SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

korábbi írások, 2. oldal

Bármilyen terméket vagy szolgáltatást értékesítünk, előbb vagy utóbb el kell juttatnunk ügyfelünket a döntési pontig.

Amennyiben azt szeretnéd, hogy ez a helyzet kedvező legyen számodra és ügyfeled számára, nem csak a prezentációdra kell odafigyelned, hanem a kommunikációdra is.

Hogyan érjük el, hogy odafigyeljenek rád, hogy akarjanak téged és azt, amit képviselsz?

tovább


A hosszú távú értékesítési siker titka, hogy felismerjük és használjuk az alábbi ellentmondásokat:

tovább


Elgondolkoztál már ezen a kérdésen? 

Az én válaszom a következő:

„Tanulj meg mindent azoktól, akiknek már sikerült az, amit Te is el szeretnél érni!”

tovább


Az értékesítés egy játék. Játék a számokkal, játék az emberekkel. Érdemes időnként hátradőlni és átgondolni mi az, amit megcsinálunk és mi az, amit NEM csinálunk meg, pedig kellene. Érezted már azt, hogy semmi kedved még 10 potenciális ügyfelet felhívni, annak ellenére, hogy tudtad fontos lenne felvenni velük a kapcsolatot?  

tovább


Használd a „kontraszt” hatalmát és eléred, hogy ügyfeled azt érzi majd: jó üzletet kötött, - de az is lehet, hogy megveszi a „prémium” szolgáltatást.

Néhányszor láttam már ezt a trükköt értékesítőknél. Én jónak tartom, és működik, akár B2C azaz fogyasztói értékesítésnél, akár B2B vállalati értékesítésnél.

A stratégia nagyon egyszerű.

tovább


Nagyon sok szülő nem tudja elengedi gyermeke kezét. Nehéz végignézni, ahogy a gyerekünk elindul az első iskolanapra, nehéz végignézni, ahogyan elköltözik otthonról. Viszont a jó szülő képes megérteni és feldolgozni az elengedés fontosságát, és – bár fájdalommal jár – a megfelelő időben képes is rá, hogy elengedje gyermeke kezét.

Ez a koncepció az értékesítésre is igaz.

tovább


Passzív, agresszív, asszertív vagy professzionális értékesítési stílus?

 

A válaszom erre a kérdésre: „asszertív”. Ez a legjobb módja annak, hogy az értékesítés során értéket adjunk, hosszú távú üzleti kapcsolatot építsünk és elérjük, hogy ügyfeleink nemcsak hűséges vásárlóink legyenek, de tovább is ajánljanak minket. 

Legyünk „asszertívek”! Ez a siker titka 2013-ban.

tovább



Lapozás: 1. oldal » 2. oldal