonyabb, ha hideghívással jelentkezünk be, és a legmagasabb akkor, ha egy előkészített ajánlás révén kerülünk kapcsolatba a potenciális ügyfelünkkel.

Az értékesítők többsége tisztában van ezzel, a központi kérdés inkább az, hogy miért olyan nehéz jó ajánlásokat kapni?  A válasz: A KOCKÁZAT.

tovább


A hosszú távú üzleti siker egyik titka, hogy legyenek lojális vevőink. Vevőink lojalitását sajnos nem lehet megvásárolni, azt ki kell érdemelnünk. Sőt, nem elég, ha egyszer kiérdemeljük, hűségük okát folyamatosan alá kell támasztani!

Néhány kipróbált ötlet erre…  

tovább


A „csodaablak”

Csodaablak – mint egy varázsmesében. Megérkezünk egy üzleti találkozóra, konferenciára, odamegyünk valakihez, bemutatkozunk és ekkor megnyilik a „csodaablak”.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal 20. oldal » 21. oldal »