SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 13. oldal

A sportmérkőzések után tiszteletre méltó, ahogyan a résztvevő játékosok elismerően gratulálnak az ellenfélnek. A „FAIR PLAY” szellemében lezajló sporteseményeknek ez ma már egy kötelező lezáró eleme!

A ma tippem: ÜLTESSÜK ÁT EZT A SZOKÁST AZ ÜZLETI TÁRGYALÁSOKBA!

tovább


Jól halad a megbeszélés a potenciális ügyféllel, szinte a zsebedben érzed a megrendelést. Felteszel egy jó záró kérdést, mire az ügyfeled így reagál:

„Köszönöm az ajánlatot, de ahhoz, hogy dönteni tudjunk, ezt meg kell beszélnem a kollégámmal! Miután megbeszéljük, értesíteni fogjuk!”

tovább


Bejutottál a potenciális ügyfélhez, az előzetes egyeztetésnek megfelelően felkészültél egy 30 perces prezentációval. A döntéshozó némi késéssel fogad, majd a következőt mondja: „Csak tíz percem van az Ön számára, kérem, foglalja össze a lényeget!”.  

A mai üzleti életben a felső vezetők egyik fájó pontja az idő hiánya, ezért készülj fel arra, hogy ilyen helyzetek veled is előfordulhatnak!

Mit érdemes tenned egy ilyen helyzetben?

tovább


Első, és szerintem az egyik legfontosabb, hogy ne téveszd össze a kapcsolatépítő rendezvényeket az „értékesítési klubokkal” vagy” eladási rendezvényekkel”.  Ha elmész egy kapcsolatépítő rendezvényre, ne akarj eladni, hanem törekedj a minőségi kapcsolati hálód kiszélesítésére.

tovább


Eljutottál az első megbeszélésig és szeretnéd elérni, hogy az a 30 perc, amit kaptál a potenciális ügyfeledtől, értékes legyen az ő számára. Mit tehetsz ennek érdekében?

tovább


A legtöbben arra törekednek, hogy az elégedett ügyfél mondjon vagy írjon néhány jó szót vagy mondatot. Ez vajon elegendő? Nézzük meg, hogyan lehet a maximumot kihozni egy ügyfélajánlóból!

Először is a hatékony ügyfélajánlónak három alapvető sikerfeltétele van:

  • legyen aktuális,
  • legyen hiteles,
  • legyen lenyűgöző és imponáló.

Ezek hiányában egy ügyfélajánló inkább ellenkező hatást fejt ki, azaz ellenünk dolgozik, ezért nagyon fontos, hogy ha ügyfélajánlót helyezünk el egy weboldalra, egy  prezentációba vagy termékbemutatóba, akkor azt tegyük meg úgy, hogy teljesítjük ennek alapvető sikerfeltételeit.

Nézzük meg, hogyan tudjuk a legjobban teljesíteni az alapvető sikerfeltételeket!

tovább


Jól sikerült a megbeszélés, majd prezentálod az ajánlatodat a potenciális ügyfelednek. Tetszik neki és megígéri, hogy átgondolja és hamarosan visszajelezést ad ezzel kapcsolatosan. Ezután vársz, vársz, vársz, és nem történik semmi.

A potenciális ügyfél nem jelentkezik, mi pedig nem tudjuk, mi történt. Mit tegyünk ilyenkor? Telefonáljunk? Mennyit várjunk még? Mit mondjunk, ha telefonálunk? Ez nem egy kellemes helyzet és sajnos mi engedtük ki a kezünkből az irányítást. Sajnos ebben a helyzetben már kiestünk az értékesítési folyamatból, és ez nem jó.

Mit csináljunk másképpen ahhoz, hogy ne kerüljünk ilyen helyzetbe?

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »