SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 16. oldal

Amikor egy kérdést teszünk fel a meglévő vagy potenciális ügyfelünknek a célunk az, hogy az érzelmeit mozgassuk meg, vagyis amennyiben lehetséges, kapjunk egy érzelmi alapú választ.  

Egy általános igazság: a vásárlási döntéseinket érzelmi alapon hozzuk meg, majd racionális magyarázatokat keresünk, amivel megindokoljuk választásunkat. Ez bizonyított tény és a vásárlók 90%-ra igaz. A maradék 10% a kivétel. Ha ezt elfogadjuk, akkor máris elkezdhetünk ügyfeleink érzelmi állapotára hatni.

tovább


Passzív, agresszív, asszertív vagy professzionális értékesítési stílus?

A válaszom erre a kérdésre: „asszertív”. Ez a legjobb módja annak, hogy az értékesítés során értéket adjunk, hosszú távú üzleti kapcsolatot építsünk és elérjük, hogy ügyfeleink nemcsak hűséges vásárlóink legyenek, de tovább is ajánljanak minket. 

Legyünk „asszertívek”! Ez a siker titka 2013-ban.

tovább


A szakértői státusz rendkívül vonzó. Tetszik vagy sem, ma „celebközpontú” kultúrában élünk. Szerencsére a szakértői státusz egy sajátkészítésű, sajátgondozású tőke.

tovább


2013-at írunk és számomra megdöbbentő, hogy még mindig vannak értékesítők, akik hideghívással vagy hangposta üzeneteket hagyva próbálnak meg bejutni a döntéshozókhoz. Az internet és a közösségi média örökre eltemette az említett eszközöket!  A 100 éves értékesítési stratégiáknak vége!

tovább


Az elmúlt 3 hónapban kialakítottam egy új szokást: minden hónapban meghívok egy kiemelkedően sikeres üzletembert egy kávéra vagy ebédre azzal a céllal, hogy jobban megismerjem, hogy tanuljak tőle valami új dolgot, szokást vagy képességet.

tovább


A vállalatok közötti értékesítésnek (B2B) három szintje van: A szint, B szint és C szint. Te milyen szinten értékesítesz?

tovább


Harmadik rész: a 30 másodperces bemutatkozás

 

Megérkezünk egy üzleti találkozóra, konferenciára, odamegyünk valakihez, bemutatkozunk, és van néhány másodpercünk, amikor figyelnek ránk. Sajnos ez az idő nagyon rövid, maximum 30 másodpercünk van arra, hogy felkeltsük a másik ember vagy a többi ember érdeklődését. Ezt a 30 másodperces időszakot hívjuk „csodaablaknak”. Amikor ez az idő letelik, a másik ember a következő mondatán, kérdésén kezd el gondolkozni.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »