SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 15. oldal

Te melyik típusú értékesítő vagy? Az, akit folyamatosan keresnek a potenciális ügyfelek, vagy az, aki hideghívással próbál meg cégekhez bekerülni.

tovább


A nagyvállalati üzleti életben a beszállítók minősítése szinte minden napi gyakorlat. Ha vannak nagyvállalati ügyfeleid, akkor találkoztál már ezzel a fogalommal, ha pedig erre törekszel, akkor biztosan fogsz vele találkozni.

tovább


Bármilyen ügyféltalálkozóra megyünk, nagyon fontos az alapos felkészülés. Ez kiemelten igaz, ha nagyvállalati döntéshozóval találkozunk. Milyen az alapos felkészülés egy találkozóra?

tovább


Rengeteget tanulhatunk a macskáktól!

A macskák és a kutyák különböznek egymástól. Ha azt szeretnénk, hogy a kutyánk jöjjön oda hozzánk, nem kell mást tennünk, mint odahívni. Ha nem válaszol elsőre, akkor megismételjük a hívó szót és előbb vagy utóbb, néhány hívás után boldogan odajön és csóválja a farkát.

Mi a helyzet a macskákkal?

tovább


A mai gazdasági körülmények között (recessziós állapot van), az emberek sokkal jobban megnézik, hogy KIRE, MIRE és KIKKEL kötnek üzletet. Általános igazság, hogy az ügyfelek mindig a lehető legjobbat akarják megvenni. Ezt meg is tehetik, mert a piacon ma nagy a kínálat. Ezért van az, hogy bizonyos márkák, cégek jobban mennek, mint valaha.  Ez, a SZAKÉRTŐI STÁTUSZ, vagy az ISMERT MÁRKANÉV erejének köszönhető!

tovább


A tárgyalástechnika olyan, mint a tenisz: mindig van hová fejlődni, ha pedig nem gyakoroljuk/csináljuk eleget, kiesünk a ritmusból.  Minél többet csináljuk, annál jobbak leszünk benne, ezáltal a motivációnk, önbizalmunk is nagyobb lesz.

tovább


Észrevettem, hogy az értékesítők nagyon sokat szeretnek beszélni, néha túl sokat. Nem esik jól kimondani, de sokszor nekem is nehezemre esik néhány másodpercig csöndben lenni. Pedig vannak kritikus pillanatok, amikor hallgatni kell. A „túl sok beszéd” az egyik leggyakoribb hiba, amit az értékesítők elkövetnek.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal »