SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Értékesítési könyvek

 

Saleskoffein a Facebookon

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!

 


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 12. oldal

Előfordult már veled is, hogy bejutottál a potenciális ügyfeledhez egy első megbeszélésre, de valahogy semmi sem akart összejönni: a vevő folyamatosan kereste a kifogásokat, hitetlenkedett, többször kihangsúlyozta, hogy az ár mennyire fontos, nem akart semmit sem el árulni sem magáról, sem a cég kihívásairól. A végén úgy távoztál, hogy nem sikerült beljebb kerülnöd...

Most nézzünk meg 3+1 olyan súlyosabb hibát, amit az értékesítők elkövetnek az első megbeszélés első 10 percében, és ami miatt borítékolható, hogy a találkozó zátonyra fut.

tovább


Személyes tapasztalatom, hogy ma, 2016-ban a legtöbb vállalati (B2B) értékesítő arra kíváncsi, hogyan tudna még több új ügyfelet szerezni. Egyetérthetünk abban, hogy a növekedéshez szükségünk van új, nagy ügyfelekre, olyanokra, akik hosszú távon lojálisak maradnak, és akiknél az első számú szempont a beszállító kiválasztásánál nem az ár, hanem az üzleti érték, amit a beszállító adni tud. A bejutás c. könyvemben részletesen írok erről a témáról, most összeállítottam egy 5 pontból álló ügyfélszerzési stratégiát. 

tovább


Emlékeztek még Colombo nyomozó bevált módszerére? Eljátszotta a naív nyomozót, éppen indulni készült - a gyanúsított nagy örömére - és akkor eszébe jutott egy utolsó, létfontosságú kérdés.

tovább


Ahhoz, hogy sikeres, profi és nyerő tárgyaló lehess, a következő tulajdonságokat kell elsajátítanod, kifejlesztened magadban: ne félj kérdezni; légy türelmes és tarts ki tovább, mint a másik; merj többet kérni, mint amit el akarsz érni; törekedj, a nyer-nyer üzletre; hallgasd figyelmesen a másikat.

tovább


A nagyvállalati értékesítők egyik legnagyobb kihívása, hogy sokszor nem tudnak odáig eljutni, hogy az igazi döntéshozókkal tárgyaljanak…

Voltál már te is olyan helyzetben, amikor az ügyfél azt állította, hogy ő dönt a beruházásról, de te nem voltál biztos benne, hogy igazat mond? 

tovább


Minden tárgyalás során van egy határ, ahol meg kell állni és el kell gondolkozni azon, hogy vajon érdemes-e folytatni az egyezkedést. Ha ilyenkor nem gondolkozunk el, akkor vesztesként fogjuk elhagyni a tárgyalást. 

tovább


Vilfredo Pareto, a XIX. század egyik legismertebb közgazdásza kitalálta a 80/20-as szabályt, amellyel a mai napig az élet sok területén találkozunk. Értékesítési vezetőktől hallottam, hogy részlegük forgalmának 80%-át általában az üzletkötők 20%-a hozza. Egy másik ilyen gyakori 80/20-as szabály az értékesítésben az, hogy az ügyfelek 20%-a hozza a bevétel 80%-át. 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal » 21. oldal »