SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 14. oldal

Első, és szerintem az egyik legfontosabb, hogy ne téveszd össze a kapcsolatépítő rendezvényeket az „értékesítési klubokkal” vagy” eladási rendezvényekkel”.  Ha elmész egy kapcsolatépítő rendezvényre, ne akarj eladni, hanem törekedj a minőségi kapcsolati hálód kiszélesítésére.

tovább


Eljutottál az első megbeszélésig és szeretnéd elérni, hogy az a 30 perc, amit kaptál a potenciális ügyfeledtől, értékes legyen az ő számára. Mit tehetsz ennek érdekében?

tovább


A legtöbben arra törekednek, hogy az elégedett ügyfél mondjon vagy írjon néhány jó szót vagy mondatot. Ez vajon elegendő? Nézzük meg, hogyan lehet a maximumot kihozni egy ügyfélajánlóból!

Először is a hatékony ügyfélajánlónak három alapvető sikerfeltétele van:

  • legyen aktuális,
  • legyen hiteles,
  • legyen lenyűgöző és imponáló.

Ezek hiányában egy ügyfélajánló inkább ellenkező hatást fejt ki, azaz ellenünk dolgozik, ezért nagyon fontos, hogy ha ügyfélajánlót helyezünk el egy weboldalra, egy  prezentációba vagy termékbemutatóba, akkor azt tegyük meg úgy, hogy teljesítjük ennek alapvető sikerfeltételeit.

Nézzük meg, hogyan tudjuk a legjobban teljesíteni az alapvető sikerfeltételeket!

tovább


Jól sikerült a megbeszélés, majd prezentálod az ajánlatodat a potenciális ügyfelednek. Tetszik neki és megígéri, hogy átgondolja és hamarosan visszajelezést ad ezzel kapcsolatosan. Ezután vársz, vársz, vársz, és nem történik semmi.

A potenciális ügyfél nem jelentkezik, mi pedig nem tudjuk, mi történt. Mit tegyünk ilyenkor? Telefonáljunk? Mennyit várjunk még? Mit mondjunk, ha telefonálunk? Ez nem egy kellemes helyzet és sajnos mi engedtük ki a kezünkből az irányítást. Sajnos ebben a helyzetben már kiestünk az értékesítési folyamatból, és ez nem jó.

Mit csináljunk másképpen ahhoz, hogy ne kerüljünk ilyen helyzetbe?

tovább


Tárgyaláson vagy, az ügyfeled egy kedvezőbb (alacsonyabb) árat kér. Mit tehetsz? Tudom, hogy rengetek könyvet írtak arról, hogy értékek alapján értékesítsünk, ne adjunk kedvezményt, stb., ez mind igaz, ugyanakkor az ÜZLETI ÉLET nagyon gyakran váratlan szituációkat hoz (főleg a vállatok közötti üzletkötésben – B2B), amiket meg kell tudni oldani. 

Ugye nem szeretnél veszíteni a versenytársaiddal szemben az ÁR miatt?

 

tovább


… avagy miért nem tudod elérni a döntéshozókat?

 

A mai pörgős és hektikus üzleti életben sokszor nehéz elérni a döntéshozókat. Előfordul, hogy miután nagy nehezen sikerül időpontot egyeztetnünk, jön az sms vagy telefonhívás az asszisztenstől, hogy valami közbejött, mégsem ér rá az ügyvezető. Ez nagyon bosszantó tud lenni. Most vizsgáljuk meg, hogyan tekintenek a döntéshozók az értékesítőkre, azaz nézzük meg az ő szempontjaikat.

A döntéshozó őszinte levele az értékesítőnek.

tovább


Legtöbb esetben az ügyfeleknek sokkal több választási lehetőségük van ma, mint mondjuk 30 évvel ezelőtt.  A legtöbb értékesítő a „konkurencia” szó alatt a közvetlen versenytársakat érti.  Ha nagy vállalatokhoz megyünk értékesíteni, tudnunk kell, hogy a legnagyobb konkurenciánk nem feltétlenül a közvetlen versenytársunk lesz!

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal »