SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Az első és az utolsó hatalmas ereje

2014. január 12.
írta: Máthé Albert

Bejutottál egy potenciális ügyfélhez, felfedeztél vagy felébresztettél egy igényt, elérted, hogy bemutathatod ajánlatodat. Ez önmagában már nagyon jó eredmény, hiszen az egyik legnagyobb kihívásunk az, hogy az emberek nem hajlandóak a jelen helyzetükön változtatni. 

Ezután következik az a játék, amit Neked kell megnyerned. Az ügyfelek nem buták. Miután elkötelezik magukat a változás felé (úgy döntöttek, vásárolnak), elkezdenek okosodni, utánanéznek a lehetséges alternatíváknak. Ehhez az internet nagyon nagy segítséget nyújt.  Pontosan emiatt van az, hogy nem dőlhetsz hátra egyetlen egy pillanatra sem.

Ehhez érdemes használnod az alábbi képletet:

LEGYÉL AZ ELSŐ ÉS AZ UTOLSÓ!

Ez annyit jelent, hogy lehetőség szerint elsőként juss be az ügyfélhez, még azelőtt, hogy mással is beszéltek a problémájukról, kihívásukról. Ezek után legyél gyors, amikor árajánlatot adsz, azaz lepd meg az ügyfelet azzal, hogy a leggyorsabban reagálsz a kérésére. Legyen a Te ajánlatod az első, amely megérkezik az ügyfélhez. Az ügyfelek az első ajánlatot mindig elolvassák!

És most jön a legfontosabb…

Miután prezentáltad az ajánlatodat, tudd meg, mi lesz a döntés folyamata, kik fognak részt venni benne és milyen szempontok alapján döntenek. Ebben a szakaszban van még egy nagyon fontos dolog: el kell érned, hogy az ügyfeled megígérje Neked, hogy mielőtt végleges döntést hoz, Veled is beszélni fog! Ezzel tudod bebiztosítani magad, hogy mielőtt döntés születik, Neked még esélyed lesz beleszólni, megváltoztatni a végleges döntést, ha az a számodra nem kedvező. Ha ezt sikerült elérned, GYŐZTES VAGY!

Az egyik módszer, amivel ezt elérheted, hogy a döntési folyamat során partnerként segítesz, azaz tudásoddal hozzájárulsz a kockázat csökkentéséhez. Például adj támpontokat a döntéshez: döntési szisztémákat, összehasonlító statisztikákat, bármi olyat, ami segítheti az ügyfelet abban, hogy jól döntsön. Legyél őszinte és adakozó, segíts és meglátod, ezt viszonozni fogják!

 

Máthé Albert – napi inspiráció értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm


3EnQH9GjvWv

•   2015-06-04 19:44



dfGRsxaqcf

•   2015-05-30 09:07