SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 13. oldal

A vállalati (b2b) értékesítők egyik legnagyobb kihívása, hogy nem tudják megszerezni az igazi döntéshozók támogatását...  Kitartó munkával eljutnak oda, hogy sikerül megszervezni a megbeszélést, adnak árajánlatot, majd reménykedve várnak az eredményhirdetésre.

Szerintem egyetértünk abban, a döntéshozó támogatásának szerzése létfontosságú kérdés az értékesítésben.

Hogyan találd meg a döntéshozót, ha nagy és multinacionális cégeknek értékesítesz?

tovább


Az ideális ügyfélprofil nem más, mint egy modell, amit arra fogsz tudni használni, hogy szűkítsd a célpiacodat annak érdekében, hogy kiszúrd azokat a cégeket, amelyekből „rossz” ügyfelek lesznek, és megtaláld azokat a cégeket, amelyekből később kiváló ügyfelek lehetnek. Ők lesznek azok ügyfelek, akik megadják számodra és a céged számára a stabilitást és a dinamikus növekedést. 

tovább


    Amikor közép- vagy nagyvállalatoknál tárgyalunk az egyik legnehezebben kezelhető szituáció az, amikor kiderül, hogy a személy, akivel éppen beszélünk, nincsen felhatalmazva arra, hogy döntést hozzon. Szerencsés esetben tőle személyesen tudod meg, hogy a cégnél valaki más fog dönteni erről. Előfordulhat azonban az is, hogy nem hajlandó elárulni, ki fog dönteni, esetleg azt állítja, személyesen ő az, aki a projektről dönt.  

 

tovább


Ködösítés, tisztátlan válaszok (vagy nem válaszok), „csak az ár számít”, etikátlan magatartás, a döntéshozók elrejtése, agresszív viselkedés, feleslegesen dolgoztatnak egy árajánlat beadás miatt. Te találkoztál már olyan potenciális ügyfelekkel, akikre a fentiek igazak? 

tovább


Nagyvállalati értékesítésnél gyakori jelenség, hogy a döntéshozók nagyon nehezen érhetők el. Egyrészt nem lehet tudni pontosan, hogy ki a döntéshozó, másrészt pedig gyakran cégen belül szándékosan megakadályoznak abban, hogy találkozz velük.

tovább


      Rengeteg bejutási pont létezik egy nagy céghez. A legtöbb értékesítő azt a hibát követi el, hogy első körben megpróbál a beszerzési vagy a humán erőforrás osztályon keresztül bejutni. Ha terméked vagy szolgáltatásod nem a két említett divíziót szolgálja közvetlenül, akkor ez a bejutási stratégia nagy valószínűséggel nem fog működni.

tovább


Sok időt töltöttél el mostanában nagy cégeknél? Tapasztalatom, hogy sokat változott a helyzet az elmúlt néhány évben, ugyanis a nagy cégek is küzdenek a globális gazdaság hiperkompetitív üzleti környezetével. Hozzád vagy hozzám hasonlóan a nagy cégek is nagy nyomás alatt vannak, nekik is hozni kell a számokat! Miért legyen rád idejük?

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »