SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Hozzájárulok ahhoz, hogy a jövőben az értékesítési tudásomat hasznos témákkal fejlesszétek hírlevél formájában
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglalt irányelveket, aminek köszönhetően hatékonyan tudjátok támogatni a fejlődésemet

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Business Consulting Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B

albert.mathe@saleskoffein.hu

+36 70 606 6615

 

 

korábbi írások, 18. oldal

2013-at írunk és számomra megdöbbentő, hogy még mindig vannak értékesítők, akik hideghívással vagy hangposta üzeneteket hagyva próbálnak meg bejutni a döntéshozókhoz. Az internet és a közösségi média örökre eltemette az említett eszközöket!  A 100 éves értékesítési stratégiáknak vége!

tovább


Az elmúlt 3 hónapban kialakítottam egy új szokást: minden hónapban meghívok egy kiemelkedően sikeres üzletembert egy kávéra vagy ebédre azzal a céllal, hogy jobban megismerjem, hogy tanuljak tőle valami új dolgot, szokást vagy képességet.

tovább


A vállalatok közötti értékesítésnek (B2B) három szintje van: A szint, B szint és C szint. Te milyen szinten értékesítesz?

tovább


Harmadik rész: a 30 másodperces bemutatkozás

 

Megérkezünk egy üzleti találkozóra, konferenciára, odamegyünk valakihez, bemutatkozunk, és van néhány másodpercünk, amikor figyelnek ránk. Sajnos ez az idő nagyon rövid, maximum 30 másodpercünk van arra, hogy felkeltsük a másik ember vagy a többi ember érdeklődését. Ezt a 30 másodperces időszakot hívjuk „csodaablaknak”. Amikor ez az idő letelik, a másik ember a következő mondatán, kérdésén kezd el gondolkozni.

tovább


Második rész: csináljuk hatékonyan!
 

Írásom első részében (itt olvasható) kifejtettem mi a „networking” és milyen típusú kapcsolatépítő események vannak. A „networking” időigényes, és tudni kell róla, hogy nagyon sok időt lehet eltölteni vele alacsony hatékonysággal, de meg lehet ugyanezt csinálni nagy hatékonysággal.  Nézzük meg, hogyan készüljük fel rá, hogyan viselkedjünk, és hogyan lehet jól kihasználni a ráfordított időt.

tovább


Első rész: az alapok

Szeretnék rögtön egy tévhitet tisztázni: a „networking”, azaz a kapcsolatépítés, nem arról szól, hogy elmegyünk egy eseményre és összeszedjük a névjegykártyákat, majd ajánlásokat kérünk tőlük, vagy megpróbálunk nekik eladni.

tovább


Felkelünk reggel, kimegyünk a fürdőszobába, fogat mosunk, borotválkozunk… ezek mindennapi szokások és rutinok, amelyek kialakultak bennünk, és amelyeket gondolkodás nélkül megcsinálunk. A személyes szokásokhoz hasonlóan alakítsunk ki magunkban olyan szokásokat, amelyektől az üzleti életben sikeresek leszünk!

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »