SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 12. oldal

    Amikor közép- vagy nagyvállalatoknál tárgyalunk az egyik legnehezebben kezelhető szituáció az, amikor kiderül, hogy a személy, akivel éppen beszélünk, nincsen felhatalmazva arra, hogy döntést hozzon. Szerencsés esetben tőle személyesen tudod meg, hogy a cégnél valaki más fog dönteni erről. Előfordulhat azonban az is, hogy nem hajlandó elárulni, ki fog dönteni, esetleg azt állítja, személyesen ő az, aki a projektről dönt.  

 

tovább


Ködösítés, tisztátlan válaszok (vagy nem válaszok), „csak az ár számít”, etikátlan magatartás, a döntéshozók elrejtése, agresszív viselkedés, feleslegesen dolgoztatnak egy árajánlat beadás miatt. Te találkoztál már olyan potenciális ügyfelekkel, akikre a fentiek igazak? 

tovább


Nagyvállalati értékesítésnél gyakori jelenség, hogy a döntéshozók nagyon nehezen érhetők el. Egyrészt nem lehet tudni pontosan, hogy ki a döntéshozó, másrészt pedig gyakran cégen belül szándékosan megakadályoznak abban, hogy találkozz velük.

tovább


      Rengeteg bejutási pont létezik egy nagy céghez. A legtöbb értékesítő azt a hibát követi el, hogy első körben megpróbál a beszerzési vagy a humán erőforrás osztályon keresztül bejutni. Ha terméked vagy szolgáltatásod nem a két említett divíziót szolgálja közvetlenül, akkor ez a bejutási stratégia nagy valószínűséggel nem fog működni.

tovább


Sok időt töltöttél el mostanában nagy cégeknél? Tapasztalatom, hogy sokat változott a helyzet az elmúlt néhány évben, ugyanis a nagy cégek is küzdenek a globális gazdaság hiperkompetitív üzleti környezetével. Hozzád vagy hozzám hasonlóan a nagy cégek is nagy nyomás alatt vannak, nekik is hozni kell a számokat! Miért legyen rád idejük?

tovább


Vállalati értékesítésnél nagyon gyakori kérdés, amivel találkozom: mit tegyünk, ha beadtunk egy kedvezményes árajánlatot, amit határidőhöz kötöttünk, a határidő lejárt, de a megrendelés nem jött.

Mi a legjobb megoldás erre?

tovább


Nagyon sok értékesítőre igaz, hogy a TÁGYALÁS ALATT készen áll kompromisszumot kötni saját magával, az ügyféllel, akár a főnökével az üzlet megkötése érdekében. Sokan úgy érzik, ha mindkét félnek adnia kell, akkor az a „FAIR”, ha mind a ketten ugyanannyit adnak. Te hallottad már a következő mondatot: „Felezzük el a különbséget és rázzunk kezet!”

Az az igazság, hogy a TOP ÉRTÉKESÍTŐK sohasem lépnek bele ebbe a csapdába (vagy egyszer már beleléptek és tanultak belőle).

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal » 12. oldal 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »