SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 14. oldal

Vállalati értékesítésnél nagyon gyakori kérdés, amivel találkozom: mit tegyünk, ha beadtunk egy kedvezményes árajánlatot, amit határidőhöz kötöttünk, a határidő lejárt, de a megrendelés nem jött.

Mi a legjobb megoldás erre?

tovább


Nagyon sok értékesítőre igaz, hogy a TÁGYALÁS ALATT készen áll kompromisszumot kötni saját magával, az ügyféllel, akár a főnökével az üzlet megkötése érdekében. Sokan úgy érzik, ha mindkét félnek adnia kell, akkor az a „FAIR”, ha mind a ketten ugyanannyit adnak. Te hallottad már a következő mondatot: „Felezzük el a különbséget és rázzunk kezet!”

Az az igazság, hogy a TOP ÉRTÉKESÍTŐK sohasem lépnek bele ebbe a csapdába (vagy egyszer már beleléptek és tanultak belőle).

tovább


A sportmérkőzések után tiszteletre méltó, ahogyan a résztvevő játékosok elismerően gratulálnak az ellenfélnek. A „FAIR PLAY” szellemében lezajló sporteseményeknek ez ma már egy kötelező lezáró eleme!

A ma tippem: ÜLTESSÜK ÁT EZT A SZOKÁST AZ ÜZLETI TÁRGYALÁSOKBA!

tovább


Jól halad a megbeszélés a potenciális ügyféllel, szinte a zsebedben érzed a megrendelést. Felteszel egy jó záró kérdést, mire az ügyfeled így reagál:

„Köszönöm az ajánlatot, de ahhoz, hogy dönteni tudjunk, ezt meg kell beszélnem a kollégámmal! Miután megbeszéljük, értesíteni fogjuk!”

tovább


Bejutottál a potenciális ügyfélhez, az előzetes egyeztetésnek megfelelően felkészültél egy 30 perces prezentációval. A döntéshozó némi késéssel fogad, majd a következőt mondja: „Csak tíz percem van az Ön számára, kérem, foglalja össze a lényeget!”.  

A mai üzleti életben a felső vezetők egyik fájó pontja az idő hiánya, ezért készülj fel arra, hogy ilyen helyzetek veled is előfordulhatnak!

Mit érdemes tenned egy ilyen helyzetben?

tovább


Első, és szerintem az egyik legfontosabb, hogy ne téveszd össze a kapcsolatépítő rendezvényeket az „értékesítési klubokkal” vagy” eladási rendezvényekkel”.  Ha elmész egy kapcsolatépítő rendezvényre, ne akarj eladni, hanem törekedj a minőségi kapcsolati hálód kiszélesítésére.

tovább


Eljutottál az első megbeszélésig és szeretnéd elérni, hogy az a 30 perc, amit kaptál a potenciális ügyfeledtől, értékes legyen az ő számára. Mit tehetsz ennek érdekében?

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »