SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 15. oldal

A mai gazdasági körülmények között (recessziós állapot van), az emberek sokkal jobban megnézik, hogy KIRE, MIRE és KIKKEL kötnek üzletet. Általános igazság, hogy az ügyfelek mindig a lehető legjobbat akarják megvenni. Ezt meg is tehetik, mert a piacon ma nagy a kínálat. Ezért van az, hogy bizonyos márkák, cégek jobban mennek, mint valaha.  Ez, a SZAKÉRTŐI STÁTUSZ, vagy az ISMERT MÁRKANÉV erejének köszönhető!

tovább


A tárgyalástechnika olyan, mint a tenisz: mindig van hová fejlődni, ha pedig nem gyakoroljuk/csináljuk eleget, kiesünk a ritmusból.  Minél többet csináljuk, annál jobbak leszünk benne, ezáltal a motivációnk, önbizalmunk is nagyobb lesz.

tovább


Észrevettem, hogy az értékesítők nagyon sokat szeretnek beszélni, néha túl sokat. Nem esik jól kimondani, de sokszor nekem is nehezemre esik néhány másodpercig csöndben lenni. Pedig vannak kritikus pillanatok, amikor hallgatni kell. A „túl sok beszéd” az egyik leggyakoribb hiba, amit az értékesítők elkövetnek.

tovább


A sikeres üzletkötések aránya (konverziós rátája) a legalacsonyabb, ha a potenciális ügyfelünk az internetről érkezik. Ebben az esetben a 2-3%-os konverziós ráta már egészen jónak számít. Valamivel jobb a hideghívásokból származó üzletkötések aránya (5-10%), és a közvetlen ajánlások rendelkeznek a legmagasabb üzletkötési aránnyal.

tovább


Tudjuk nagyon jól, hogy nem a beszerzőknek kell eladnunk magunkat, hanem a felső vezetőknek, mégsem tesszük és a végén ártárgyalásokba bonyolódunk a beszerzési osztályon. Ha tudjuk, hogy az értékesítést a felső döntéshozónál kell elkezdeni, miért van az, hogy az értékesítők 74%-a mégis alulról felfelé kezdi építeni az üzletét?

tovább


Nagyon sok szülő nem tudja elengedi gyermeke kezét. Nehéz végignézni, ahogy a gyerekünk elindul az első iskolanapra, nehéz végignézni, ahogyan elköltözik otthonról. Viszont a jó szülő képes megérteni és feldolgozni az elengedés fontosságát, és – bár fájdalommal jár – a megfelelő időben képes is rá, hogy elengedje gyermeke kezét.

Ez a koncepció az értékesítésre is igaz.

tovább


Előfordult már veletek, hogy felkészültetek egy prezentációra, készítettetek Power Point diákat, de a prezentáció végén megállapítottátok, hogy sajnos valami félresiklott?

Ha egy prezentáció nem sikerül, az azért van, mert az előadó elkövette az alábbi három legsúlyosabb hiba egyikét:

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »