SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 11. oldal

Emlékeztek még Colombo nyomozó bevált módszerére? Eljátszotta a naív nyomozót, éppen indulni készült - a gyanúsított nagy örömére - és akkor eszébe jutott egy utolsó, létfontosságú kérdés.

tovább


Ahhoz, hogy sikeres, profi és nyerő tárgyaló lehess, a következő tulajdonságokat kell elsajátítanod, kifejlesztened magadban: ne félj kérdezni; légy türelmes és tarts ki tovább, mint a másik; merj többet kérni, mint amit el akarsz érni; törekedj, a nyer-nyer üzletre; hallgasd figyelmesen a másikat.

tovább


A nagyvállalati értékesítők egyik legnagyobb kihívása, hogy sokszor nem tudnak odáig eljutni, hogy az igazi döntéshozókkal tárgyaljanak…

Voltál már te is olyan helyzetben, amikor az ügyfél azt állította, hogy ő dönt a beruházásról, de te nem voltál biztos benne, hogy igazat mond? 

tovább


Minden tárgyalás során van egy határ, ahol meg kell állni és el kell gondolkozni azon, hogy vajon érdemes-e folytatni az egyezkedést. Ha ilyenkor nem gondolkozunk el, akkor vesztesként fogjuk elhagyni a tárgyalást. 

tovább


Vilfredo Pareto, a XIX. század egyik legismertebb közgazdásza kitalálta a 80/20-as szabályt, amellyel a mai napig az élet sok területén találkozunk. Értékesítési vezetőktől hallottam, hogy részlegük forgalmának 80%-át általában az üzletkötők 20%-a hozza. Egy másik ilyen gyakori 80/20-as szabály az értékesítésben az, hogy az ügyfelek 20%-a hozza a bevétel 80%-át. 

tovább


A vállalati (b2b) értékesítők egyik legnagyobb kihívása, hogy nem tudják megszerezni az igazi döntéshozók támogatását...  Kitartó munkával eljutnak oda, hogy sikerül megszervezni a megbeszélést, adnak árajánlatot, majd reménykedve várnak az eredményhirdetésre.

Szerintem egyetértünk abban, a döntéshozó támogatásának szerzése létfontosságú kérdés az értékesítésben.

Hogyan találd meg a döntéshozót, ha nagy és multinacionális cégeknek értékesítesz?

tovább


Az ideális ügyfélprofil nem más, mint egy modell, amit arra fogsz tudni használni, hogy szűkítsd a célpiacodat annak érdekében, hogy kiszúrd azokat a cégeket, amelyekből „rossz” ügyfelek lesznek, és megtaláld azokat a cégeket, amelyekből később kiváló ügyfelek lehetnek. Ők lesznek azok ügyfelek, akik megadják számodra és a céged számára a stabilitást és a dinamikus növekedést. 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal »