SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 16. oldal

A sikeres üzletkötések aránya (konverziós rátája) a legalacsonyabb, ha a potenciális ügyfelünk az internetről érkezik. Ebben az esetben a 2-3%-os konverziós ráta már egészen jónak számít. Valamivel jobb a hideghívásokból származó üzletkötések aránya (5-10%), és a közvetlen ajánlások rendelkeznek a legmagasabb üzletkötési aránnyal.

tovább


Tudjuk nagyon jól, hogy nem a beszerzőknek kell eladnunk magunkat, hanem a felső vezetőknek, mégsem tesszük és a végén ártárgyalásokba bonyolódunk a beszerzési osztályon. Ha tudjuk, hogy az értékesítést a felső döntéshozónál kell elkezdeni, miért van az, hogy az értékesítők 74%-a mégis alulról felfelé kezdi építeni az üzletét?

tovább


Nagyon sok szülő nem tudja elengedi gyermeke kezét. Nehéz végignézni, ahogy a gyerekünk elindul az első iskolanapra, nehéz végignézni, ahogyan elköltözik otthonról. Viszont a jó szülő képes megérteni és feldolgozni az elengedés fontosságát, és – bár fájdalommal jár – a megfelelő időben képes is rá, hogy elengedje gyermeke kezét.

Ez a koncepció az értékesítésre is igaz.

tovább


Előfordult már veletek, hogy felkészültetek egy prezentációra, készítettetek Power Point diákat, de a prezentáció végén megállapítottátok, hogy sajnos valami félresiklott?

Ha egy prezentáció nem sikerül, az azért van, mert az előadó elkövette az alábbi három legsúlyosabb hiba egyikét:

tovább


Amikor egy kérdést teszünk fel a meglévő vagy potenciális ügyfelünknek a célunk az, hogy az érzelmeit mozgassuk meg, vagyis amennyiben lehetséges, kapjunk egy érzelmi alapú választ.  

Egy általános igazság: a vásárlási döntéseinket érzelmi alapon hozzuk meg, majd racionális magyarázatokat keresünk, amivel megindokoljuk választásunkat. Ez bizonyított tény és a vásárlók 90%-ra igaz. A maradék 10% a kivétel. Ha ezt elfogadjuk, akkor máris elkezdhetünk ügyfeleink érzelmi állapotára hatni.

tovább


Passzív, agresszív, asszertív vagy professzionális értékesítési stílus?

A válaszom erre a kérdésre: „asszertív”. Ez a legjobb módja annak, hogy az értékesítés során értéket adjunk, hosszú távú üzleti kapcsolatot építsünk és elérjük, hogy ügyfeleink nemcsak hűséges vásárlóink legyenek, de tovább is ajánljanak minket. 

Legyünk „asszertívek”! Ez a siker titka 2013-ban.

tovább


A szakértői státusz rendkívül vonzó. Tetszik vagy sem, ma „celebközpontú” kultúrában élünk. Szerencsére a szakértői státusz egy sajátkészítésű, sajátgondozású tőke.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal »