SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 17. oldal

Második rész: csináljuk hatékonyan!
 

Írásom első részében (itt olvasható) kifejtettem mi a „networking” és milyen típusú kapcsolatépítő események vannak. A „networking” időigényes, és tudni kell róla, hogy nagyon sok időt lehet eltölteni vele alacsony hatékonysággal, de meg lehet ugyanezt csinálni nagy hatékonysággal.  Nézzük meg, hogyan készüljük fel rá, hogyan viselkedjünk, és hogyan lehet jól kihasználni a ráfordított időt.

tovább


Első rész: az alapok

Szeretnék rögtön egy tévhitet tisztázni: a „networking”, azaz a kapcsolatépítés, nem arról szól, hogy elmegyünk egy eseményre és összeszedjük a névjegykártyákat, majd ajánlásokat kérünk tőlük, vagy megpróbálunk nekik eladni.

tovább


Felkelünk reggel, kimegyünk a fürdőszobába, fogat mosunk, borotválkozunk… ezek mindennapi szokások és rutinok, amelyek kialakultak bennünk, és amelyeket gondolkodás nélkül megcsinálunk. A személyes szokásokhoz hasonlóan alakítsunk ki magunkban olyan szokásokat, amelyektől az üzleti életben sikeresek leszünk!

tovább


Egyre több cég érzi, akár kisebb, akár nagyobb, hogy mennyire fontos ma az online megjelenés. A leggyakoribb kérdés amit hallok, azzal kapcsolatos, hogy hogyan lehet előre kerülni a Google keresőjében anélkül, hogy kattintás alapú hirdetést fizetnék.

tovább


Az elmúlt két évben kijegyzeteltem azokat a nagy igazságokat, amiket az értékesítésről hallottam. Most összeszedtem a kedvenc 10-et, ezek a következők…

tovább


Hogyan használod a LinkedIn-t? Mire használod? Hány aktív kapcsolatod van?

Ha olyan üzletágban vagy benne, ahol cégeknek értékesítesz termékeket vagy szolgáltatásokat, akkor a LinkedIn az online megjelenésed kötelező eleme! Ez vonatkozik rád személyesen és a cégedre, ahol dolgozol! Magyarországon egyre jobban kezd felfutni az online üzleti kapcsolatépítő rendszer használata, a multinacionális cégek közép- és felső vezetői szintén aktív használók.

tovább


...Szeretném megbeszélni a főnökömmel, szeretném átgondolni az ajánlatodat, szeretnék még gondolkozni rajta, információkat gyűjteni stb... Ezeket hallottad már? Én igen, és sajnos az igazság az, hogy ahányszor ez a válasz jött vissza egy potenciális ügyfelemtől, nem lett belőle üzlet.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal 18. oldal » 19. oldal »