SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 11. oldal

Hogyan kezeljük azt a helyzetet, amikor az értékesítési folyamat során a potenciális ügyfelünk közli velünk, hogy rajtunk kívül két másik ajánlatot is bekértek versenytársainktól? Mit tegyünk?

tovább


Tudom, hogy sok tréningen azt tanítják, hogy a tárgyalás elején, mielőtt a tárgyra vagy a lényegre térsz, először kezd el felépíteni a személyes kapcsolatot: kezdj el beszélgetni, ismerkedni, találj közös témát.  Nem állítom, hogy ez nem fontos, sőt, sok olyan értékesítési helyzet van, amikor ez feltétlenül szükséges. AZONBAN EGY DINAMIKUS, vezető típusú ÜGYFÉLLEL EZT NE TEDD! 

tovább


Előfordult már veled is, hogy bejutottál a potenciális ügyfeledhez egy első megbeszélésre, de valahogy semmi sem akart összejönni: a vevő folyamatosan kereste a kifogásokat, hitetlenkedett, többször kihangsúlyozta, hogy az ár mennyire fontos, nem akart semmit sem el árulni sem magáról, sem a cég kihívásairól. A végén úgy távoztál, hogy nem sikerült beljebb kerülnöd...

Most nézzünk meg 3+1 olyan súlyosabb hibát, amit az értékesítők elkövetnek az első megbeszélés első 10 percében, és ami miatt borítékolható, hogy a találkozó zátonyra fut.

tovább


Személyes tapasztalatom, hogy ma, 2016-ban a legtöbb vállalati (B2B) értékesítő arra kíváncsi, hogyan tudna még több új ügyfelet szerezni. Egyetérthetünk abban, hogy a növekedéshez szükségünk van új, nagy ügyfelekre, olyanokra, akik hosszú távon lojálisak maradnak, és akiknél az első számú szempont a beszállító kiválasztásánál nem az ár, hanem az üzleti érték, amit a beszállító adni tud. A bejutás c. könyvemben részletesen írok erről a témáról, most összeállítottam egy 5 pontból álló ügyfélszerzési stratégiát. 

tovább


Emlékeztek még Colombo nyomozó bevált módszerére? Eljátszotta a naív nyomozót, éppen indulni készült - a gyanúsított nagy örömére - és akkor eszébe jutott egy utolsó, létfontosságú kérdés.

tovább


Ahhoz, hogy sikeres, profi és nyerő tárgyaló lehess, a következő tulajdonságokat kell elsajátítanod, kifejlesztened magadban: ne félj kérdezni; légy türelmes és tarts ki tovább, mint a másik; merj többet kérni, mint amit el akarsz érni; törekedj, a nyer-nyer üzletre; hallgasd figyelmesen a másikat.

tovább


A nagyvállalati értékesítők egyik legnagyobb kihívása, hogy sokszor nem tudnak odáig eljutni, hogy az igazi döntéshozókkal tárgyaljanak…

Voltál már te is olyan helyzetben, amikor az ügyfél azt állította, hogy ő dönt a beruházásról, de te nem voltál biztos benne, hogy igazat mond? 

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal » 11. oldal 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal »