SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 18. oldal

Egyre több cég érzi, akár kisebb, akár nagyobb, hogy mennyire fontos ma az online megjelenés. A leggyakoribb kérdés amit hallok, azzal kapcsolatos, hogy hogyan lehet előre kerülni a Google keresőjében anélkül, hogy kattintás alapú hirdetést fizetnék.

tovább


Az elmúlt két évben kijegyzeteltem azokat a nagy igazságokat, amiket az értékesítésről hallottam. Most összeszedtem a kedvenc 10-et, ezek a következők…

tovább


Hogyan használod a LinkedIn-t? Mire használod? Hány aktív kapcsolatod van?

Ha olyan üzletágban vagy benne, ahol cégeknek értékesítesz termékeket vagy szolgáltatásokat, akkor a LinkedIn az online megjelenésed kötelező eleme! Ez vonatkozik rád személyesen és a cégedre, ahol dolgozol! Magyarországon egyre jobban kezd felfutni az online üzleti kapcsolatépítő rendszer használata, a multinacionális cégek közép- és felső vezetői szintén aktív használók.

tovább


...Szeretném megbeszélni a főnökömmel, szeretném átgondolni az ajánlatodat, szeretnék még gondolkozni rajta, információkat gyűjteni stb... Ezeket hallottad már? Én igen, és sajnos az igazság az, hogy ahányszor ez a válasz jött vissza egy potenciális ügyfelemtől, nem lett belőle üzlet.

tovább


Előfordult már veletek, hogy felkészültetek egy prezentációra, készítettetek Power Point diákat, de a prezentáció végén megállapítottátok, hogy sajnos valami félresiklott?

tovább


Bármilyen terméket vagy szolgáltatást értékesítünk, előbb vagy utóbb el kell juttatnunk ügyfelünket a döntési pontig.

Amennyiben azt szeretnéd, hogy ez a helyzet kedvező legyen számodra és ügyfeled számára, nem csak a prezentációdra kell odafigyelned, hanem a kommunikációdra is.

Hogyan érjük el, hogy odafigyeljenek rád, hogy akarjanak téged és azt, amit képviselsz?

tovább


Az új üzletkötés zárási aránya akkor a legalacsonyabb, ha hideghívással jelentkezünk be, és a legmagasabb akkor, ha egy előkészített ajánlás révén kerülünk kapcsolatba a potenciális ügyfelünkkel.

Az értékesítők többsége tisztában van ezzel, a központi kérdés inkább az, hogy miért olyan nehéz jó ajánlásokat kapni?  A válasz: A KOCKÁZAT.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal 19. oldal » 20. oldal »