SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 10. oldal

Egy gyakori kihívás, amivel a vállalati értékesítők találkoznak:

"Mit tegyünk, ha beadtunk egy kedvezményes árajánlatot, amit határidőhöz kötöttünk, a határidő lejárt, de a megrendelés nem jött."

Mit tegyünk ilyenkor?

tovább


Értékesítési tréningen az értékesítők gyakran kérdezik tőlem, hogyan lehet nagyobb konverzióval lezárni az értékesítést. Sokan tudni akarják, mik a legjobb zárási technikák vagy módszerek.

A kérdést szerintem egy másik szempontból kell megközelíteni. Ha jól építed fel az eladási folyamatot, akkor nem lesz szükség lezárási technikákra, mert az ügyfél vásárolni fog. Legfeljebb megkérdezed, hogy szeretné-e megrendelni a termékedet.

tovább


 A legtöbb cég növekedési korlátját nem a piacgazdaság, és nem is a termék vagy a konkurencia jelenti, hanem az értékesítői csapatának minősége, fejlettségi szintje adja. Amikor az üzleti célok nem teljesülnek, akkor sok vezetőnek egyszerűbb a külső körülményeket okolni (pl. gazdasági recesszió, árverseny, konku­rencia). Az igazság viszont az, hogy az üzleti célok nem teljesülésének okát elsődlegesen házon belül kell keresni, nevezetesen az értékesítési csapatban! Miután meggyőződtünk róla, hogy a csapattal minden rendben van, utána jöhetnek a külső okok. 

tovább


Bejutottál egy potenciális ügyfélhez, felfedeztél vagy felébresztettél egy igényt, elérted, hogy bemutathatod ajánlatodat. Ez önmagában már nagyon jó eredmény, hiszen az egyik legnagyobb kihívásunk az, hogy az emberek nem hajlandóak a jelen helyzetükön változtatni. 

tovább


Hallottad már azt a kifogást, hogy az ár túl magas? Ha igen, akkor olvass tovább, mert ez az írás neked szól!

A nagy piaci verseny hatására az értékesítők sokszor nyomás alatt vannak. A nagyvállalati ügyfelek professzionális módon vásárolnak, és gyakran versenyeztetés útján döntik el, ki legyen a beszállító. Ennek következményeként az értékesítőkben kialakult egy árkedvezmény felajánlási reflex. Sokszor sokkal nagyobb kedvezményt adnak, mint kellene, de még az is előfordul, hogy akkor is felajánlanak kedvezményt, amikor nem is lenne szükség rá.

tovább


A vállalati értékesítők és marketingesek körében gyakori használt kifejezések:

 

„Hozáadott érték az ügyfeleink részére”, „értékes ajánlatot adtunk ügyfelinknek”, „értékes kiegészítő szolgáltatások”…

De vajon mit jelent igazán az „érték” és ez kinek a számára értendő? Az értékesítőnek, a cégének, vagy a vevőnek?

tovább


Jóval magasabb volt az áram, de én voltam a „legolcsóbb”!  Sokkal drágábbak vagyunk, de mi vagyunk a legjobbak!

Hogyan nyerjünk nagy értékű üzleteket úgy, hogy mi vagyunk a LEGJOBBAK ÉS NEM A LEGOLCSÓBBAK?

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal » 3. oldal » 4. oldal » 5. oldal » 6. oldal » 7. oldal » 8. oldal » 9. oldal » 10. oldal 11. oldal » 12. oldal » 13. oldal » 14. oldal » 15. oldal » 16. oldal » 17. oldal » 18. oldal » 19. oldal » 20. oldal »